Hvis jeres børn blev Goth, Punk osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

DitteFisk

Jeg tror nu nok jeg ville vælge at stole på mit barn og den oppdragelse det har fået (får) - at han forhåbentlig er et godt menneske med godt selvværd og en smule mellem ørene Så kan det ikke gå helt galt.

Desuden er det sikkert blot en fase, og dem skal teens have lov at gennemgå! Selvfølgelig vil jeg ikke slippe ham 100% og sige, gør hvad du vil! Tattoveringer er først til personer over 18.

Han måtte såmænd blive punk såvel som skater, geek, prettyboy, coyboy eller hvad han dog måtte skulle gennemgå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Tvillingemor80

jeg ville ikke have noget problem med det.. Med hensyn til pircinger og tattos så hedder det 18 år, så der er ikke så meget at diskutere..

Det eneste krav jeg har til påklædning er at jeg ikke vil se dem i vulgært tøj ..

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

B&J skriver:

jaaa jeg er også bare så ked af jeg ingen billeder har af det for jeg var sku da hammer lækker... og ihh alt det skæld ud jeg fik når jeg skulle på diskotek ris  nu ikke stolene med dit bælte osv hihihihihi åhh ja det var tider

Jeg har faktisk heller ikke så mange billeder af min goth periode desværre

Dog har jeg disse to, men det var ikke når jeg var mejet helt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Min stil bevæger sig selv ud i punk- køber bla mit tøj osv i punk shops og lign. Så det ville jeg da støtte fuldt ud, også hvis de blev flippere, hippier, nudister, jeg elsker mine børn og deres personligheder, facer og stile skal udvikle sig på deres præmisser ikke på mine

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Gigl skriver:

Jeg tror nu nok jeg ville vælge at stole på mit barn og den oppdragelse det har fået (får) - at han forhåbentlig er et godt menneske med godt selvværd og en smule mellem ørene Så kan det ikke gå helt galt.

Desuden er det sikkert blot en fase, og dem skal teens have lov at gennemgå! Selvfølgelig vil jeg ikke slippe ham 100% og sige, gør hvad du vil! Tattoveringer er først til personer over 18.

Han måtte såmænd blive punk såvel som skater, geek, prettyboy, coyboy eller hvad han dog måtte skulle gennemgå

Åhh! Cowboy! Hvorfor kendte jeg ingen drenge der var det? Ville jeg ha elsket!

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

TeamRocket skriver:

Åhh! Cowboy! Hvorfor kendte jeg ingen drenge der var det? Ville jeg ha elsket!

Ville være en fed fase, ikk? "så mor.... jeg skal lige ud og indfange køer! yeeehaaaaw!"

Anmeld

27. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jeg har faktisk heller ikke så mange billeder af min goth periode desværre

Dog har jeg disse to, men det var ikke når jeg var mejet helt ud

ahh på det nederste er der lidt tegn... men ja det er sku for dårligt ingen billeder det ville ellers ha været fedt

Anmeld

27. juli 2012

Laulund87

Øhh! Nægte?!

Det ville jeg da virkelig lade ham/hende gøre!

Anmeld

27. juli 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Alle unge skal igennem en eller anden stil (eller flere) for at finde deres identitet - om det så er pop, goth, punk eller hvad end. Jeg vil helt sikkert støtte mit barn, for det er hendes valg - og jeg tror simpelthen ikke på der kommer noget godt ud af at underminere den unges udvikling ved at blive sur og nægte.

Åh jeg er så enig! Jeg tror helt sikkert barnet vil tage det som en afvisning af dets person, og det synes jeg ikke er i orden. Jeg ville sige fra, hvis mit barn - i forbindelse med denne stil - begyndte at hænge ud med krimineller og selv begå kriminalitet og den slags, men så længe vi taler om en stil, ville jeg støtte mit barn 100%.. Nej, jeg ville ikke synes det var en fed stil, men det behøver mit barn ikke vide.

Anmeld

27. juli 2012

anynom

Frøken J. skriver:

Åh jeg er så enig! Jeg tror helt sikkert barnet vil tage det som en afvisning af dets person, og det synes jeg ikke er i orden. Jeg ville sige fra, hvis mit barn - i forbindelse med denne stil - begyndte at hænge ud med krimineller og selv begå kriminalitet og den slags, men så længe vi taler om en stil, ville jeg støtte mit barn 100%.. Nej, jeg ville ikke synes det var en fed stil, men det behøver mit barn ikke vide.

Vi er enige
Selvfølgelig er der en grænse, men selve stilen skal ikke nægtes barnet/den unge. Min chefs to døtre er ... ja.. hvad de nu er - de ligner noget der er løgn - men de har det godt med sig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.