Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mor sagde altid.... at jeg blev syg hvis jeg ikke sov med strømper på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sid ikke for tæt på fjernsynet, så får du 4-kantet øjne
Skeler du med øjenene og en forskrækker dig, så kan øjenene sidde fast
Spis ikke bussemænd, for de kan give dig kræft
.... det var lidt af dem.. der er mange flere.. skal bare komme i tanke om det..
Kamulla skriver: Sid ikke for tæt på fjernsynet, så får du 4-kantet øjne Skeler du med øjenene og en forskrækker dig, så kan øjenene sidde fast Spis ikke bussemænd, for de kan give dig kræft .... det var lidt af dem.. der er mange flere.. skal bare komme i tanke om det..
ha ha Griner ! det så sjovt at tænke tilbage på
Min mor har ikke bildt mig så meget ind, tror jeg - men en af de store drenge fra spejder fik mig til at tro, at man blev blind, hvis man blev tisset i øjnene af en flagermus. Jeg lukkede altid øjnene, når der kom flagermus flyvende
At jeg ville få firkantede øjne af at sidde for tæt på fjernsynet, at jeg ville ødelægge mine trøjer af at have dem over knæet når jeg sad sammenbøjet..(Mine trøjer er aldrig blevet for store eller er gået i stykker pga af det, de samlede sig jo når de blev vasket) Og ellers bildte hun mig vist ikke rigtig noget ind..
Kan huske at der var en legekammerat der bildte mig ind at ens øre kunne fryse af hvis man ikke lå med dynen over øret når man sov... Sover stadig med dynen over øret
havde en veninde der bilte mig ind at vis man ik sov med dynen over ørene så kom der dyr ind og bygged ræde der inde og sover også helst med dynen over ørnen inu
Det var godt nok ikke min mor, men min klasselærer der bildte mig ind at snot var døde hjerneceller. Er du vimmer jeg panikkede hver gang jeg var forkølet i maaaaange år efter.
Maise86 skriver: At vand til pasta koger hurtigere hvis man putter salt i. ( ved stadig ikke om det passer )
At vand til pasta koger hurtigere hvis man putter salt i. ( ved stadig ikke om det passer )
Logisk set burde den vel være god nok??? Man salter jo også vejene pga. is for at få det til at tø = højere temperatur vha. salt? Bare lidt tanker herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128