Ciss skriver:
Inspireret af tråden, om forholdet til mormor og farmor, så begyndte jeg at lægge mærke til, at mange af dem, som havde problemer med den ene eller den anden angiver, at alkoholproblemer ligger bag.
Egentlig virker det, som om der er rigtig mange, som har vanskelige forhold til en eller flere af sine børns bedsteforældrer pga at disse har alkoholproblemer.
Jeg begyndte at spekulere på, hvor udbredt dette egentlig er?
Min mands farfar var voldelig alkoholiker og familien er stadig til en vis grad præget af det.
Derfor denne afstemning. Jeg kan desværre ikke oprette den, så folk kan være anonyme i eventuelle svar.
min kærestes mor er alkoholiker, og er rigtig tarvelig overfor ham når hun er fuld, og også når hun ikke er fuld. der ligger en masse andet bag også, men mht vores datter så er det primært det drikkeri, der gør at de ikke har noget forhold, men også andre ting som fx. hun vil aldrig besøge os, hun spørg aldrig til isabella, hun giver sine to andre børnebørn gaver, men har så ikke penge til en gave til isabella.. takker nej til jul osv (nok fordi hun hellere vil sidde med sin døtre og drikke som de plejer).... ja jeg kunne blive ved... hun er skide sød og snakke med, men hun er SÅ ond overfor min kæreste. så på dét punkt kan jeg ikke fordrage hende
men så er det dejligt at min familie har taget så godt imod min kæreste, og at min datter har en FANTASTISK mormor der kun vil hende det bedste og som altid er klar med hjælp / gode råd. hun sender da også en sms hver dag og spørg hvad Isabella laver og hvordan hun har det 
(selvom vi rimelig tit er derhjemme og omvendt)
Anmeld