Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er nogle gode nogen I har derude haha. men også lidt lede, jeg har slet ikke fantasi til at lyve sådan. og dog Vores datter er kun 2 år, men alligevel siger hun altid når vi går tur og hun holder i barnevognen, som de gør i DP, at hvis ikk man holder ved så så kommer ambulancen fordi man får ondt i benet. GODT SÅ! men det er f***** ik mig der har bildt hende det ind. At det er praktisk, er en anden sag Min kæreste siger nogen gange til hende at man får av av i maven hvis man spiser for meget slik eller ikke får sin rugbrød det virker fint, men jeg synes det er lidt ånsvagt.. Den med hjemis bilen kan vi ikke praktisere, da jeg altså bare MÅ ha is når den kommer!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter har et keyboard som larmer helt vildt og jeg hader det. Man kan så skrue ned for lyden, men nu har hun selv lært at skrue op for den igen...meget højt op
Nå men det her keyboard har så sådan en funktion hvor det selv går ud efter 5 min og skal startes igen med et tryk på knappen bagpå. Denne knap har min datter endnu ikke fundet og jeg har så bildt hende ind at man kun kan tænde for det en gang dagligt
Amandas-mor skriver: Min datter har et keyboard som larmer helt vildt og jeg hader det. Man kan så skrue ned for lyden, men nu har hun selv lært at skrue op for den igen...meget højt op Nå men det her keyboard har så sådan en funktion hvor det selv går ud efter 5 min og skal startes igen med et tryk på knappen bagpå. Denne knap har min datter endnu ikke fundet og jeg har så bildt hende ind at man kun kan tænde for det en gang dagligt
hahha den er ret god
mariamiss6 skriver: hahha den er ret god
Heh heh jeg er ellers modstander af at bilde børn ting ind, men det larmer simpelthen alt for meget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128