Hvor store er jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Team Putte

kvinde84 skriver:

Her vejede min søn 5010 g og var 63 cm lang ved 5 ugers undersøgelsen (hvor han dog var præcis 6 uger). Han var 3950 g og 56 cm ved fødslen.

Hold K*** hvor vokser han bare hurtigt  Jeg købte en Leander vugge, og den er allerede ved at blive lidt trang  Det føles også som om at han skifter tøjstr hver uge. Denne uge pakker jeg allerede str 56 væk

inden du får set dig om er han vokset dig over hovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hihi en basse!

Ja han tar sku godt fra af maden.. Varer vel ikke længe før han skal ha en stor bøf

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja han tar sku godt fra af maden.. Varer vel ikke længe før han skal ha en stor bøf

haha!

ida var til 5-ugers undersøgelse i tirsdags og hun er 4130 gram og 57 cm

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

haha!

ida var til 5-ugers undersøgelse i tirsdags og hun er 4130 gram og 57 cm

Så vokser hun da også dejligt derud af

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Så vokser hun da også dejligt derud af

Hun er vokset 1 cm om ugen Det er helt vildt! Men vægten er jo stadig i den lave ende iforhold til de andre bebser i gruppen.. Men altså hun ligger stabilt på sin kurve nu så det er dejligt hun er dog hoppet ned på kurven under den hun startede på, men det er vægttabet i starten der er grunden til det..

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hun er vokset 1 cm om ugen Det er helt vildt! Men vægten er jo stadig i den lave ende iforhold til de andre bebser i gruppen.. Men altså hun ligger stabilt på sin kurve nu så det er dejligt hun er dog hoppet ned på kurven under den hun startede på, men det er vægttabet i starten der er grunden til det..

Bare hun følger kurven så er det jo rigtig dejligt.. Skid være med hun er lille

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Bare hun følger kurven så er det jo rigtig dejligt.. Skid være med hun er lille

Jah jeg kan se hun trives og er glad (Det meste af tiden) Det er sgu det vigtigtste

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah jeg kan se hun trives og er glad (Det meste af tiden) Det er sgu det vigtigtste

Ja det er en dejlig forbemmelse når man kan se de trives..
Oliver er begyndt at smile til os når vi leger.. Det er SÅ hyggeligt at han er bevidst om smilene nu

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det er en dejlig forbemmelse når man kan se de trives..
Oliver er begyndt at smile til os når vi leger.. Det er SÅ hyggeligt at han er bevidst om smilene nu

Ida er begyndende bevidst.. Hvis vi leger er hun som oftest meget koncentreret og spjætter med arme og ben Men hvis man snakker til hende så kan man godt tilsnuske sig et stort bevidst smil Men Oliver er jo oz de der 10 dage ældre så mon ik vi er på vej mod det samme som jer

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ida er begyndende bevidst.. Hvis vi leger er hun som oftest meget koncentreret og spjætter med arme og ben Men hvis man snakker til hende så kan man godt tilsnuske sig et stort bevidst smil Men Oliver er jo oz de der 10 dage ældre så mon ik vi er på vej mod det samme som jer

Jo det tror jeg i er, for det lyder som starten her for en ca 10 dage siden...
Bare vent, inden længe opdager hun sine hænder og så skal de ædes, hvilket resulterer i klistrede hænder og en MASSE savl men det er ret sødt når de prøver at få begge hænder i munden haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.