Hvor meget af dine ben barbere du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget af jeres ben barberer i??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.569 visninger
49 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

En veninde og jeg kom til at sidde og snakke om det at barbere ben.

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Dinna88

det hele! forstår ikke andet.. Ligemeget hvor lidt man vil det, så kan hårene på lårene ses og mærkes

Anmeld

30. juli 2012

Helloo

Anonym skriver:

Hej Piger

Hun barbere nemlig kun til knæet hvor jeg tager hele benet, altså op til trussekanten.

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Jeg barbere slet ikke. Mine hår er så fine, og ultra lyse at det ikke kan betale sig

Bliver dog snart nød til det da graviditeten gør mine hår sort

Anmeld

30. juli 2012

lisesp83

Op til knæet, da mine hår på lårene er mega minimale, så vil ikke forværre det med barbering. De er så små og lyse, at de ikke kan ses.  

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Jeg barbere slet ikke. Mine hår er så fine, og ultra lyse at det ikke kan betale sig

Bliver dog snart nød til det da graviditeten gør mine hår sort

Tak for svar

Anmeld

30. juli 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej Piger

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Jeg barberer oftest kun til knæet, da jeg har meget fine, lyse og langsomvoksende hår på lårene, og det er dermed ikke nødvendigt hver gang.. (:

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej Piger

Hvad gør i?? Og hvorfor?

Synes kun man får de grimme hår der bliver lange og tydeligt kan ses på skinnebenet, så jeg barberer kun til og med knæet Det er virkelig oz sjældent jeg har noget på hvor meget af låret kan ses

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

det hele! forstår ikke andet.. Ligemeget hvor lidt man vil det, så kan hårene på lårene ses og mærkes

ENIG!

Min veninde og jeg kom nemlig til at snakke om det, da hun havde shorts på og jeg kunne se at hun kun barbede til knæet. Min søster tager også kun til knæet. Og jeg ligger altså virkelig mærke til sådan noget - pisse irriterende faktisk!
Men ja, man kan altså virkelig godt se det.

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

Til hverdag tager jeg kun til knæene .. Men hvis jeg skal i badetøj eller sådan noget hvor man kan se mine lår , tager jeg også dem

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

ENIG!

Min veninde og jeg kom nemlig til at snakke om det, da hun havde shorts på og jeg kunne se at hun kun barbede til knæet. Min søster tager også kun til knæet. Og jeg ligger altså virkelig mærke til sådan noget - pisse irriterende faktisk!
Men ja, man kan altså virkelig godt se det.

haha, vi har det på præcis samme måde Jeg kan ALTID se det, ligemeget hvor meget folk siger "de ses næsten ikke, de er så lyse, de er så fine, man kan ikke mærke dem........." Kort og godt: jo!! Men okay, det er jo så ikke mit problem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.