Hvor meget af dine ben barbere du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Et eller andet sted: So what! Er det virkelig blevet sådan nu om stunder, at man er en total fiasko, hvis man har hår et sted på kroppen? Jeg barberer som regel kun til knæet, og ja, man kan se mine hår på lårene, og ja, jeg er enormt ligeglad Du kan vel være ligeglad med, om kvinder har hår på lårene, eller?

Jeg kopierer lige hele mit svar jeg lige har sendt til en anden bruger, bare fordi det er nemmest

nu skriver jeg jo netop at det ikke er  mit problem, fordi I andre gør præcis som I vil. Jeg barberer ben (og resten af det der nu bliver barberet) for min egen skyld. Jeg skal have glatte ben - jeg barberer ben hver 4-5 dag cirka fordi jeg finder hår på benene utroligt ucharmerende. Ligemeget hvor små de er. 

Jeg kender en der ikke kan udstå hår på armene, og derfor barberer hun sine arme HVER dag. Det synes jeg personligt også er skørt, men det har jeg aldrig sagt til hende. Hun gør præcis som det passer hende. Og det har hun det bedst med 

Og jeg er ikke hårforskrækket. Der er bare visse steder jeg ikke skal have hår. Desuden kan jeg ikke have hår på benene. Jeg går med så stramme bukser at de kunne være limet på mig. Og hvis jeg så har hår på benene, så klør der ad helveds tid - det er virkelig ikke til at overleve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

lio

Kun til og med knæet, dem over er så fine og tynde og dem finder jeg ikke grund for at begynde at barbere. Det er de mørke hår jeg finder slemme og viser sjældent lår. (barberer kun i tilfælde af sommer eller fest)

Anmeld

30. juli 2012

B&J

til knæet óg ikke mere der er næsten ingen eller de er bitte små på mine lår så det gider jeg ikke døje med

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

FrkT skriver:

Jeg barberer KUN til og med knæet. Kender en del der har fået helt sorte, lange hår på lårene af at barbere dem, og de er SÅ kede af at de startede på det i sin tid. Så det vil jeg bestemt ikke risikere...

Godt nok har jeg en del hår på lårene, men det må folk så leve med. Min kæreste og jeg er ligeglad, og det må alle andre så også være 

Det samme her 

Anmeld

30. juli 2012

morethanperfect

Hele benet

Anmeld

30. juli 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Intet formoder jeg! Og tag det nu helt roligt ikke.

Hun skriver jo bare hvad HENDES mening er, hun skriver jo ikke at andre folk der ikke barbere hele benet er klamme, ulækre etc.

Folk vælger at gøre det på den måde de har det bedst med, og det er jo sådan det skal være........

Jeg er skam helt rolig!

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg er skam helt rolig!

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Hele benet

Anmeld

1. august 2012

AdamsMor

Jeg barberer til lige over knæet og nogle gange helt op. Har desværre meget hårvækst, så det synes jeg at jeg er nødt til.

Anmeld

1. august 2012

twinny

Det kommer an på hvor travlt jeg har og hvormeget overskud jeg har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.