Må jeg se jeres små køkkener? (RIGTIGE køkkener)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Det er bare super smart... Har I plads nok til jeres tallerkener mm?

Ja, det går egentlig rigtig fint. Vi har alle tallerkener i den store midterste skuffe man kan se ved siden af komfuret. Der kan både være alle de dybe, store og frokost/morgenmadstallerkener plus vores små skåle. Glas, kogebøger, vaser, krus, plastikbeholdere o.lign. har vi i overskabene. Gryder, fade, store skåle, pander har vi i hjørneskabet. Bestik står på hylden, og den skuffe der normalt ville være til bestik, rummer i stedet bagepapir, ostehøvl, madfilm og alle sådan nogle småting der er meget rare at have i nærheden. På de store hylder og i nederste skuffer står vores konserves, morgenmadsprodukter, mel, sukker, pasta o.lign.

Hehe, ja så fik du vist lige et overblik over hvordan vi har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

AnonymMor

FrkT skriver:

Ja jeg bliver altså lidt ved i alt det her bolighalløj....

Må jeg se jeres køkkener, dem af jer der har små køkkener?

Hvordan får I plads til alle jeres køkkenting, service mm.? Nogle gode fifs? 

Må lige tilføje, at jeg altså ikke snakker om børnekøkkener, men rigtige køkkener - bare de små af slagsen 

De må du da her er billeder af vores lille køkken.

Mht plads så er vores skabe/skuffer FYLDT op til randen ellers har vi smidt en del ud som vi ikke rigtig brugte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Ja, det går egentlig rigtig fint. Vi har alle tallerkener i den store midterste skuffe man kan se ved siden af komfuret. Der kan både være alle de dybe, store og frokost/morgenmadstallerkener plus vores små skåle. Glas, kogebøger, vaser, krus, plastikbeholdere o.lign. har vi i overskabene. Gryder, fade, store skåle, pander har vi i hjørneskabet. Bestik står på hylden, og den skuffe der normalt ville være til bestik, rummer i stedet bagepapir, ostehøvl, madfilm og alle sådan nogle småting der er meget rare at have i nærheden. På de store hylder og i nederste skuffer står vores konserves, morgenmadsprodukter, mel, sukker, pasta o.lign.

Hehe, ja så fik du vist lige et overblik over hvordan vi har gjort det

Tusind tak 

Det er skønt med nogle ideer til hvordan man kan få plads til det hele  og vi HAR mange køkkenting.. Sådan er det at være sammen med en kok

Anmeld

31. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Tusind tak 

Det er skønt med nogle ideer til hvordan man kan få plads til det hele  og vi HAR mange køkkenting.. Sådan er det at være sammen med en kok

Haha, ja så må der være mange ting at holde styr på!

Jeg har arbejdet to år i Magasins køkkenafdeling, så vi har også mange køkkenting, og det har virkelig også krævet noget omrokering og "bytten plads" før det stod rigtigt.

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

Rinepigen skriver:

De må du da her er billeder af vores lille køkken.

Mht plads så er vores skabe/skuffer FYLDT op til randen ellers har vi smidt en del ud som vi ikke rigtig brugte

Mange tak 

Hehe, vi har ikke det store vi ikke bruger. Men det SKAL bare gå alligevel håber det hjælper at jeg sætter de elektriske ting ud i det garderobeskab der er i gangen..

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Haha, ja så må der være mange ting at holde styr på!

Jeg har arbejdet to år i Magasins køkkenafdeling, så vi har også mange køkkenting, og det har virkelig også krævet noget omrokering og "bytten plads" før det stod rigtigt.

Hehe okay jeg synes i hvert fald I har udnyttet pladsen optimalt!

Anmeld

31. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Hehe okay jeg synes i hvert fald I har udnyttet pladsen optimalt!

Tusind tak

... og skal det måske også siges (da jeg så du regner med at sætte elektriske ting ud i garderobeskabet) at vi nærmest ikke ejer elektriske ting - der er simpelthen ikke plads. Vi har en elpisker - og så insisterede min kæreste på at købe en blender og et vaffeljern, men det er det eneste vi har.

Du må da vise et billede af dit køkken når du begynder at komme på plads

Anmeld

31. juli 2012

_-Kathrine-_

Loa skriver:

Gud det var smart det med olien og krydderierne. Vidste ikke de billedhylder var brede nok til det....

Smart smart

Og man kan også vende de der billedhylder om, så der blir lidt mere plads på dem...
Det har jeg næsten lige set på en blog

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Tusind tak

... og skal det måske også siges (da jeg så du regner med at sætte elektriske ting ud i garderobeskabet) at vi nærmest ikke ejer elektriske ting - der er simpelthen ikke plads. Vi har en elpisker - og så insisterede min kæreste på at købe en blender og et vaffeljern, men det er det eneste vi har.

Du må da vise et billede af dit køkken når du begynder at komme på plads

Hehe ja, det skal jeg gøre :-)

Vi har en del elektriske ting... Så det fylder jo!

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

shhhhhh!
ikke vade i min dumhed

Du sjaw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.