hvad Bildte din mor dig ind :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.497 visninger
67 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Mor1012

Min mor sagde altid.... at jeg blev syg hvis jeg ikke sov med strømper på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kamulla

Sid ikke for tæt på fjernsynet, så får du 4-kantet øjne

Skeler du med øjenene og en forskrækker dig, så kan øjenene sidde fast

Spis ikke bussemænd, for de kan give dig kræft

.... det var lidt af dem.. der er mange flere.. skal bare komme i tanke om det..

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

Kamulla skriver:

Sid ikke for tæt på fjernsynet, så får du 4-kantet øjne

Skeler du med øjenene og en forskrækker dig, så kan øjenene sidde fast

Spis ikke bussemænd, for de kan give dig kræft

.... det var lidt af dem.. der er mange flere.. skal bare komme i tanke om det..

ha ha Griner ! det så sjovt at tænke tilbage på

Anmeld

26. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mor har ikke bildt mig så meget ind, tror jeg - men en af de store drenge fra spejder fik mig til at tro, at man blev blind, hvis man blev tisset i øjnene af en flagermus. Jeg lukkede altid øjnene, når der kom flagermus flyvende 

Anmeld

26. juli 2012

Muhmi

At jeg ville få firkantede øjne af at sidde for tæt på fjernsynet, at jeg ville ødelægge mine trøjer af at have dem over knæet når jeg sad sammenbøjet..(Mine trøjer er aldrig blevet for store eller er gået i stykker pga af det, de samlede sig jo når de blev vasket) Og ellers bildte hun mig vist ikke rigtig noget ind..

Kan huske at der var en legekammerat der bildte mig ind at ens øre kunne fryse af hvis man ikke lå med dynen over øret når man sov... Sover stadig med dynen over øret

Anmeld

26. juli 2012

Ditte-3

havde en veninde der bilte mig ind at vis man ik sov med dynen over ørene så kom der dyr ind og bygged ræde der inde og sover også helst med dynen over ørnen inu

Anmeld

26. juli 2012

Ayasmor

Det var godt nok ikke min mor, men min klasselærer der bildte mig ind at snot var døde hjerneceller. Er du vimmer jeg panikkede hver gang jeg var forkølet i maaaaange år efter.

Anmeld

26. juli 2012

Maise86

At vand til pasta koger hurtigere hvis man putter salt i. ( ved stadig ikke om det passer )

Anmeld

26. juli 2012

Ayasmor

Maise86 skriver:

At vand til pasta koger hurtigere hvis man putter salt i. ( ved stadig ikke om det passer )

Logisk set burde den vel være god nok??? Man salter jo også vejene pga. is for at få det til at tø = højere temperatur vha. salt? Bare lidt tanker herfra

Anmeld

26. juli 2012

morbibi

Min mor sagde at jeg blev skel-øjet og skulle have briller, hvis jeg sad for tæt på tv.
Og hun bildte mig ind, at jeg var fed (vejede 60 kg og var 171cm).
Hun bildte mig mange ting ind, som jeg har konfronteret hende med idag gg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.