Det hele ramler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

mariamiss6

Hej, fik du talt med dine forældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

betina23

Anonym skriver:

Tak.. Er der en speciel grund til, at du ikke kan anbefale det?

sorry det sene svar

jeg har selv været i aflastning fam og jeg føler ikke det var en god oplevelse der skete nogle ting som man godt ku undvære..

min mand har os været i aflastning fam hvor de gik ind og snakkede om hvordan han hade det hos hans forældre og blev derfor taget væk hjemmefra skal så lige siges han hade det godt hos sine forældre men de drak lidt for meget men kunne sakens styre det

efter det blev han jo taget væk hvor han kom i en familie der faktisk kun tog ham for pengenes skyld.. de lod han sove uden for i telt når det var koldt osv  kom i mødre gpr med en fra familien som var deres kusine som er skide  sød men har sagt han ikke har haft det nemt.

kan sef være det ikke bliver sådan med din bette meen kan jo kun si efter hva jeg selv har oplevet.

håber det kunne bruges

men sys hellere du skal høre dine forældre om de kunne ta lidt over engang imellem og mon ikke de bare venter på du sir du har brug for dem.. det lyder jo til a være nogle fantastiske forældre

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hej, fik du talt med dine forældre?

Ja, det gjorde jeg.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

sorry det sene svar

jeg har selv været i aflastning fam og jeg føler ikke det var en god oplevelse der skete nogle ting som man godt ku undvære..

min mand har os været i aflastning fam hvor de gik ind og snakkede om hvordan han hade det hos hans forældre og blev derfor taget væk hjemmefra skal så lige siges han hade det godt hos sine forældre men de drak lidt for meget men kunne sakens styre det

efter det blev han jo taget væk hvor han kom i en familie der faktisk kun tog ham for pengenes skyld.. de lod han sove uden for i telt når det var koldt osv  kom i mødre gpr med en fra familien som var deres kusine som er skide  sød men har sagt han ikke har haft det nemt.

kan sef være det ikke bliver sådan med din bette meen kan jo kun si efter hva jeg selv har oplevet.

håber det kunne bruges

men sys hellere du skal høre dine forældre om de kunne ta lidt over engang imellem og mon ikke de bare venter på du sir du har brug for dem.. det lyder jo til a være nogle fantastiske forældre

Mange tak for dit svar. Det lyder godt nok ikke godt.. Puha

Det vil de uden tvivl. Og ja, de er fantastiske.

Anmeld

8. august 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Ja, det gjorde jeg.

Gik det godt så? 

Fik i talt ordentligt ud, og fik i arrangeret lidt fred og ro til dig?

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Gik det godt så? 

Fik i talt ordentligt ud, og fik i arrangeret lidt fred og ro til dig?

jeps

Anmeld

8. august 2012

Muffinmus

En ting er helt sikkert...man kommer ikke igennem den her verden med humøret og helbredet og spyken i behold hvis man gør det alene.

ALLE har brug for nogen at støtte sig til, snakke med, grine med og græde med.

Og det er kæreste, mand, kone, veninde, ven eller mor og far er lige meget, bare de er ens tryghed og lykke.:-)Så tag i mod de åbne arme du kan kan vær lykkelig for at du har dem.

Livet er det smukkeste og nogle gange har man brug for andre til at fortælle en alt nok skal blive ok igen.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

En ting er helt sikkert...man kommer ikke igennem den her verden med humøret og helbredet og spyken i behold hvis man gør det alene.

ALLE har brug for nogen at støtte sig til, snakke med, grine med og græde med.

Og det er kæreste, mand, kone, veninde, ven eller mor og far er lige meget, bare de er ens tryghed og lykke.:-)Så tag i mod de åbne arme du kan kan vær lykkelig for at du har dem.

Livet er det smukkeste og nogle gange har man brug for andre til at fortælle en alt nok skal blive ok igen.

Du har helt ret. Jeg er bare for dårlig til, at tage imod den..

Anmeld

8. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej alle brugere på denne side, som for mig er helt ny. Jeg skriver herinde, grundet af at jeg har hørt en masse godt om siden. Jeg kunne selvfølgelig skrive om mine problemer et andet sted, men jeg har brug for flere svar, fra flere synsvinkler og gerne fra andre med børn.

Jeg er snart 18 år gammel og bor alene med min søn som er fra december 2011. For lidt mere end 2 måneder boede jeg sammen med min kæreste som også er min søns mor, i en skøn lejlighed. Den 10. juni 2012 tabte hun kampen mod kræften. Siden den dag, har det bare gået ned af bakke. Vores søn kravlede rundt og kunne slet ikke forstå, hvor mor var henne. Om natten skreg han i vilde sky, og kunne kun falde til ro i mors sengetøj. Vi er nu flyttet fra lejligheden og fået en hverdag startet op igen bare os to. Det er skide hårdt, men det går rigtig godt. Mine forældre og små søskende bor på en gammel gård, som er blevet sat i stand. Sådan en der består af tre huse, hvis man kan sige det sådan. Jeg er flyttet inde i det ene af ”de tre huse” sammen med min søn. Så jeg bor hjemme igen, dog med eget køkken, bad osv. Og jeg laver jo alt selv, vasker tøj, laver mad, gør rent, handler ind, aflevere og henter sønnen osv.

Min søn er en utrolig glad dreng og vi hygger os helt vildt sammen, og jeg elsker rollen som far.

Jeg er født alt for tidligt, uge 27 mener jeg. Jeg er født med en brist i hjernen, og den er skyld i at jeg lider af angst og ADHD. Jeg har altid haft det bedst med, at mine forældre var omkring mig, og det er også grunden til, at vi flyttede ind lige ved siden af dem. Så kunne jeg altid lige gå indtil dem, hvis der var noget. Den eneste grund til, at jeg kunne bo flere kilometer væk fra dem før, var at min kæreste gav mig al den tryghed jeg havde brug for. Nu er hun væk, og jeg er alene. Jeg græder når jeg kan komme til det, det vil sige når min søn ikke er her. Hele den her uge har han været i vuggestue fra 9-14. Ikke fordi jeg skulle noget, men fordi jeg har haft brug for det. Føler mig som verdens dårligste far.. De timer hvor han er væk, bruger jeg på at græde. Og det samme om natten. Jeg sover stort set ikke. Før sønnen kom til verden, ville jeg uden tvivl gå ind til mine forældre, men nu føler jeg lige pludseligt at jeg har noget at leve op til. Min storebror er 4 år ældre end mig og skide klog. Han bor sammen med sin kæreste(forlovede) og deres to børn. De har styr på tingene og har begge to gang i høje uddannelser. Jeg har meget, at leve op til. Jeg skal til at i 2.g og jeg aner ikke, hvad jeg vil efter gymnasiet.

Jeg føler, at jeg har rigtig meget at skulle bevise overfor mine forældre.. At jeg kan selv og at jeg faktisk har styr på noget. Derfor går jeg ikke ind til dem, selvom jeg virkelig har brug for dem. Jeg savner dem helt vildt, og tanken om dem får tårende til at rende ud af mine øjne.. Jeg har altid haft et rigtig godt forhold til dem, og har kunnet fortælle dem alt, og det kan jeg stadig. Selv dengang jeg blev seksuelt misbrugt, fortalte jeg det. De er de bedste i hele verden..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for, at få det bedre.. Ved slet ikke, hvad jeg ville med dette indlæg.. Kan slet intet overskue..

For resten så har min sagsbehandler har snakket lidt om en aflastningsfamilie til min søn, men jeg er ikke helt vild med det.. Nogen der har erfaringer med det? Både gode og dårlige.

Det blev nok lidt langt og rodet, men tak til dem der læste med..

har ikke læst de andre svar.

Jeg synes klart du skal gå til lægen, og få henvisning eller andet til nogen professionelle der kan hjælpe.

Du har vist været rigtig meget igennem og kunne godt trænge til en hjælpende hånd.

kontakt din læge, og hvis din læge ikke er god, må du skifte.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

har ikke læst de andre svar.

Jeg synes klart du skal gå til lægen, og få henvisning eller andet til nogen professionelle der kan hjælpe.

Du har vist været rigtig meget igennem og kunne godt trænge til en hjælpende hånd.

kontakt din læge, og hvis din læge ikke er god, må du skifte.

Det har jeg gjort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.