Jeg er ond!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Ciss

B&J skriver:

uhhhh tror jeg ville løbe den anden vej så, ej ville virkelig ønske jeg selv kunne tage dem men begynder at få ondt i maven svede og jamen min krop går helt amok

Ja, jeg takler dem heller ikke - så vi er nødt til at byttes. Jeg vil trods alt hellere gå til angreb end at lade den løbe frit rundt i huset....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Ciss

Joyce1986 skriver:

Herhjemme kalder jeg på kæresten eller hunden, er skide bange for de stygge, klamme edderkopper.. Og de skal bare dø! Hvis de bliver sat fri i naturen vokser de sig bare større og flytter ind igen, den chance tager jeg ikke !!
Synes slet ikke du er ond, den kunne bare blive udenfor

Tak.

Nej, du siger noget..... Den tanke om de vokser videre udenfor er ikke god.....

Anmeld

10. august 2012

B&J

Ciss skriver:

Ja, jeg takler dem heller ikke - så vi er nødt til at byttes. Jeg vil trods alt hellere gå til angreb end at lade den løbe frit rundt i huset....

jeg kan ikke engang slå dem ihjel.. for ved ikke hvad de edderkopper har med mig for nogle gange når jeg vil slå dem ihjel ja så ender de sku på mig så går jeg jo vildt i panik så jeg holder mig på lang afstand

Anmeld

10. august 2012

Ciss

B&J skriver:

jeg kan ikke engang slå dem ihjel.. for ved ikke hvad de edderkopper har med mig for nogle gange når jeg vil slå dem ihjel ja så ender de sku på mig så går jeg jo vildt i panik så jeg holder mig på lang afstand

Ja, jeg stoler heller ikke på de kryb! De løber lynhurtigt, og man ved aldrig, hvor de ender.....

Anmeld

10. august 2012

B&J

Ciss skriver:

Ja, jeg stoler heller ikke på de kryb! De løber lynhurtigt, og man ved aldrig, hvor de ender.....

nemlig

Anmeld

10. august 2012

JanetBJ

Jeg er VIRKELIG bange for edderkopper. Så en KÆMPE en i går, som fik et par sprøjt med en insektspray , så døde den heldigvis! HADER den slags kryb!

Anmeld

10. august 2012

Ciss

JanetBJ skriver:

Jeg er VIRKELIG bange for edderkopper. Så en KÆMPE en i går, som fik et par sprøjt med en insektspray , så døde den heldigvis! HADER den slags kryb!

Ja, de store er virkelig helt forfærdelige!

Anmeld

10. august 2012

samantha1986

Ciss skriver:

Kender godt fornemmelsen.

Hvad er trinol? En gift? Er det beregnet til edderkopper?

Hmm tror det er en slags giFt. Min svoger anbefalede os den. Trinol 801 og den er købt i jem og fix. Vi har brugt den til at sprøjte rundt i fær og vindues rammer og så holder det i syv uger hvor de ikk kommer ind. Og skulle de komme så får de et par sprøjt og så et de færdige. Nogle af dem er dog sejlivet. Ved ikke om det er fordi vi bor i skov område. Men så gør jeg det når jeg har sprøjter dem at jeg stiller et glas over dem så de ikke løber nogen steder. Jeg skal helst vide hvor de er. 

Anmeld

10. august 2012

samantha1986

Ciss skriver:

Ja, det med støvsugeren har jeg også hørt, så det tør jeg heller ikke. Er der nogen, som ved, om det passer?

Jeg tror de dør for de bliver jo vivlet rundt i posen hvor der ligger nullermænd og snavs

Anmeld

10. august 2012

Ciss

samantha1986 skriver:

Hmm tror det er en slags giFt. Min svoger anbefalede os den. Trinol 801 og den er købt i jem og fix. Vi har brugt den til at sprøjte rundt i fær og vindues rammer og så holder det i syv uger hvor de ikk kommer ind. Og skulle de komme så får de et par sprøjt og så et de færdige. Nogle af dem er dog sejlivet. Ved ikke om det er fordi vi bor i skov område. Men så gør jeg det når jeg har sprøjter dem at jeg stiller et glas over dem så de ikke løber nogen steder. Jeg skal helst vide hvor de er. 

Detaillen med glasset synes jeg om. Fornemmelsen af en edderkop som render rundt - man ved bare ikke hvor - er virkelig til at få myrekryb af.

Ideen med at forhindre dem i at komme ind er heller ikke dum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.