Må jeg se jeres små køkkener? (RIGTIGE køkkener)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Isabella_mor

her er vores lille køkken..... vi har bare skabe og skuffer over alt.. og så har vi også fået en opvaskemaskine ind på den plads ovre der hvor der er 3 skuffer ved siden af vasken/køleskabet....

der kommer snart nyt køkkenbord, vask og ovn/kogeplade så det bliver en meget bedre helhed i det hele... jeg glæder mig til det er fikset

og på den der væg, den tomme plads er der sådan en tallerkenreol fra ikea hvor der er kogebøger og fade osv på... den roder lidt, tror ikke jeg har et billede... jeg leder lige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

... og så har vi brugt Ikeas billedhylder til at stille krydderier, kaffe, te, olier og andre småting på, så det ikke står på bordet og fylder.

Vi har bestik i bestikholdere på en hylde, så de ikke bruger plads i en hel skuffe.

Mel, sukker o. lign. har jeg i stabelbare krukker

Masser af knager hvor der ikke er plads til andet, hvor der kan hænge si, viskestykker, grydelapper, dørslag... m.m.

Knive sidder på et magnetbræt på væggen - igen: alt væk fra skuffer og bordplade, så der er plads

... jeg skriver sikkert noget mere hvis jeg kan komme på det, og kan evt. tage billeder i morgen hvis du er interesseret?

Ej de var da rigtig smarte de der hylder.... og det var også sådan noget jeg havde tænkt, netop også pga. meget lidt bordplads 

Tusind tak for de mange fifs, der er helt sikkert nogen af dem jeg vil bruge 

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Ah okay, så dur det nok ikke lige at sætte nye hjørneskabe op

Nej det er nok ikke det bedste 

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Isabella_mor skriver:

her er vores lille køkken..... vi har bare skabe og skuffer over alt.. og så har vi også fået en opvaskemaskine ind på den plads ovre der hvor der er 3 skuffer ved siden af vasken/køleskabet....

der kommer snart nyt køkkenbord, vask og ovn/kogeplade så det bliver en meget bedre helhed i det hele... jeg glæder mig til det er fikset

og på den der væg, den tomme plads er der sådan en tallerkenreol fra ikea hvor der er kogebøger og fade osv på... den roder lidt, tror ikke jeg har et billede... jeg leder lige

Det er nu ellers et fint køkken I har jer 

Vores er bygget op lidt på samme måde, og der er også meget smalt mellem de to sider, hehe... Kan se der er et par gode store skabe i jeres, det er ret smart. Der må jeg vist nøjes med garderobeskabet i gangen i stedet for, hehe..

Anmeld

30. juli 2012

Isabella_mor

FrkT skriver:

Det er nu ellers et fint køkken I har jer 

Vores er bygget op lidt på samme måde, og der er også meget smalt mellem de to sider, hehe... Kan se der er et par gode store skabe i jeres, det er ret smart. Der må jeg vist nøjes med garderobeskabet i gangen i stedet for, hehe..

ikea FTW, det siger jeg bare... de har jo alt, det er så smart indbygget, med udtræksskuffer osv... i låve it.... 

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Jeg følger lige med her

Håber på at min datter får et køkken i dåbsgave, så vil gerne have nogle gode ideer

Det er rigtige køkkener

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Isabella_mor skriver:

ikea FTW, det siger jeg bare... de har jo alt, det er så smart indbygget, med udtræksskuffer osv... i låve it.... 

Ja... jeg aner ikke hvor det køkken er fra, som der er i det nye hus... det ligner lidt en blanding mellem "hjemmekøkken" og industrikøkken faktisk... ved ikke hvem der laver de køkkener. Men det er mindre end jeres, kortere i det...

Anmeld

30. juli 2012

Isabella_mor

FrkT skriver:

Ja... jeg aner ikke hvor det køkken er fra, som der er i det nye hus... det ligner lidt en blanding mellem "hjemmekøkken" og industrikøkken faktisk... ved ikke hvem der laver de køkkener. Men det er mindre end jeres, kortere i det...

vores er to forskellige faktisk.. det du kan se hvor vaskemaskinen er osv, det er vordingborg køkken.. det på den anden side er IKEA...

og man kan ikke lige se det hvis man ikke lige ved det

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Isabella_mor skriver:

vores er to forskellige faktisk.. det du kan se hvor vaskemaskinen er osv, det er vordingborg køkken.. det på den anden side er IKEA...

og man kan ikke lige se det hvis man ikke lige ved det

Kan godt se der er forskellige greb, bordpladerne er ikke ens, og så synes jeg det ser ud til at Ikeas er smallere (eller mindre dybt - hvad man nu end siger) 

Anmeld

30. juli 2012

minimig

Isabella_mor skriver:

Det er jo et gigantisk køkken det der!

Vores er nok ca halv størrelse... Jeg er megamisundelig nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.