Jeg er ond!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Ciss

Laulund87 skriver:

Jeg kalder på hunden og så æder han den

Jeg kigger ikke på det for jeg synes det er for klamt, men det er da meget smart

Hvis ikke jeg havde hund, ville jeg slå den ihjel med et blad f.eks.

Jeg kan se, at vi burde overveje at skaffe os et firbenet husdyr.

Jeg vidste slet ikke, at hunde spiser edderkopper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Frk.S

Vel, det positive med katten er vel, at det på en måde føles som "naturens orden" - i modsætning til at jeg tager livet af den, bare fordi, jeg ikke kan lide den, så bliver den da i hvert fald ernæring for katten. (Glad jeg ikke er kat...). Vi har desværre ikke kat.

Kender også tankene om "hvad nu hvis jeg rammer ved siden af, og edderkoppen så spæner op ad min arm og ind i ærmet...." - og samtidig ved jeg jo så godt, at det er noget rigtig pjat. Man kan virkelig godt føle sig tåbelig nogen gange...

He he, ja det er da rigtigt. 

Ja, man føler sig lidt dum - for selvfølgelig løber den ikke op ad armen og ind i ærmet. Men bare tanken er nok til, at jeg bare ikke KAN gøre det.

Det er er dog først når de når en vis størrelse, at jeg ikke kan have det. De der kæmpe jagt-edderkopper... YAK.

Første gang vores kat reddede mig fra sådan en var SÅ fedt.
Jeg var  vej ned i kælderen for at give katten mad. På vej ned af trappen (med katten i hælene) stopper jeg op og stivner da jeg ser en kæmpe edderkop sidde på væggen dernede. Katten stopper op og stivner nærmest også. Står stille et øjeblik og stirrer. Så farer hun ellers det sidste stykke ned og hen til væggen HOPPER op og rager edderkoppen ned med poten, så den ryger på gulvet. Fanger den og æder den. (Alt imens jeg stadig står på trappen og gyser og siger "ja ja, godt Phoebe tag den så!!!") Det så så fedt ud. 

Så kunne jeg roligt gå helt ned i kælderen bagefter og rose katten for at redde mig! 

Men i bund og grund er det jo åndsvagt at være bange for sådan alligevel relativt små dyr - de er jo ikke farlige. De er bare SÅ ækle. 

Anmeld

3. august 2012

Laulund87

Ciss skriver:

Jeg kan se, at vi burde overveje at skaffe os et firbenet husdyr.

Jeg vidste slet ikke, at hunde spiser edderkopper!

Jeg ved ikke om hunde normaltvis spiser edderkopper, eller min bare er sær

Anmeld

3. august 2012

Ciss

Frk.S skriver:

He he, ja det er da rigtigt. 

Ja, man føler sig lidt dum - for selvfølgelig løber den ikke op ad armen og ind i ærmet. Men bare tanken er nok til, at jeg bare ikke KAN gøre det.

Det er er dog først når de når en vis størrelse, at jeg ikke kan have det. De der kæmpe jagt-edderkopper... YAK.

Første gang vores kat reddede mig fra sådan en var SÅ fedt.
Jeg var  vej ned i kælderen for at give katten mad. På vej ned af trappen (med katten i hælene) stopper jeg op og stivner da jeg ser en kæmpe edderkop sidde på væggen dernede. Katten stopper op og stivner nærmest også. Står stille et øjeblik og stirrer. Så farer hun ellers det sidste stykke ned og hen til væggen HOPPER op og rager edderkoppen ned med poten, så den ryger på gulvet. Fanger den og æder den. (Alt imens jeg stadig står på trappen og gyser og siger "ja ja, godt Phoebe tag den så!!!") Det så så fedt ud. 

Så kunne jeg roligt gå helt ned i kælderen bagefter og rose katten for at redde mig! 

Men i bund og grund er det jo åndsvagt at være bange for sådan alligevel relativt små dyr - de er jo ikke farlige. De er bare SÅ ækle. 

Ja, de store er ubeskriveligt ækle!

Det var da lidt af en redningsaktion. Har aldrig tænkt over, at katte gør den slags....

Anmeld

3. august 2012

Ciss

Laulund87 skriver:

Jeg ved ikke om hunde normaltvis spiser edderkopper, eller min bare er sær

Min søster har lige fået en hvalp her i sommer.

Måske skulle jeg spørge hende en dag, om den også gør det.

Anmeld

3. august 2012

Laulund87

Ciss skriver:

Min søster har lige fået en hvalp her i sommer.

Måske skulle jeg spørge hende en dag, om den også gør det.

Ja prøv

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Jeg filmede en for mig stor edderkop en sen nat og pudsede min kat Disaya på den, for den skulle være væk inden jeg skulle sove. Det er ca. 5 år siden på et kollegieværelse

Video 2 er første video

Video 1 er anden video

Hvis det skal være sammenhængende

Anmeld

9. august 2012

Ciss

MortilElias2010 skriver:

Jeg filmede en for mig stor edderkop en sen nat og pudsede min kat Disaya på den, for den skulle være væk inden jeg skulle sove. Det er ca. 5 år siden på et kollegieværelse

Video 2 er første video

Video 1 er anden video

Hvis det skal være sammenhængende

Jeg har lært noget nyt!

Tænk, at den kan fange edderkoppen, når den løber så hurtigt. Imponerende faktisk.

Og ja, jeg synes også, at den edderkop var lige stor nok....

Anmeld

9. august 2012

A&F

Havde nok gjort det samme som dig. Jeg bryder mig ikke om edderkopper mm, dem får min mand lov til at fjerne, jeg tør ikke.

Anmeld

9. august 2012

Mother-love

Hahaha kender det alt for godt. Godt nok får jeg aldrig ondt af edderkopper for i min verden skal de bare dø. Nu bor vi i etage byggeri så heldigvis er det noget vi sjælent ser nu. Men da vi boede i hus havde vi rigtig mange af de der husedderkopper, de store sorte. Åhhh jeg hadede dem. De var så store at ikke engang katten ville tage dem. Og mange gange kunne man også forestille sig at hvia katten kom for tæt på så ville edderkoppen springe på hende med et dødeligt kvælertag.. Hahaha jeg har en livlig fantasi i know hehehehe.
Jeg nægter og tage en edderkop når de er den str som vi havde. Jeg vågnede en tidlig morgen og kiggede op, og ca 40 cm over mit hovede sad den størreste edderkop og gloede på mig. Jeg fløj op og vækkede kæresten. Hehehe vi kaldte på silke ( katten) hun kom ind og op i sengen og da hun så den sad hun og kiggede lidt på den og så gik hun igen.. Hmmm dumme kat hehehe. Hun må have tænkt, ja ja godt med jer, den der tager jeg altså ikke. Griner.

Men fremover skulle du måske bare trampe på dem hehehe. Eller bare give dem et ordentlig slag med en sko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.