Må jeg se jeres små køkkener? (RIGTIGE køkkener)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.598 visninger
49 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

FrkT

Ja jeg bliver altså lidt ved i alt det her bolighalløj....

Må jeg se jeres køkkener, dem af jer der har små køkkener?

Hvordan får I plads til alle jeres køkkenting, service mm.? Nogle gode fifs? 

Må lige tilføje, at jeg altså ikke snakker om børnekøkkener, men rigtige køkkener - bare de små af slagsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Pige2009

FrkT skriver:

Må lige tilføje, at jeg altså ikke snakker om børnekøkkener, men rigtige køkkener - bare de små af slagsen 

Kan lægge et ind imorgen, da jeg skriver fra iPad

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Baagøe skriver:

Kan lægge et ind imorgen, da jeg skriver fra iPad

Fedt  Taaark 

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

FrkT skriver:

Fedt  Taaark 

No problem. Ser lige om jeg kan huske trådens navn

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

FrkT skriver:

Jeg følger lige med her

Håber på at min datter får et køkken i dåbsgave, så vil gerne have nogle gode ideer

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Jeg følger lige med her

Håber på at min datter får et køkken i dåbsgave, så vil gerne have nogle gode ideer

LOL  Ej undskyld, kunne ikke dy mig for at grine.

Det er IKKE børnekøkkener jeg snakker om, hehe. Det er rigtige køkkener, hvor det bare er de små af slagsen - altså dem der ikke har kæmpestore køkkener 

Men du er meget velkommen til at følge med alligevel 

Anmeld

30. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Vi har et meget lille københavnerkøkken. Da jeg købte lejligheden var lejligheden i meget ringe stand og derfor blev jeg nødt til at sætte nyt køkken ind (Ikeas næstbilligste ), hvilket gjorde at jeg kunne få nogle gode løsninger ind i minikøkkenet. Vi har udnyttet den plads vi har så optimalt som muligt, dvs. overskabe over hele bordpladen, store, dybe skuffer hvor der kan stå konserves, mel o.lign samt tallerkener (når det er i en skuffe i stedet for en hylde kan man bedre udnytte pladsen, da der ikke er noget der står og forputter sig inde bagved) i stedet for underskabe, i hjørnet har vi sådan et hjørneskab med en "trådhylde" der kan hives ud, så hele hjørnet bruges, hylde over døren, hylder der hvor der er for lidt plads til et overskab.

Håber du kunne bruge det

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Vi har et meget lille københavnerkøkken. Da jeg købte lejligheden var lejligheden i meget ringe stand og derfor blev jeg nødt til at sætte nyt køkken ind (Ikeas næstbilligste ), hvilket gjorde at jeg kunne få nogle gode løsninger ind i minikøkkenet. Vi har udnyttet den plads vi har så optimalt som muligt, dvs. overskabe over hele bordpladen, store, dybe skuffer hvor der kan stå konserves, mel o.lign samt tallerkener (når det er i en skuffe i stedet for en hylde kan man bedre udnytte pladsen, da der ikke er noget der står og forputter sig inde bagved) i stedet for underskabe, i hjørnet har vi sådan et hjørneskab med en "trådhylde" der kan hives ud, så hele hjørnet bruges, hylde over døren, hylder der hvor der er for lidt plads til et overskab.

Håber du kunne bruge det

Bestemt Tak 

Jeg kan ikke lave det store om på køkkenet, da det er et hus vi lejer. Men der er ikke meget plads, så vil se om jeg kan finde nogle løsninger, som giver mig lidt mere plads.... 

Har tænkt at få et par små hylder sat op til krydderier o.lign., så fylder det ikke i skabene jo  Og så er der er garderobeskab ude i gangen, som jeg tænker jeg vil placere alle vores elektriske køkkenting - dem som ikke skal stå fremme...

Anmeld

30. juli 2012

minimig

... og så har vi brugt Ikeas billedhylder til at stille krydderier, kaffe, te, olier og andre småting på, så det ikke står på bordet og fylder.

Vi har bestik i bestikholdere på en hylde, så de ikke bruger plads i en hel skuffe.

Mel, sukker o. lign. har jeg i stabelbare krukker

Masser af knager hvor der ikke er plads til andet, hvor der kan hænge si, viskestykker, grydelapper, dørslag... m.m.

Knive sidder på et magnetbræt på væggen - igen: alt væk fra skuffer og bordplade, så der er plads

... jeg skriver sikkert noget mere hvis jeg kan komme på det, og kan evt. tage billeder i morgen hvis du er interesseret?

Anmeld

30. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Bestemt Tak 

Jeg kan ikke lave det store om på køkkenet, da det er et hus vi lejer. Men der er ikke meget plads, så vil se om jeg kan finde nogle løsninger, som giver mig lidt mere plads.... 

Har tænkt at få et par små hylder sat op til krydderier o.lign., så fylder det ikke i skabene jo  Og så er der er garderobeskab ude i gangen, som jeg tænker jeg vil placere alle vores elektriske køkkenting - dem som ikke skal stå fremme...

Ah okay, så dur det nok ikke lige at sætte nye hjørneskabe op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.