Hvad tror DINE børn på? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.627 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

mariamiss6

Inspireret lidt af denne tråd.....  https://www.baby.dk/debat/184927pi1/ordet-er-frit/hvad-bildte-din-mor-dig-ind--.aspx

Hvad tror DINE børn på? Både ting du bilder dem ind, og ting som i deres verden (åbenbart) er ren logik

Håber der er mange sjvoe

Min store søn troede, fra han var ca. 2 til ca. 4, at det der gammelrynket-noget som man får på fingrene af at være i badekar og lignende, var noget farligt noget...

Efter hvert eeeeeneste bad begyndte han at græde, når han opdagede det, og tiggede mig om at tage det væk, og når jeg så endelig fik forklaret ham, at det kunne jeg ikke, så prøvede han at sutte det af

Jeg kan ikke lige selv komme i tanke om flere lige nu, men de kommer sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kusines store datter trode på at bilen ik ku starte, hvis ik man havde sele på, indtil hun var omkring  8 år. Smart!!

En veninde, har sagt til sin søn, at når klokken på hjmrisbilen ringer, er det fordi alle is er udsolgt vh stine

Anmeld

27. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha... Jeg kan en med mig selv

Da jeg var lille bildte min morfar mig ind, at hvis ikke jeg havde sele på så vidste bilen ikke hvor den skulle hen. Så indtil jeg var.... ret gammel, troede jeg faktisk at bilen selv vidste hvor den skulle hen

Anmeld

27. juli 2012

malo

Mine børn 4 1/2 og lige knap 3, tror stadig at det betyder "udsolgt" når isbilen ringer med klokken...  onde forældre 

Anmeld

27. juli 2012

Maise86

Mine børn tror heller ikke at bilen kan køre hvis man ikke har sele på.

Og hår må ikke klippes med andet end en MEGET speciel saks, for ellers falder det af og vokser ikke ud igen. ( behøver jeg at sige jeg er panisk angst for at min datter finder på at klippe sine lange lyse lokker af )

Anmeld

27. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maise86 skriver:

Mine børn tror heller ikke at bilen kan køre hvis man ikke har sele på.

Og hår må ikke klippes med andet end en MEGET speciel saks, for ellers falder det af og vokser ikke ud igen. ( behøver jeg at sige jeg er panisk angst for at min datter finder på at klippe sine lange lyse lokker af )

Hahahaha! G-E-N-I-A-L-T! Den vil jeg bruge!!!

Anmeld

27. juli 2012

Maise86

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha! G-E-N-I-A-L-T! Den vil jeg bruge!!!

Indtil videre har det virket

Anmeld

27. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maise86 skriver:

Indtil videre har det virket

Hahaha!

Anmeld

27. juli 2012

Sara.

Det var da en sød debat :-) Dejligt at læse om jeres små fortællinger.

Hmm... Nu hvor jeg tænker over det, så tror jeg egentlig ikke at jeg har bildt mine børn noget ind..... sådan for min egen skyld, som den når hjem is bilen ringer er der udsolgt.

Men min datter havde en sød samtale med min mor den anden dag.

Det her er fra min mors "væg" på facebook:

En lille sød historie hørt i bilen idag, da jeg hentede Lærke og Nor. Lærke fortæller: Jeg elsker Granddad helt op til planeten- og alle I andre elsker jeg også....  helt op til julemanden )  - lidt efter blev der spurgt " Mormor, planeten er længst væk, ikk "  ;o)

Den historie bekræfter vel lidt at hun tror på julemanden.

Anmeld

27. juli 2012

VNB

StineW79 skriver:

Min kusines store datter trode på at bilen ik ku starte, hvis ik man havde sele på, indtil hun var omkring  8 år. Smart!!

En veninde, har sagt til sin søn, at når klokken på hjmrisbilen ringer, er det fordi alle is er udsolgt vh stine

hehe den med hjemme-is bilen er godt nok lidt streng..  men utrolig sjov  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.