Meliora skriver:
Jeg var for 10 år siden i et voldeligt forhold, og selv om tiden har lagt mange sår, så de nu bare er ar, så fylder de stadig lidt for meget i mit liv synes jeg. Jeg ville give alt for at slippe af med hadet, vreden til min eks, men jeg ved vitterligt ikke hvad jeg skal stille op? Har snakket med mange om det, er rimelig åben omkring det, over for venner og nær familie, men det er som om jeg ikke helt kan lukket det kapitel helt..
Er der andre end mig, der stadig så mange år efter går og har det sådan? Eller er det bare mig der skal tage mig sammen?
Det skal siges at jeg er i et MEGET sundt forhold i dag, og min kæreste kender til hele min historie.
Jeg er også i et MEGET sundt forhold idag, min kæreste forguder mig og vi har to utrolig skønne børn sammen men uanset hvor meget vider jeg kommer så er min x og det forhold vi havde mm. en del af mit liv og et meget ondt minde, selvfølig var der gode tider og dem har jeg da heller ikke glemt men for mig er der ikke længer noget had eller vrede men jeg har tilgengæld rigtigt ondt af ham og angsten fylder stadig meget...
derfor har jeg bla. valgt at starte til ju jitsu så jeg ved jeg kan forsvare mig selv så jeg ikke længer behøver at rande rundt og være bange...
Det er nu 6 år og 3 måneders tiden siden...
men uanset hvor meget jeg kæmper vil han jo altid være en ond og grim del af min fortid som jeg ikke kan slippe af med bla. også fordi den oplevelse har gjort mig til den jeg er samt stærker og kloger!
Anmeld