Ansemusen skriver:
Og hvad er der galt i, at der er nogle få lyse hår at skimte på kroppen?
Jeg har selv ALTID barberet hårene under armene fra jeg begyndte at få dem, og hurtigt efter også mine ben (de tidlige teenageår) + alvorlig trimning og barbering forneden. Men det kan agu ikke røre mig, at jeg har nogle små lyse hår på lårene og overgangen kan altså heller ikke ses. Selvom du selvfølgelig næppe tror på dette udsagn! Heldigvis har jeg en kæreste, som er yderst tilfreds med, hvordan jeg holder min kropsbehåring nede, og jeg selv er tilfreds. Og det er jo det vigtigste!
Hårforskrækkelsen er godt nok ved at tage overhånd, synes jeg!
nu skriver jeg jo netop at det ikke er mit problem, fordi I andre gør præcis som I vil. Jeg barberer ben (og resten af det der nu bliver barberet) for min egen skyld. Jeg skal have glatte ben - jeg barberer ben hver 4-5 dag cirka fordi jeg finder hår på benene utroligt ucharmerende. Ligemeget hvor små de er.
Jeg kender en der ikke kan udstå hår på armene, og derfor barberer hun sine arme HVER dag. Det synes jeg personligt også er skørt, men det har jeg aldrig sagt til hende. Hun gør præcis som det passer hende. Og det har hun det bedst med
Og jeg er ikke hårforskrækket. Der er bare visse steder jeg ikke skal have hår. Desuden kan jeg ikke have hår på benene. Jeg går med så stramme bukser at de kunne være limet på mig. Og hvis jeg så har hår på benene, så klør der ad helveds tid - det er virkelig ikke til at overleve!
Anmeld