Hvad tror DINE børn på? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

VNB

min dreng er godt nok ikke så gammel endnu, men han tror på at det gør "AV AV!" hvis bare han nærmer sig ovnen  

Så står han ca 1 meter fra ovnen, peger på den og siger "av av" mens han gør sine øjne så store som thekopper! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MortilCilas

VNB skriver:

min dreng er godt nok ikke så gammel endnu, men han tror på at det gør "AV AV!" hvis bare han nærmer sig ovnen  

Så står han ca 1 meter fra ovnen, peger på den og siger "av av" mens han gør sine øjne så store som thekopper! 

Sådan en dreng har jeg også

Anmeld

27. juli 2012

VNB

MortilCilas skriver:

Sådan en dreng har jeg også

hihi det er nu meget sødt  og meget praktisk også  

Anmeld

27. juli 2012

MortilCilas

VNB skriver:

hihi det er nu meget sødt  og meget praktisk også  

Ja

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

NØØJ jeg glæder mig til William render rundt og snakker!

Anmeld

27. juli 2012

babypudder

den med at når hjem-is bilen ringer med klokken at så er der udsolgt den bruger jeg på mine børn (6 år og 3 år) og hvis jeg høre bilen og så spørg den store hvorfor han ringer med klokken svare hun meget bevidst at det er fordi han ikk har flere is og det er han ude og fortælle folk så de ikk render efter ham. 

Anmeld

27. juli 2012

piap

min datter tror på at:

- hvis hun ikke får skiftet ble når hun har lavet/tisset så får man ondt i kroppen

- hvis man ikke spiser op så får vi ikke godt vejr i morgen

- når hjemis bilen ringer så er der udsolgt

- bilen ikke kan starte hvis man ikke har sele på

- hvis man bander så falder tungen af

Min nevø troede på at hvis man sulgte tyggegummi så kunne man ikke tisse mere

Anmeld

27. juli 2012

nilletøz

Vi har bildt vores søn at hvis han ikke opføre sig pænt vil solsorten sladre til den forældre der ikke er hjemme.

Den virker sort set hver gang. 

Når han så ikke ser det er der en af os der sender en SMS om hvad det er han har gjort, og når den forældre der har fået sms'er kommer hjem, fortæller h*n at solsorten har sladret. 

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Min dreng på 5 tror, at hvis man fodre et stankelben med krummer, så bliver den til en fugleedderkop! Jeg aner ikke hvor han har det fra, men han synes det er SÅ sejt.. Behøver jeg at sige, at han ihærdigt prøver at få en krumme i et stankelben hvergang han finder et?

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

MorAnna. skriver:

Min dreng på 5 tror, at hvis man fodre et stankelben med krummer, så bliver den til en fugleedderkop! Jeg aner ikke hvor han har det fra, men han synes det er SÅ sejt.. Behøver jeg at sige, at han ihærdigt prøver at få en krumme i et stankelben hvergang han finder et?

Genialt! Hold nu op, hvor ville jeg gerne se det scenarie!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.