Må jeg se jeres små køkkener? (RIGTIGE køkkener)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Isabella_mor

FrkT skriver:

Kan godt se der er forskellige greb, bordpladerne er ikke ens, og så synes jeg det ser ud til at Ikeas er smallere (eller mindre dybt - hvad man nu end siger) 

det er med vilje at det ikke er så dybt, ellers kunne vi ikke bruge køkkenet hvis det var 60 dybt, så vi valgte det smalle 35 tror jeg det er... for at kunne bruge det. fordi køkkenet er smalt. 

Da vi flyttede ind var der kun det fra vordingborg. der var der så hverken vaske eller opvaskemaskine, derfor fik vi ekstra plads, ellers kunne vi ikke have noget i køkkenet overhovedet.. 

ja... de der greb er to forskellige. vi vil gerne have de samme.. bordpladen ved vasken bliver så skiftet ud til et der matcher det smalle og så kommer det til at se så fint ud

jeg skal nok ligge billeder ud når det engang er færdigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Isabella_mor

skrukkrukken skriver:

Det er jo et gigantisk køkken det der!

Vores er nok ca halv størrelse... Jeg er megamisundelig nu!

det ser MEGET større ud på billedet end det er i virkeligheden.

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Det er jo et gigantisk køkken det der!

Vores er nok ca halv størrelse... Jeg er megamisundelig nu!

Åhhh det var dejligt at høre, for det der er hvor vi flytter hen er nemlig også en del mindre end Fies..... dog opbygget lidt på samme måde.

Har du ikke billeder af jeres?

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Isabella_mor skriver:

det er med vilje at det ikke er så dybt, ellers kunne vi ikke bruge køkkenet hvis det var 60 dybt, så vi valgte det smalle 35 tror jeg det er... for at kunne bruge det. fordi køkkenet er smalt. 

Da vi flyttede ind var der kun det fra vordingborg. der var der så hverken vaske eller opvaskemaskine, derfor fik vi ekstra plads, ellers kunne vi ikke have noget i køkkenet overhovedet.. 

ja... de der greb er to forskellige. vi vil gerne have de samme.. bordpladen ved vasken bliver så skiftet ud til et der matcher det smalle og så kommer det til at se så fint ud

jeg skal nok ligge billeder ud når det engang er færdigt..

Fedt, tak 

Anmeld

30. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Åhhh det var dejligt at høre, for det der er hvor vi flytter hen er nemlig også en del mindre end Fies..... dog opbygget lidt på samme måde.

Har du ikke billeder af jeres?

Jeg vil prøve at huske at tage billeder af det imorgen Jeg har en utålmodig kæreste der synes vi skal se True Blood nu! Du må sove godt.

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Jeg vil prøve at huske at tage billeder af det imorgen Jeg har en utålmodig kæreste der synes vi skal se True Blood nu! Du må sove godt.

Uhh ja, han skal bestemt også passes

Tak i lige måde 

Og tak, det ville være lækkert 

Anmeld

31. juli 2012

lilledittemor

FrkT skriver:

LOL  Ej undskyld, kunne ikke dy mig for at grine.

Det er IKKE børnekøkkener jeg snakker om, hehe. Det er rigtige køkkener, hvor det bare er de små af slagsen - altså dem der ikke har kæmpestore køkkener 

Men du er meget velkommen til at følge med alligevel 

Flot Ditte

Ja så kan man jo lære at læse ordentligt og at læse det hele..
Jeg var træt igår ¨

Beklager

Anmeld

31. juli 2012

lilledittemor

Baagøe skriver:

Det er rigtige køkkener

shhhhhh!
ikke vade i min dumhed

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Jeg har desværre ikke billeder af det Men hvor vi boede før havde vi et MEGET lille køkken + der var 2 døre , en skorsten og nedløbsrør at tage hensyn til
Vi målte alt op og kørte så i IKEA .. De var SUPER gode til at komme med forslag til den bedst mulige løsning , så pladsen blev udnyttet så godt som muligt
Så mit råd er: IKEA Hehe

Anmeld

31. juli 2012

minimig

Så har jeg taget billeder men hvordan pokker sætter man dem ind? Jeg kan godt se at der er en knap der hedder "indsæt billeder", men så skal man skrive billede url - og hvad er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.