Anonym skriver:
... man samtidig er sukkerafhængig, så er det sgu lidt noget lort
Ihhh, vi har bare prøvet SÅ mange gange at droppe slik og chokolade om aftenen, og det er bare det eneste vi har svært ved at droppe. Er der andre der har været i samme situation?
Hver gang jeg har lyst til slik tænker jeg bare på at jeg hellere vil være mor, og være slank så jeg kan starte i ICSI behandling, men gang på gang går det bare galt alligevel
Er der nogen der har nogle gedigne råd til hvordan man slipper af med sukkerafhængigheden?
Vi har intet problem med at spise sundt, og jeg får endda slæbt mig selv til træning et par gange om ugen, men det batter jo ikke en skid når man spiser chokolade hver dag
Er lige anonym, da jeg synes det er ret pinligt 
Åhh jeg bliver lidt træt, når folk siger, at man bare skal lade være med at give efter for trangen! Det er jo det samme som at skulle stoppe med at ryge, det er en dårlig vane!
Nå men jeg er også alt for glad for søde sager! Særligt omkring æl og mens... Der er det rigtig slemt!
Jeg har i dag været ved akupunktør og glæder mig til at se, om den lille nål jeg har siddende i øret hjælper mig bare lidt på vej

Jeg er i behandling, og ikke overvægtig, men jeg gad godt, at jeg ikke havde lyst til så meget snolder

Held og lykke med projekt slip sukkertrangen, hvis du finder nogle gode tips, så sig endelig til

Og held og lykke med babyprojeketet