Hvor meget af dine ben barbere du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

FrkT

Jeg barberer KUN til og med knæet. Kender en del der har fået helt sorte, lange hår på lårene af at barbere dem, og de er SÅ kede af at de startede på det i sin tid. Så det vil jeg bestemt ikke risikere...

Godt nok har jeg en del hår på lårene, men det må folk så leve med. Min kæreste og jeg er ligeglad, og det må alle andre så også være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg barberer slet ikke ben, da jeg alligevel er den eneste, der nogensinde ser mine ben

Anmeld

30. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej Piger

En veninde og jeg kom til at sidde og snakke om det at barbere ben.

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

hele vejen op 2 gange ugentligt til knæet de andre dage.. har sorte hår på skindeben og lægge..

Anmeld

30. juli 2012

chael

Kun til knæet, fordi det er meget sjældent jeg går med noget hvor jeg viser hele benet.

Går mest med 3/4 bukser her i sommeren, så gidder jeg ikke tage hele benet

Da jeg var yngre, inden jeg fik børn, der barberede jeg hele benet, så man var klar til stand osv.

Men gidder jeg ærligt talt ikke idag

Anmeld

30. juli 2012

miig1989

Oftest kun til knæet, men nogen gange hele benet, eftersom som har sorte hår på mine ben..

Skulle aldrig have begyndt at barbere hele benet, for førhen var det bare små lyse hår på lårene, som ikke betød noget

Anmeld

30. juli 2012

Camilla30

lisesp83 skriver:

Op til knæet, da mine hår på lårene er mega minimale, så vil ikke forværre det med barbering. De er så små og lyse, at de ikke kan ses.  

Præcis på samme måde hos mig - havde jeg haft mørke hår på lårene havde jeg dog helt sikkert barberet hele benet

Anmeld

30. juli 2012

JanetBJ

Hele benet, helt op til missen .. Ikke fordi jeg viser ben, men synes bare at det er en rar følelse at have glatte ben, det handler nok lidt i bund og grund om selvtilliden .. og så liiige en god bodylotion/bodybutter på bagefter, så er det perfekt

Anmeld

30. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Jamen så er du jo super heldig!

Ja det må jeg være, selvom jeg lige følte mig defekt GG

Anmeld

30. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej Piger

En veninde og jeg kom til at sidde og snakke om det at barbere ben.

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Det hele

Men har stort set ikk noget hår på den øverste del af benet, og mine hår er så lyse at man næsten ikk ser dem..

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Fra knæ og ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.