jeg skulle tabe 25 kg. før vi kunne komme i behandling... jeg har pco så startede ud med at skære brød, kartofler, ris, og pasta ud af min kost... (ikke fuldstendig fanatisk men så meget som muligt)
der efter oprettede jeg en bruger på madlog.dk hvor du skal skrive højde og vægt og normale aktivitets nivou og den beregner hvor mange kalorier du skal havde om dagen... og så spiser du og taster ind og den fortæller dig om du har spist for meget eller her flere kalorier tilbage...
der igennem fandt jeg nogle kalorie syndere jeg ik viste var så slemme... selvom jeg mente jeg havde helt styr på det med sund mad... det gode er at når du om aftenen sidder og har lyst til noget sødt... så kan du gå ind og se... nå jeg har x antal kalorier tilbage i dag... så må jeg spise x gram chokolade fx.
eller hmmm jeg har ik flere kalorier til bage i regnskabet men jeg vil bare så gerne havde den der chokolade bar... så må jeg løbe mig en tur, taste turen ind og så får du ekstre kalorier til den dag...
jeg kan godt li den metode fordi den ik er fanatisk... og fordi jeg kan motionere og taste ind og bruge de ekstre kalorier....
der ud over gjorde jeg det at jeg holdte 1-2 pause dage om måneden... hvor jeg ikke tastede... og drak sodavand og festede (alcohol har mange kalorier) spiste fløde kartofler og chokolade og så på den igen bagefter... mine pauster lå gerne i weekender når vi skulle noget 
det gør at du sætter din forbrandign i vejret, da kroppen godt kan gå lidt i stå når den vender sig til ikke at få så mange kalorier... og det gør at det ikke bliver lige så surt...
jeg tabte de 25 kg. og lidt mere... men nåede ikke i behandling inden jeg blev gravid...
så op på hesten... du kan godt klare det
og du kan altid skrive til mig for opbakning og gode råd 
Anmeld