Hvad tror DINE børn på? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

mariamiss6

MorAnna. skriver:

Min dreng på 5 tror, at hvis man fodre et stankelben med krummer, så bliver den til en fugleedderkop! Jeg aner ikke hvor han har det fra, men han synes det er SÅ sejt.. Behøver jeg at sige, at han ihærdigt prøver at få en krumme i et stankelben hvergang han finder et?

HAHAHAHAHAHHHAAH :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

mariamiss6

Min store søn tror i øvrigt aldeles IKKE på nisser... I hvert fald ikke dem der laver ballede i julemåneden....

Jeg farvede vores ris røde, fordi det var almindelige ris,og ikke risengrød. Så skulle nissen jo blive sur og lave ballade.

Bastian konstaterede tørt, at det i hvert fald ikke var nissen der havde gjort det."Det er jo bare dig der har gjort det mor"....

Så der er også ulemper ved at have en mor som bager farverige kager :S

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Genialt! Hold nu op, hvor ville jeg gerne se det scenarie!  

Det ser også sjovt ud, men det sjoveste er nu alligevel, at min mand og søn på 17 år går fuldstændig amok over et lille stankelben. Min man har været i afghanistan 2 gange, har været brandmand og er nu ambulanceredder, men er alligevel skrækslagen overfor edderkopper.. 

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

mariamiss6 skriver:

HAHAHAHAHAHHHAAH

hihi, tossede unge

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

MorAnna. skriver:

Det ser også sjovt ud, men det sjoveste er nu alligevel, at min mand og søn på 17 år går fuldstændig amok over et lille stankelben. Min man har været i afghanistan 2 gange, har været brandmand og er nu ambulanceredder, men er alligevel skrækslagen overfor edderkopper.. 

De kære mænd

Anmeld

27. juli 2012

twinny

MorAnna. skriver:

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

MortilElias2010 skriver:

De kære mænd

"mænd"

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

twinny skriver:

Hihi

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Øv, hvorfor har jeg ikke bildt mit barn sådan nogle ting ind! Hmm, det har jeg nok været for pædagogisk til!

Men min kæreste har bildt min dreng ind at store skorstene (fra fabrikker, som man kan se fra miles afstand) er store kanoner til at fyre børn af i.. xD hvorfor, ved jeg ikke..

Anmeld

27. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

dog ikke lige mit barn, men jeg har bildt en venindes lillesøster ind at e'erne i min cykel er lavet af ost så de ville gå i stykker hvis hun sad på cyklen.

hun ville altid sidde på sadlen mens man trak cyklen og en dag fik jeg nok så måtte jeg finde en undskyldning og den hjalp da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.