Åh nej.. Hvad gør vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Helt rigtig.. Og tak

Det er fantastisk, at det er sådan. Mig og min mand fik ham og hans tvillingebror som 20 årige. De blev født meget for tidligt og vi mistede desværre den ene tvilling. Han har været meget på sygehuset og måske er det det, som har gjort os så tætte. Vi laver mange ting sammen, selv rengøring kan være sjovt

Vores historier er meget ens så, har selv mistet en tvilling, dog i maven, så den anden blev tiden ud, det giver et specielt bånd til den overlevede. Vi var 21 og 23, da hun kom, så håber da vi kan få et lige så tæt forhold som i har. Tak fordi du ville dele din historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Rikke S

JulieWH skriver:

Først og fremmest - hvor må de være grimt for jer alle! Men hold fast hvor er I gode til jeres søn.

Jeg synes I skal tage kontakt til en psykolog igen - og dernæst skolen. Jeg ved godt at 17 årige ikke er under så meget opsyn på ture, men den der situation burde aldrig have fundet sted!

Et stort kram til jer alle.

Vil slet ikke skrive et nyt indlæg, da jeg er fuldkommen enig i dit .

Hold da op I kan klappe jer selv på skulderen.. Bliv ved at være så god en støtte for jeres søn, så håber jeg at jeres kærlighed og forståelse (sammen med psykologsamtaler) kan hjælpe på hans traumer (for det er jo deet han har).

Håber den dumme (billige) tøs også er sendt hjem - hvad h..... bilder hun sig ind .

Anmeld

24. juli 2012

mariamiss6

Iiiih sådan en møgtøs altså.... Stakkels din søn, som om han ikke har været rigeligt igennem....

Bortset fra det, hvis pigen, som en anden nævner, allerede har spredt rygtet selv, så er det måske alligevel værd at snakke ome n anmeldelse igen. For man kan sige, at det er ligesom ude nu, hvis hun altså HAR spredt det. 

I hvert fald, ville jeg stadig tage kontakt til hendes forældre. Fortæl dem, at i ønsker, sikkert lige så meget som dem, at holde lav profil med det, fordi jeres søn er rigtig ked af det og ikke ønsker at anmelde det. 
Men at de skal vide hvad deres datter render og foretager sig, og at der faktisk blev sagt nej tak. Så det  hun i grunden har gjort ER jo sexuelt overgreb.

Måske er hun selv lidt forstyrret, pigen altså, og troede at hun kunen vinde hans hjerte ved at overraske ham seksuelt?

Eller også er hun simpelthen ondskabsfuld.

Uanset hvad, så må der jo sættes en stopper for det. Gud ved hvor mange gange hun har gjort den slags?

Måske er hun selv et misbrugt barn, og gør hvad hun har lært er hendes evne, og funktion i verden? 

Under alle omstændigheder, så er det altså også en form for omsorg, at i kontakter hends forældre, ikke blot en "anmeldelse". 

Anmeld

24. juli 2012

Pipsle2012

Puha en grim oplevelse :-( Stakkels jeres søn Men hvor er det dejligt for ham at han har sådan nogle fantastiske forældre :-)

Kæmpe kram til jer alle, og håber i finder den bedste løsning på problemet :-) 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Først og fremmeste vil jeg gerne lige sige tak for den hjælp vi har fået herinde

Vi har taget kontakt til pigens forældre, og så vidt man kunne høre, så var de meget chorkerede og kede af situationen. Min mand og jeg tager hjem og snakker ordentlig med pigens forældre i morgen. Vores søn har naturligvis ingen interesse i at deltage, hvilket vi sagtens kan forstå. Han er selvfølgelig stadig meget påvirket af det og vil ikke gå ud for en dør. Han vil kun være indenfor. Han har fået rigtig mange sms’er fra kammerater der spørger til ham, men han har slukket telefonen, for det var for meget for ham kunne man se.. Vi har også fået bestilt en akut tid ved psykologen, så han kan allerede komme afsted på torsdag..

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tænke og føle.. Er både vred og ked af det.. Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det altid er ham sådanne ting skal ramme. Nu gik det lige så godt.. Puha..

Anmeld

24. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Først og fremmeste vil jeg gerne lige sige tak for den hjælp vi har fået herinde

Vi har taget kontakt til pigens forældre, og så vidt man kunne høre, så var de meget chorkerede og kede af situationen. Min mand og jeg tager hjem og snakker ordentlig med pigens forældre i morgen. Vores søn har naturligvis ingen interesse i at deltage, hvilket vi sagtens kan forstå. Han er selvfølgelig stadig meget påvirket af det og vil ikke gå ud for en dør. Han vil kun være indenfor. Han har fået rigtig mange sms’er fra kammerater der spørger til ham, men han har slukket telefonen, for det var for meget for ham kunne man se.. Vi har også fået bestilt en akut tid ved psykologen, så han kan allerede komme afsted på torsdag..

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tænke og føle.. Er både vred og ked af det.. Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det altid er ham sådanne ting skal ramme. Nu gik det lige så godt.. Puha..

Kunne ikke forlade tråden uden at sende et knus og tanker til dig, din søn og jeres familie.
Jeg håber, I finder den rette løsning for jer, og så håber jeg, pigen får en lærestreg uden lige af sine forældre.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Kunne ikke forlade tråden uden at sende et knus og tanker til dig, din søn og jeres familie.
Jeg håber, I finder den rette løsning for jer, og så håber jeg, pigen får en lærestreg uden lige af sine forældre.

Tak skal du have

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

det er godt de får det afvide så de forhåbentlig kan nå at få lidt mere opdragelse ind omkring det... det er jo også synd for hende hvis hun tror det hun gør er ok...

sender mange tanker til jer...

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er godt de får det afvide så de forhåbentlig kan nå at få lidt mere opdragelse ind omkring det... det er jo også synd for hende hvis hun tror det hun gør er ok...

sender mange tanker til jer...

Tak..

Det håber da godt nok også.. Har bare svært ved at tro, at hun ikke vidste det var forkert, det burde enhver da vide.. ellers ser jeg bare forkert på det..

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Tak..

Det håber da godt nok også.. Har bare svært ved at tro, at hun ikke vidste det var forkert, det burde enhver da vide.. ellers ser jeg bare forkert på det..

det er også svært at tro... men... igen... der er et meget forvrænget billed i dag, af at alle fyre bare vil ha noget på den dumme og at når de får det tilbudt bliver de glade og læner sig tilbage og nydder det...

og det gør altså at nogle unge får en ide om at det er sådan man score... hvilket er meget tragisk...

har skrevet speciale om sexualitet... så har læst en del... og ja... for år tilbage skulle kvinder bare lægge sig og gøre som manden ville... i dag har manden ikke "ret til" at sige fra.... uden han bliver betragtet som dybt underlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.