Jeg er ond!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Ciss

betina23 skriver:

Har hørt de små dør men de lidt større kravler ud igen men har engang støvsuget en lidt stor en så den dig aldrig igen måske kommer det os an på hvor meget skidt der er i posen

Pyh. Bare tanken om, at den MÅSKE kommer kravlende ud igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

samantha1986

Ciss skriver:

Pyh, nu har jeg dårlig samvittighed!

Jeg skulle sætte en kogevask over - nogen lagner bl a. Lige da jeg løfter det ene lagen, løber en edderkop ud af en af folderne. Jeg reagerede i ren panik og stoppede lynhurtigt lagnet ind i maskinen og smækker lågen i.

Da jeg lige har fået sundet mig lidt, åbner jeg og lægger resten af vasken i. Jeg ser (heldigvis) ikke mere til edderkoppen. Så sætter jeg vasken over som normalt.

Så edderkoppen må være død ved kogvask. Det er jo egentlig helt grusomt at tænke på.

Jeg kan ikke fordrage de kryb, men jeg bryder mig ikke om at mishandle dem heller, så nu har jeg det ret dårligt med det.

Når man ikke kan få sig selv til at tage i en levende edderkop for at flytte den udenfor, hvad er da den mest humane måde at håndtere situationen på? Nogen tips?

Jeg er så bange for dem. Jeg kan ikke en gang træde på dem og hvis jeg ved der sidder en i et rum kan jeg finde på ikke at gå derind før den er væk. 

Vi har købt noget der hedder trinol som vi sprøjter på dem og så går der lidt før de dør. Og jeg er ligeglad med om de lider for kan ikke have dem

Anmeld

10. august 2012

Kay

Ciss skriver:

Hårlak! Ja, det må være effektivt...

Forstår dig virkelig godt.

Jeg kan ikke leve med en levende edderkop i mit hjem (som jeg ved om), men jeg forsøger ikke at være grusom. Jeg kan jo godt se, at de ækle kryp ikke gør mig noget. Det eneste er, hvis der er en, som vover sig ned i min seng. Da viser jeg ingen nåde! En gang var der en, som løb over min hovedpude, da jeg slog dynen til side. Jeg panikkede totalt! Den blev vist ikke bare dræpt en gang. - men det var virkelig ikke enkelt at skulle lægge sig og sove bagefter.

jeg sover ik i et rum hvor der har været en edderkop hvis ik jeg ved den er væk!! og det er lige meget om det er en edderkop eller stankel ben (med og uden vinger) puhhhh

Anmeld

10. august 2012

Ciss

samantha1986 skriver:

Jeg er så bange for dem. Jeg kan ikke en gang træde på dem og hvis jeg ved der sidder en i et rum kan jeg finde på ikke at gå derind før den er væk. 

Vi har købt noget der hedder trinol som vi sprøjter på dem og så går der lidt før de dør. Og jeg er ligeglad med om de lider for kan ikke have dem

Kender godt fornemmelsen.

Hvad er trinol? En gift? Er det beregnet til edderkopper?

Anmeld

10. august 2012

B&J

jeg ville ha gjord det samme for dig fordi jeg ville også gå totalt i panik og jaa alt..  kan ikke lig edderkopper

men normalt vil min kæreste komme og rede mig

Anmeld

10. august 2012

Ciss

Kay skriver:

jeg sover ik i et rum hvor der har været en edderkop hvis ik jeg ved den er væk!! og det er lige meget om det er en edderkop eller stankel ben (med og uden vinger) puhhhh

Pyh nej. Ingen edderkopper på soveværelset!

Vi er heldigvis sjældent plaget af stankelben her - til gengæld har jeg en mand, som er endnu mere hysterisk omkring edderkopper, end jeg er. Han råber efter mig, hvis der er en stor en! Der er vist noget, han har misforstået.....

Anmeld

10. august 2012

Ciss

B&J skriver:

jeg ville ha gjord det samme for dig fordi jeg ville også gå totalt i panik og jaa alt..  kan ikke lig edderkopper

men normalt vil min kæreste komme og rede mig

Så heldig du er! - min mand overlader de store til mig.....

Anmeld

10. august 2012

B&J

Ciss skriver:

Så heldig du er! - min mand overlader de store til mig.....

uhhhh tror jeg ville løbe den anden vej så, ej ville virkelig ønske jeg selv kunne tage dem men begynder at få ondt i maven svede og jamen min krop går helt amok

Anmeld

10. august 2012

Kay

Ciss skriver:

Pyh nej. Ingen edderkopper på soveværelset!

Vi er heldigvis sjældent plaget af stankelben her - til gengæld har jeg en mand, som er endnu mere hysterisk omkring edderkopper, end jeg er. Han råber efter mig, hvis der er en stor en! Der er vist noget, han har misforstået.....

ja der er noget han har misforstået

Anmeld

10. august 2012

JH12

Herhjemme kalder jeg på kæresten eller hunden, er skide bange for de stygge, klamme edderkopper.. Og de skal bare dø! Hvis de bliver sat fri i naturen vokser de sig bare større og flytter ind igen, den chance tager jeg ikke !!
Synes slet ikke du er ond, den kunne bare blive udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.