Hvor meget af dine ben barbere du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Frøken J.

Dinna88 skriver:

haha, vi har det på præcis samme måde Jeg kan ALTID se det, ligemeget hvor meget folk siger "de ses næsten ikke, de er så lyse, de er så fine, man kan ikke mærke dem........." Kort og godt: jo!! Men okay, det er jo så ikke mit problem  

Et eller andet sted: So what! Er det virkelig blevet sådan nu om stunder, at man er en total fiasko, hvis man har hår et sted på kroppen? Jeg barberer som regel kun til knæet, og ja, man kan se mine hår på lårene, og ja, jeg er enormt ligeglad Du kan vel være ligeglad med, om kvinder har hår på lårene, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frk. Himmelblå

Frøken J. skriver:

Et eller andet sted: So what! Er det virkelig blevet sådan nu om stunder, at man er en total fiasko, hvis man har hår et sted på kroppen? Jeg barberer som regel kun til knæet, og ja, man kan se mine hår på lårene, og ja, jeg er enormt ligeglad Du kan vel være ligeglad med, om kvinder har hår på lårene, eller?

Anmeld

30. juli 2012

Ansemusen

Jeg barberer sjældent mere end til knæet med, da jeg har helt lyse og fine hår (næsten usynlige) på lårene. Men jeg frygter, at de vil blive sorte og stride, hvis jeg barberer dem, ligesom på mine skinneben! Derfor. Og der er absolut ingen grund til at jeg skulle barbere lårene med de små dun jeg har

Anmeld

30. juli 2012

Ansemusen

Dinna88 skriver:

haha, vi har det på præcis samme måde Jeg kan ALTID se det, ligemeget hvor meget folk siger "de ses næsten ikke, de er så lyse, de er så fine, man kan ikke mærke dem........." Kort og godt: jo!! Men okay, det er jo så ikke mit problem  

Og hvad er der galt i, at der er nogle få lyse hår at skimte på kroppen?

Jeg har selv ALTID barberet hårene under armene fra jeg begyndte at få dem, og hurtigt efter også mine ben (de tidlige teenageår) + alvorlig trimning og barbering forneden. Men det kan agu ikke røre mig, at jeg har nogle små lyse hår på lårene og overgangen kan altså heller ikke ses. Selvom du selvfølgelig næppe tror på dette udsagn! Heldigvis har jeg en kæreste, som er yderst tilfreds med, hvordan jeg holder min kropsbehåring nede, og jeg selv er tilfreds. Og det er jo det vigtigste!

Hårforskrækkelsen er godt nok ved at tage overhånd, synes jeg!

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Hele benet, helt op til missen .. Ikke fordi jeg viser ben, men synes bare at det er en rar følelse at have glatte ben, det handler nok lidt i bund og grund om selvtilliden .. og så liiige en god bodylotion/bodybutter på bagefter, så er det perfekt

Jeg har en super god olie som jeg brugte igår, efter bad. Er du gaaaal mine ben blev bløde! Det e rbare så lækkert!

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ej rolig nu!
Hun skriver jo bare hvordan hun har det med det! At hun ikke bryder sig om at have hår på lårene er jo ikke ensbetydende med at hun synes andre der har det er ulækre, en fiasko eller what ever!

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg har selv ALTID barberet hårene under armene fra jeg begyndte at få dem, og hurtigt efter også mine ben (de tidlige teenageår) + alvorlig trimning og barbering forneden. Men det kan agu ikke røre mig, at jeg har nogle små lyse hår på lårene og overgangen kan altså heller ikke ses. Selvom du selvfølgelig næppe tror på dette udsagn! Heldigvis har jeg en kæreste, som er yderst tilfreds med, hvordan jeg holder min kropsbehåring nede, og jeg selv er tilfreds. Og det er jo det vigtigste!

Intet formoder jeg! Og tag det nu helt roligt ikke.

Hun skriver jo bare hvad HENDES mening er, hun skriver jo ikke at andre folk der ikke barbere hele benet er klamme, ulækre etc.

Folk vælger at gøre det på den måde de har det bedst med, og det er jo sådan det skal være........

Anmeld

30. juli 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Ej rolig nu!
Hun skriver jo bare hvordan hun har det med det! At hun ikke bryder sig om at have hår på lårene er jo ikke ensbetydende med at hun synes andre der har det er ulækre, en fiasko eller what ever!

Går ud fra den glade smiley understreger det ikke var surt ment desuden har du oprettet en debat, så går ud fra man gerne må debattere holdninger?

Anmeld

30. juli 2012

Laura.

Det kommer lidt an på hvad jeg skal have på osv.. men som regelt barberer jeg hele benet, altså op til trussekanten..

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

Ansemusen skriver:

nu skriver jeg jo netop at det ikke er mit problem, fordi I andre gør præcis som I vil. Jeg barberer ben (og resten af det der nu bliver barberet) for min egen skyld. Jeg skal have glatte ben - jeg barberer ben hver 4-5 dag cirka fordi jeg finder hår på benene utroligt ucharmerende. Ligemeget hvor små de er. 

Jeg kender en der ikke kan udstå hår på armene, og derfor barberer hun sine arme HVER dag. Det synes jeg personligt også er skørt, men det har jeg aldrig sagt til hende. Hun gør præcis som det passer hende. Og det har hun det bedst med 

Og jeg er ikke hårforskrækket. Der er bare visse steder jeg ikke skal have hår. Desuden kan jeg ikke have hår på benene. Jeg går med så stramme bukser at de kunne være limet på mig. Og hvis jeg så har hår på benene, så klør der ad helveds tid - det er virkelig ikke til at overleve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.