Hvor store er jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

LotusCPH

KNægten ska først vejes hos lægen,mandag. Men idag er han 5 uger. Vi vejede lillefis inden vi tog i sommerhuset i fredags .1 måned gl. Der vejede han 5,6 kg og 60 cm lang

Til fødslen vejede han 4072 g og 56 cm lang  

To dage efter vejede han 3,7 kg og har kun taget på siden bruger str. 62 i tøj nu.. Puha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

kvinde84

LotusCPH skriver:

KNægten ska først vejes hos lægen,mandag. Men idag er han 5 uger. Vi vejede lillefis inden vi tog i sommerhuset i fredags .1 måned gl. Der vejede han 5,6 kg og 60 cm lang

To dage efter vejede han 3,7 kg og har kun taget på siden bruger str. 62 i tøj nu.. Puha 

Uha, en ordentlig sværvægter  Med sådan nogle får man da trænet nogle armmuskler

Anmeld

2. august 2012

lio

Team Putte skriver:

Vi må sgu se et billede af den monster-hage!

det går ud i ét

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jo det tror jeg i er, for det lyder som starten her for en ca 10 dage siden...
Bare vent, inden længe opdager hun sine hænder og så skal de ædes, hvilket resulterer i klistrede hænder og en MASSE savl men det er ret sødt når de prøver at få begge hænder i munden haha

Årh jeg vil sige de der hænder kører rundt for tiden! De kommer dog ik så meget i munden men op omkring munden.. Lige til at flå sutten ud så hun vågner når hun sover! Er lidt træt af de flyvske hænder allerede

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nøj han bliver hurtigt stor!

Ida vejede 4130 gram og var 57 cm til 5 ugersundersøgelsen i tirsdags  Til fødslen var hun 3700 gram og 52 cm

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

det går ud i ét

Årh en basse-hage!

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh jeg vil sige de der hænder kører rundt for tiden! De kommer dog ik så meget i munden men op omkring munden.. Lige til at flå sutten ud så hun vågner når hun sover! Er lidt træt af de flyvske hænder allerede

Jeg har også godt overvejet om sutte skal sættes fast med gaffatape når han er hysterisk.
Nu har han fundet ud af at det er sjovt at smile med sutten i munden, for så ryger den ud og så smiler/griner jeg jo ad ham

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg har også godt overvejet om sutte skal sættes fast med gaffatape når han er hysterisk.
Nu har han fundet ud af at det er sjovt at smile med sutten i munden, for så ryger den ud og så smiler/griner jeg jo ad ham

Hehe! Vi har lige købt nogle hårbånd til lillepigen og dem havde kæresten i tankerne at lave til suttebånd istedet Lige lave et hul til sutten og så ellers båndet omkring nakken på Ida.. Så skulle den sut nok blive hvor den hørte til selvom der kom flyvende hænder konstant

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe! Vi har lige købt nogle hårbånd til lillepigen og dem havde kæresten i tankerne at lave til suttebånd istedet Lige lave et hul til sutten og så ellers båndet omkring nakken på Ida.. Så skulle den sut nok blive hvor den hørte til selvom der kom flyvende hænder konstant

Haahahaha hvor fedt...
Genial tanke fra din mand jo...

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Haahahaha hvor fedt...
Genial tanke fra din mand jo...

Kan da bedre li' den idé end den første han kom med omkring gaffatape

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.