Meliora skriver:
ja har jeg godt selv tænkt på. Det er SU-budgettet bare ikke lige til, og samtidig tænker jeg at det ikke er noget der invaliderer mig i min hverdag. Har en veninde der er psykolog, som jeg har snakket med det om før.. Og alle har jo ret i at man skal tænke at han bare skal ud af mit hoved, og at jeg ikke skal spilde mere tid på denn kæmpe spassernar
Men jeg er bare enormt hævntørstig og har aldrig rigtigt fået en afslutning på det. Samtidig kan jeg se at han bare lever sit liv (han arbejder med BØRN! ) og gennem gamle venner hører jeg fra tid til anden om at nu har han haft endnu en ny kæreste som han har gennemtævet.. Så bliver man bare så gal og føler sig magtesløs, over at han kan blive ved, og politiet ikke gør en flyvende fis!
Nu har jeg ikke læst hele tråden endnu, men da jeg nåede til dette, tænkte jeg, om han nogensinde er blevet anmeldt for at gennemtæve sine kærester? For det burde han virkelig blive!
En mand der gennemtæver sine kærester, skulle under ingen omstændigheder passe mine børn! Og det ville han jo heller ikke kunne hvis han fik en plettet straffeattest!
Sådan en idiot skal stoppes og straffes!
Jeg kan ikke sige så meget om, hvad du kan gøre, men der må da være nogle selvhjælpsgrupper for voldsramte kvinder?
De her skriver i hvert fald at de har

googlede selvhjælpsgrupper voldsramte kvinder, og der kom en del op... Måske det kunne være løsningen for dig?
http://www.joan-soestrene.dk/Stort
Anmeld