Må jeg se jeres små køkkener? (RIGTIGE køkkener)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

minimig

Så fandt jeg ud af det Her er lidt billeder af mine opbevaringsløsninger i minikøkkenet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Loa

skrukkrukken skriver:

Så fandt jeg ud af det Her er lidt billeder af mine opbevaringsløsninger i minikøkkenet!

Gud det var smart det med olien og krydderierne. Vidste ikke de billedhylder var brede nok til det....

Smart smart

Anmeld

31. juli 2012

Kay

mit gode råd er skuffer i de nedderste "skabe" for så får du bedre udnyttet pladsen i hele "skabet" og kan havde ting inde bag ved uden at rode rundt for at finde det

Anmeld

31. juli 2012

minimig

Loa skriver:

Gud det var smart det med olien og krydderierne. Vidste ikke de billedhylder var brede nok til det....

Smart smart

Tak tak Det var virkelig også bare et tilfælde vi fandt ud af at det passede. Havde oprindeligt købt en enkelt hylde til at sætte billeder på i stuen, men så manglede jeg lige en krydderihylde i køkkenet, og der var den jo perfekt, fordi den er så smal, og der er en lille kant på så tingene ikke falder ned af hylden... så nu har vi tre - og ingen i stuen

Anmeld

31. juli 2012

Loa

skrukkrukken skriver:

Tak tak Det var virkelig også bare et tilfælde vi fandt ud af at det passede. Havde oprindeligt købt en enkelt hylde til at sætte billeder på i stuen, men så manglede jeg lige en krydderihylde i køkkenet, og der var den jo perfekt, fordi den er så smal, og der er en lille kant på så tingene ikke falder ned af hylden... så nu har vi tre - og ingen i stuen

Hehe de fandt et bedre formål simpelthen

Men super smart de lige passer i størrelsen, så er det heller ikke sådan nogle store kluntede hylder der fylder..... (Uh hylder der fylder )

Anmeld

31. juli 2012

minimig

Loa skriver:

Hehe de fandt et bedre formål simpelthen

Men super smart de lige passer i størrelsen, så er det heller ikke sådan nogle store kluntede hylder der fylder..... (Uh hylder der fylder )

Lige mine ord! Selvom jeg nok ikke havde kunne finde på et ligeså godt slogan som dig... "hylder der fylder"

Anmeld

31. juli 2012

Loa

skrukkrukken skriver:

Lige mine ord! Selvom jeg nok ikke havde kunne finde på et ligeså godt slogan som dig... "hylder der fylder"

Hehe

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Super smarte løsninger! Og selvom det er et lille køkken er det stadig rigtig hyggeligt

Er vild med de der hylder vi snakkede om, sådan nogle skal jeg helt sikkert have fat i, for så får man jo lige en del væk fra bordet.

Anmeld

31. juli 2012

minimig

FrkT skriver:

Super smarte løsninger! Og selvom det er et lille køkken er det stadig rigtig hyggeligt

Er vild med de der hylder vi snakkede om, sådan nogle skal jeg helt sikkert have fat i, for så får man jo lige en del væk fra bordet.

Tak, jeg er også fint tilfreds, selvom jeg nu ikke ville have noget imod at det var lidt større!

... og ja, de der hylder er guld værd! Billige og rigtig gode til formålet.

Anmeld

31. juli 2012

FrkT

skrukkrukken skriver:

Tak, jeg er også fint tilfreds, selvom jeg nu ikke ville have noget imod at det var lidt større!

... og ja, de der hylder er guld værd! Billige og rigtig gode til formålet.

Det er bare super smart... Har I plads nok til jeres tallerkener mm?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.