tarkoflen skriver:
Det var da utroligt, uduelig betjent du har været hos der
Jeg tænker bare på at Peter blev tiltalt selvom Amalie trak sin anmeldelse tilbage, så man kan da håbe, at der er ændret lidt i det!
Men der var måske også nogle vidner...
Måske hvis man var flere, der gik sammen mod ham, var chancerne større?
Jeg håber du kan få noget hjælp så du kan glemme den klaphat!

Peter og amalie sagen blev kun en realitet pga. deres plads i medierne, og politiet ikke ville miste ansigt.
Men ja der var jo vidner der havde set hende lige bagefter. Jeg havde kun billeder er skaderne, vidner til den efterfølgende hærværk, dødstrusler på sms osv. Men det var ikke nok mente politiet, og de synes de lige skulle starte med at snakke med ham, og efterfølgende give ham et tilhold, og så sagde de at hvis han overtrådte tilholdet, kunne de gøre noget... men det gjorde han HELDIGVIS ikke...
Det kan godt være det ville hjælpe at være flere sammen, men jeg har heller ikke lyst til at grave det hele frem, og igen blive en del af hans syge hjerne. Han skal ikke have nogen grund til at få mig på hjernen igen, og det ville han få hvis jeg begyndte at blande mig og træde ind på hans territorie ved at tage kkontakt til hans eks'er. Nej tak, det skal jeg SLET ikke nyde noget af, for så skal angsten da nok blive forværret
Anmeld