Jeg er ond!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

betina23

Jeg sys personlig ikk du Er ond hade det været mig hade den ik fået for lidt alle dør hvis jeg ser dem dog er der nogle der når a overleve og hvis de for store slår manden den ihjel for mig.... kan ik fordarve dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

betina23

Jeg sys personlig ikk du Er ond hade det været mig hade den ik fået for lidt alle dør hvis jeg ser dem dog er der nogle der når a overleve og hvis de for store slår manden den ihjel for mig.... kan ik fordarve dem

Anmeld

9. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg plejer at tage ca halvanden rulle toiletpapir og mase edderkoppen deri for så at skylle den ud i toilettet.
Jeg bryder mig egentligt ikke om at slå dem ihjel, men jeg ville aldrig kunne få dem væk på andre måder, da de bare er for klamme, og jeg ikke kan røre ved dem.

Før i tiden plejede jeg at støvsuge dem op, indtil jeg fik at vide, at de bare kravler ud af støvsugeren igen

Anmeld

10. august 2012

Ciss

A&F skriver:

Havde nok gjort det samme som dig. Jeg bryder mig ikke om edderkopper mm, dem får min mand lov til at fjerne, jeg tør ikke.

Desværre deler min mand mit forhold til edderkopperne, så der er ingen hjælp at hente...

Anmeld

10. august 2012

Ciss

michelledam skriver:

Hahaha kender det alt for godt. Godt nok får jeg aldrig ondt af edderkopper for i min verden skal de bare dø. Nu bor vi i etage byggeri så heldigvis er det noget vi sjælent ser nu. Men da vi boede i hus havde vi rigtig mange af de der husedderkopper, de store sorte. Åhhh jeg hadede dem. De var så store at ikke engang katten ville tage dem. Og mange gange kunne man også forestille sig at hvia katten kom for tæt på så ville edderkoppen springe på hende med et dødeligt kvælertag.. Hahaha jeg har en livlig fantasi i know hehehehe.
Jeg nægter og tage en edderkop når de er den str som vi havde. Jeg vågnede en tidlig morgen og kiggede op, og ca 40 cm over mit hovede sad den størreste edderkop og gloede på mig. Jeg fløj op og vækkede kæresten. Hehehe vi kaldte på silke ( katten) hun kom ind og op i sengen og da hun så den sad hun og kiggede lidt på den og så gik hun igen.. Hmmm dumme kat hehehe. Hun må have tænkt, ja ja godt med jer, den der tager jeg altså ikke. Griner.

Men fremover skulle du måske bare trampe på dem hehehe. Eller bare give dem et ordentlig slag med en sko.

Pyh, for en måde at vågne på!

Jeg havde bare tæer - og da tør jeg altså ikke at trampe på edderkoppen. Jeg må vist bare vænne mig til at have en sko i nærheden til enhver tid. Man ved jo aldrig, hvornår bæsterne dukke rop....

Anmeld

10. august 2012

Ciss

betina23 skriver:

Nej. Enig. Ækle kryb!

Anmeld

10. august 2012

Ciss

PT skriver:

Jeg plejer at tage ca halvanden rulle toiletpapir og mase edderkoppen deri for så at skylle den ud i toilettet.
Jeg bryder mig egentligt ikke om at slå dem ihjel, men jeg ville aldrig kunne få dem væk på andre måder, da de bare er for klamme, og jeg ikke kan røre ved dem.

Før i tiden plejede jeg at støvsuge dem op, indtil jeg fik at vide, at de bare kravler ud af støvsugeren igen

Ja, det med støvsugeren har jeg også hørt, så det tør jeg heller ikke. Er der nogen, som ved, om det passer?

Anmeld

10. august 2012

betina23

Ciss skriver:

Ja, det med støvsugeren har jeg også hørt, så det tør jeg heller ikke. Er der nogen, som ved, om det passer?

Har hørt de små dør men de lidt større kravler ud igen men har engang støvsuget en lidt stor en så den dig aldrig igen måske kommer det os an på hvor meget skidt der er i posen

Anmeld

10. august 2012

Kay

jeg havde ikke engang turde røre det lagen igen og hvis ikke manden var hjemme så havde den fået med hårlak til den var stivnet.... og så måtte han fjerne den når han kommer hjem...

så er din måde altså en smule mere human

jeg er af den overbevisning at det er mit hjem og jeg har ik indbudt hverken edderkopper fluer eller myg... de høre til ude i naturen... hvis manden er hjemme og gerne vil flytte dem ud må han gerne det... og ellers så skal ubudne gæster i den størerelse bare dø... ja total onde onde mig!

Anmeld

10. august 2012

Ciss

Kay skriver:

jeg havde ikke engang turde røre det lagen igen og hvis ikke manden var hjemme så havde den fået med hårlak til den var stivnet.... og så måtte han fjerne den når han kommer hjem...

så er din måde altså en smule mere human

jeg er af den overbevisning at det er mit hjem og jeg har ik indbudt hverken edderkopper fluer eller myg... de høre til ude i naturen... hvis manden er hjemme og gerne vil flytte dem ud må han gerne det... og ellers så skal ubudne gæster i den størerelse bare dø... ja total onde onde mig!

Hårlak! Ja, det må være effektivt...

Forstår dig virkelig godt.

Jeg kan ikke leve med en levende edderkop i mit hjem (som jeg ved om), men jeg forsøger ikke at være grusom. Jeg kan jo godt se, at de ækle kryp ikke gør mig noget. Det eneste er, hvis der er en, som vover sig ned i min seng. Da viser jeg ingen nåde! En gang var der en, som løb over min hovedpude, da jeg slog dynen til side. Jeg panikkede totalt! Den blev vist ikke bare dræpt en gang. - men det var virkelig ikke enkelt at skulle lægge sig og sove bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.