Hvor meget af dine ben barbere du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Synes kun man får de grimme hår der bliver lange og tydeligt kan ses på skinnebenet, så jeg barberer kun til og med knæet Det er virkelig oz sjældent jeg har noget på hvor meget af låret kan ses

Nu skal jeg på ferie sydpå i 3 uger, og kommer derfor til at bo i min bikini nærmest Så det kan man jo se "det hele"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Muhmi

Kun til knæet, går aldrig i lårkort så det kan ses... Og mine hår på lårene er så bløde at man ikke rigtig lægger mærke til dem

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

haha, vi har det på præcis samme måde Jeg kan ALTID se det, ligemeget hvor meget folk siger "de ses næsten ikke, de er så lyse, de er så fine, man kan ikke mærke dem........." Kort og godt: jo!! Men okay, det er jo så ikke mit problem  

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Nu skal jeg på ferie sydpå i 3 uger, og kommer derfor til at bo i min bikini nærmest Så det kan man jo se "det hele"

Tror oz det kommer an på hvor markante hår man har på lårene og er du vant til at fjerne dem så er det klart de er kraftigere og måske endda mørkere end på dem der ik fjerner dem

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tror oz det kommer an på hvor markante hår man har på lårene og er du vant til at fjerne dem så er det klart de er kraftigere og måske endda mørkere end på dem der ik fjerner dem

Når jeg står og kigger på min lår kan jeg ikke se dem overhovedet, men jeg kan mærke dem hvis jeg køre hånden opad dem, og jeg VED at man kan se dem hvis jeg kommer gående i bikini eller andet

Anmeld

30. juli 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hej Piger

En veninde og jeg kom til at sidde og snakke om det at barbere ben.

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Jeg barbere det hele  

Anmeld

30. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Hej Piger

En veninde og jeg kom til at sidde og snakke om det at barbere ben.

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Jeg har ingen hår på mine lår Har kun på mine skinneben

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Jeg har ingen hår på mine lår Har kun på mine skinneben

Jamen så er du jo super heldig!

Anmeld

30. juli 2012

wamse

Jeg gør til og med knæene, for jeg viser meget sjældent mere det Hvis jeg skal i badedragt, så får hele benene turen

Anmeld

30. juli 2012

AnneBJ

Kun til (og med!) knæene - med mindre jeg skal i noget der ikke går til knæet, så barberer jeg helt op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.