Hvor store er jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nej hold da op - her er det kun 3 timer jeg har imellem. Puuha det er hårdt - nogle dage har han dog taget en skraver på 5 timer - men håber det bliver bedre med tiden- 

Ja en lillge stor basse vi ahr fået der  

Uhh ja det er jo en vanesag med de kære så og deres vaner og med flasken. men jeg syntes flasken er så fantastisk - altså str og malker ud i badet - giiide rik en malkepumpe mere - bliver SÅ træt og ungen her er jo ik ligefrem let at holde - han er så tung -

Men glæder mig til at ku sove mere end tre - 4 timer á gangen

Du giver lige bsked om hvornår gruppen ku mødes ikk - hvis I havde fundet på noget?  

Det hjælper virkelig på overskudet når man sover mere end 3-4 timer ad gangen.. Jeg er slet ikke oppe om natten mere og har ik været det siden hun begyndte at få flaske for 3 uger siden Vi går i seng omkring kl 23-24 om aftenen og hun vågner omkring kl 6-7 om morgenen og i dag først kl 9 Det er virkelig lækkert!

Jeg opretter lige en "skal vi mødes"-tråd Så ser vi om der er stemning for noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det hjælper virkelig på overskudet når man sover mere end 3-4 timer ad gangen.. Jeg er slet ikke oppe om natten mere og har ik været det siden hun begyndte at få flaske for 3 uger siden Vi går i seng omkring kl 23-24 om aftenen og hun vågner omkring kl 6-7 om morgenen og i dag først kl 9 Det er virkelig lækkert!

Jeg opretter lige en "skal vi mødes"-tråd Så ser vi om der er stemning for noget

Så la os sige når mor her får mere end 4 timers søvn ka vi ses *G*
men ej jeg går stille og roligt hen til flaske om aftenen og natten - orker ikk det andet - om dagen er det jo helt fint med babs Men brysterne er også ved at springe om morgenen - avs

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Så la os sige når mor her får mere end 4 timers søvn ka vi ses *G*
men ej jeg går stille og roligt hen til flaske om aftenen og natten - orker ikk det andet - om dagen er det jo helt fint med babs Men brysterne er også ved at springe om morgenen - avs

Så har du 2 mdr til at få styr på søvnen

Anmeld

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Så har du 2 mdr til at få styr på søvnen

ej fy pokker - 2 mdr - håber SÅ meget det kommer lidt før

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ej fy pokker - 2 mdr - håber SÅ meget det kommer lidt før

Har lavet tråden med et forslag til 6.-7. oktober, så der er 2 mdr. til Men ja det må da gerne blive bedre før

Anmeld

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Har lavet tråden med et forslag til 6.-7. oktober, så der er 2 mdr. til Men ja det må da gerne blive bedre før

Syntes 6. okt er go da det er en lørdag. Skal jo med det offentlige så en søndag er lidt krise rent praktisk og børnene er hjemme her mandag allerede Men bliver spændende - så er børnene jo så stooore når de ses Bliver skønt for dem at se andre børn fra samme fødselsmåned

Ik mindst at smage kage  

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Syntes 6. okt er go da det er en lørdag. Skal jo med det offentlige så en søndag er lidt krise rent praktisk og børnene er hjemme her mandag allerede Men bliver spændende - så er børnene jo så stooore når de ses Bliver skønt for dem at se andre børn fra samme fødselsmåned

Ik mindst at smage kage  

Det kan da være vi kan have dig med i bilen, hvis du kan sidde mellem 2 autostole Men synes det er oplagt at lave det til en familie-dag så du kan jo tage manden med og i kan måske låne en bil hvis i ik selv har en

Anmeld

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det kan da være vi kan have dig med i bilen, hvis du kan sidde mellem 2 autostole Men synes det er oplagt at lave det til en familie-dag så du kan jo tage manden med og i kan måske låne en bil hvis i ik selv har en

Altså hvis manden tager med så er det klart bilen vi tager med tre autostole er pladsen også knap. Men vi snakker lige om det - måske det kunne være hyggeligt med togturen  

Glæder mig da allerede  

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Altså hvis manden tager med så er det klart bilen vi tager med tre autostole er pladsen også knap. Men vi snakker lige om det - måske det kunne være hyggeligt med togturen  

Glæder mig da allerede  

Det kan jo oz være han synes det er noget mærkeligt noget at skulle med til

Anmeld

7. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det kan jo oz være han synes det er noget mærkeligt noget at skulle med til

HELT holdent garanteret - men lufter da lige muligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.