Hvad tror DINE børn på? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Vidunderligeunger

det er nogle gode nogen I har derude haha. men også lidt lede, jeg har slet ikke fantasi til at lyve sådan. og dog
Vores datter er kun 2 år, men alligevel siger hun altid når vi går tur og hun holder i barnevognen, som de gør i DP, at hvis ikk man holder ved så så kommer ambulancen fordi man får ondt i benet. GODT SÅ! men det er f***** ik mig der har bildt hende det ind. At det er praktisk, er en anden sag

Min kæreste siger nogen gange til hende at man får av av i maven hvis man spiser for meget slik eller ikke får sin rugbrød det virker fint, men jeg synes det er lidt ånsvagt.. 

Den med hjemis bilen kan vi ikke praktisere, da jeg altså bare MÅ ha is når den kommer!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Mother-love

Griner har en med mig selv.
Den kanal man havde før i tiden hvor man kunne se hvad der gik på alle kanaler, hvor det var radio 2 der spillede musik, troede at alle kanalerne gav lyden på sangene hahahaha har ret gammel før det gik op for mig at det ikke var sådan

Anmeld

28. juli 2012

Tøs85

Jeg har ikke børn endnu, men har en med mig selv.. Da jeg var lille spurgte jeg altid min far hvor mor var henne (når hun var ude at handle osv) og han blev træt af det og sagde altid at hun var i Rusland.. I mit hoved rendte min mor rundt på en eng fyldt med røde blomster hver gang han sagde det (roseland)
Det er sjovt at tænkte tilbage på.. Kan huske at min søster og jeg talte om hvordan der mon var i Roseland.. Hehe..

Anmeld

7. august 2012

Tona

Min datter har et keyboard som larmer helt vildt og jeg hader det. Man kan så skrue ned for lyden, men nu har hun selv lært at skrue op for den igen...meget  højt op

Nå men det her keyboard har så sådan en funktion hvor det selv går ud efter 5 min og skal startes igen med et tryk på knappen bagpå. Denne knap har min datter endnu ikke fundet og jeg har så bildt hende ind at man kun kan tænde for det en gang dagligt

Anmeld

7. august 2012

mariamiss6

Amandas-mor skriver:

Min datter har et keyboard som larmer helt vildt og jeg hader det. Man kan så skrue ned for lyden, men nu har hun selv lært at skrue op for den igen...meget  højt op

Nå men det her keyboard har så sådan en funktion hvor det selv går ud efter 5 min og skal startes igen med et tryk på knappen bagpå. Denne knap har min datter endnu ikke fundet og jeg har så bildt hende ind at man kun kan tænde for det en gang dagligt

hahha den er ret god

Anmeld

7. august 2012

Tona

mariamiss6 skriver:

hahha den er ret god

Heh heh jeg er ellers modstander af at bilde børn ting ind, men det larmer simpelthen alt for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.