Altsåååååå

Med min teenagetid, så kan jeg vidst ikke brokke mig, hvis tøserne blev punk, goth osv...

Men jeg HÅBER at jeg opdrager dem med masser af selvværd uden trang, til at have selvdestruktivt adfærd.
Hvis de gerne vil pierces (det ved Idun allerede godt), så kender vi de bedste og dygtigste piercere i Danmark og vi vil snakke med dem om det og ledsage dem eller bestille tid. Så vi sikre os at det bliver gjort ordenligt. Hvis de vil, så hellere at det bliver gjort ordenligt, fremfor hos en eller anden sidegade fætter, der ikke kan sit kram.
Hvis de vil tatoveres, så håber jeg at jeg får dem overtalt til at overholde lovgivningen og være 18 år, ved deres første tatovering. Jeg håber også at jeg opdrager dem til at tænke sig GODT om, mht motiv og placering osv. Jeg vil aldrig tale dem fra tatoveringer, da vi jo er temmelige tatoverede selv.

Mht hårfarvning, hanekamme osv... Så vil jeg gerne hjælpe dem. det er en ting man skal igennem, hvis man er til det.

JO mere vi vil kæmpe imod det, jo 'værre' vil det blive.
Men alt i alt: Det jeg HÅBER jeg opdrager mine piger til, er at elske dem selv og deres omgivelser. Have godt selvværd og komme fint ud i verden.
Anmeld