Hvor store er jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Kan da bedre li' den idé end den første han kom med omkring gaffatape

Ja det er vidst lidt mere hunant med et hårbånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det er vidst lidt mere hunant med et hårbånd

Præcis.. Tænkte alt det hår der sidder fast i tapen

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Præcis.. Tænkte alt det hår der sidder fast i tapen

Ja så ville man nok ende med en skrigballon alligevel

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja så ville man nok ende med en skrigballon alligevel

Fuldt forståeligt ihvertfald

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Fuldt forståeligt ihvertfald

Ja bestemt haha

Anmeld

4. august 2012

lio

Team Putte skriver:

Årh en basse-hage!

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Nøj han bliver hurtigt stor!

Ida vejede 4130 gram og var 57 cm til 5 ugersundersøgelsen i tirsdags  Til fødslen var hun 3700 gram og 52 cm

ej hvor er det bare skønt det går så meget fremad har ikek været så aktiv herinde som jeg plejer - men vi har holdt ferie og haft ungerne i to uger - Så der har været en del at se til. 

Men skøøøønt at se I alle holder ved herinde og har det godt

Vi var til 5 ugers idag - han ka allerede mange ting som lægen mener han er ret fremme med. Han ku holde hovedet de første dage hjemme efter fødslen - har troet det var normalt. Og han ka allerede kravle mere eller mindre og stå/hopper utroligt meget, oberserverer også flot- så alt er fiiint fint -

Han måler nu 6 Kg , 62cm lang og (36 før)39 om hovedet  

Ja han vokser sig godt nok stor - man han suuuger også mælk - så har tyet til MME engang imellem - selmom jeg overproducerer. Er ingen dans på roser at amme - selvom det er bedt. Er godt nok ved at være træt af det -syntes faktisk det er nemmest med flaske efterhånden. Men det er jo godt for knægten - så holder ved - 

Han skal også passes nu vi skal til elvisShow og Oktoberfest, så er fint han lige vænner sig til flaske. har også malket til flaske så far ku være med, nu han går hjemme

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

kvinde84 skriver:

Uha, en ordentlig sværvægter  Med sådan nogle får man da trænet nogle armmuskler

Nok nærmere AmmeMuskler :0) Me ja puuha  - idag 6 kg og 62 lang -til 5 ugers undersøgelsen

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ej hvor er det bare skønt det går så meget fremad har ikek været så aktiv herinde som jeg plejer - men vi har holdt ferie og haft ungerne i to uger - Så der har været en del at se til. 

Men skøøøønt at se I alle holder ved herinde og har det godt

Vi var til 5 ugers idag - han ka allerede mange ting som lægen mener han er ret fremme med. Han ku holde hovedet de første dage hjemme efter fødslen - har troet det var normalt. Og han ka allerede kravle mere eller mindre og stå/hopper utroligt meget, oberserverer også flot- så alt er fiiint fint -

Han måler nu 6 Kg , 62cm lang og (36 før)39 om hovedet  

Ja han vokser sig godt nok stor - man han suuuger også mælk - så har tyet til MME engang imellem - selmom jeg overproducerer. Er ingen dans på roser at amme - selvom det er bedt. Er godt nok ved at være træt af det -syntes faktisk det er nemmest med flaske efterhånden. Men det er jo godt for knægten - så holder ved - 

Han skal også passes nu vi skal til elvisShow og Oktoberfest, så er fint han lige vænner sig til flaske. har også malket til flaske så far ku være med, nu han går hjemme

Ih han er stor altså!

Måske er det oz fint nok med en flaske mme engang imellem når du overproducerer? Tænker at det kan sænke produktionen lidt

Er faktisk enormt glad for flasken herhjemme.. Troede virkelig jeg ville hade den som pesten men den er jo meget rar Ville stadig gerne have ammet hende, men nu har jeg da hænderne fri til at kunne andre ting end sidde med bebs i babserne dagen lang Og så sover hun jo SÅ fint om natten! Min 6 timer og i nat tog hun 9 timer 

Anmeld

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ih han er stor altså!

Måske er det oz fint nok med en flaske mme engang imellem når du overproducerer? Tænker at det kan sænke produktionen lidt

Er faktisk enormt glad for flasken herhjemme.. Troede virkelig jeg ville hade den som pesten men den er jo meget rar Ville stadig gerne have ammet hende, men nu har jeg da hænderne fri til at kunne andre ting end sidde med bebs i babserne dagen lang Og så sover hun jo SÅ fint om natten! Min 6 timer og i nat tog hun 9 timer 

Nej hold da op - her er det kun 3 timer jeg har imellem. Puuha det er hårdt - nogle dage har han dog taget en skraver på 5 timer - men håber det bliver bedre med tiden- 

Ja en lillge stor basse vi ahr fået der  

Uhh ja det er jo en vanesag med de kære så og deres vaner og med flasken. men jeg syntes flasken er så fantastisk - altså str og malker ud i badet - giiide rik en malkepumpe mere - bliver SÅ træt og ungen her er jo ik ligefrem let at holde - han er så tung -

Men glæder mig til at ku sove mere end tre - 4 timer á gangen

Du giver lige bsked om hvornår gruppen ku mødes ikk - hvis I havde fundet på noget?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.