Åh nej.. Hvad gør vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

jydeinden

Kay skriver:

lige netop... rent rets praktisk burde det jo... men hvis det bare gør det hele værer for den stakkels dreng... virkeligt svært dilemma...

jeg tror ikke jeg ville have valgt at melde det, af den simple grund som i selv skriver, at man lynhurtigt kan blive syndebukken blandt unge, eller stikkeren, som sjaber problemer frem for at løse dem. og det vil jo være forfærdeligt hvis han oven i det andet også skal kæmpe for at forblive social. jeg havde nok istedet valgt at tage fat i pigens forældre og fortælle dem hvad der er sket, så må de tage affære. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Allerførst mange tak for krammene og jeres brugbare svar

Vi har snakket lidt nærmere om det, og han siger at det ikke skal meldes til politiet. Han er bange for at det slipper ud. Han siger at han vil blive gjort nar af, for hvem ville ikke bare læne sig tilbage og nyde det? Dét sagde han. Han har sagt ja til, at snakke med psykologen igen. Men igen, absolut ingen politi anmeldelser.. Han er heller ikke helt glad for idéen om, at kontakte skolen og pigens forældre, men den tager vi op igen i morgen..

Anmeld

24. juli 2012

Kay

jydeinden skriver:

jeg tror ikke jeg ville have valgt at melde det, af den simple grund som i selv skriver, at man lynhurtigt kan blive syndebukken blandt unge, eller stikkeren, som sjaber problemer frem for at løse dem. og det vil jo være forfærdeligt hvis han oven i det andet også skal kæmpe for at forblive social. jeg havde nok istedet valgt at tage fat i pigens forældre og fortælle dem hvad der er sket, så må de tage affære. 

tror det vil ende med det samme... at pien får spredt nogle grimme rygter... og han så vil blive set ned på...

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tror det vil ende med det samme... at pien får spredt nogle grimme rygter... og han så vil blive set ned på...

Det kan du have ret i.. Synes virkelig bare, at hun skal vide at det hun har gjort er overhovedet ikke okay..

Anmeld

24. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Allerførst mange tak for krammene og jeres brugbare svar

Vi har snakket lidt nærmere om det, og han siger at det ikke skal meldes til politiet. Han er bange for at det slipper ud. Han siger at han vil blive gjort nar af, for hvem ville ikke bare læne sig tilbage og nyde det? Dét sagde han. Han har sagt ja til, at snakke med psykologen igen. Men igen, absolut ingen politi anmeldelser.. Han er heller ikke helt glad for idéen om, at kontakte skolen og pigens forældre, men den tager vi op igen i morgen..

kan godt forstå hans valg... også at han er usikker på det med skolen og pigens forældre...

for igen er der ret stor sansynelighd for at det kommer ud... og at han bliver gjort nar af som han selv beskriver... fordi det genneralle billed gør at drenge/fyre/mænd ikke kan/skal sige nej til noget sexuelt... men bare nyde det de får...

det er jo absurt... men når det genneralle billed er sådan er det rigtig svært og hårdt at gå imod det...

men rigtig godt han gerne vil snakke med spykologen igen...

Anmeld

24. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Det kan du have ret i.. Synes virkelig bare, at hun skal vide at det hun har gjort er overhovedet ikke okay..

helt helt enig... og hun er jo i grunden rigtig heldig at han ikke vil melde det... for hun kunne i realiteten blive dømt for en sexuel forbrydelse...

men (de fleste) tøser i den alder er meget sladrende og gør (i deres øjne) aldrig selv noget forkert.... og hun vil kunne gøre hans liv et helvede...

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

helt helt enig... og hun er jo i grunden rigtig heldig at han ikke vil melde det... for hun kunne i realiteten blive dømt for en sexuel forbrydelse...

men (de fleste) tøser i den alder er meget sladrende og gør (i deres øjne) aldrig selv noget forkert.... og hun vil kunne gøre hans liv et helvede...

Ja, præcis.. Han har det svært nok i forvejen synes jeg..

Anmeld

24. juli 2012

Becks

Anonym skriver:

Hej alle jer smukke mødre.

Jeg vidste ikke hvor dette skulle placeres, men jeg synes det passer bedst ind her.

Sagen er den at jeg næsten lige har fået min 17 årig søn hjem fra lejrtur.  En meget ked en af slagsen, og 3 dage før tid. Da jeg hentede ham snakkede han slet ikke, men jeg kunne jo sagtens se at han havde grædt. Jeg spurgte ham, hvordan turen havde været, men fik svaret:”det kan vi altid snakke om” Han gik direkte ind på værelset og lukkede døren og hørte meget højt musik.. Min mand, som også er faderen blev enig om, at lade ham være lidt, for er der noget galt så plejer han at komme til os.

Ved aftensmaden spiser han ikke noget og sidder faktisk bare og kigger. Min mand spørger ham, hvordan turen har været, og så begynder vandet og vælte ud af hans øjne.. Han græder og græder, og fortæller at det havde været godt de første dage, men.. Dér stoppede han og puttede sig indtil sin far. Han spørger hvad der er sket, og han fortæller stille og roligt, at de havde været sammen med nogen andre unge og der havde været en pige, som gik lige lovligt tæt på engang imellem, og han havde hver gang sagt nej. Han var gået tidligt i seng, og da han vågnede lå pigen nede mellem hans ben og suttede.. Han er så ked af det, han føler sig klam og kan slet ikke forstå, hvorfor han ikke vågnede..

Det skal siges, at igennem 5 år af sin barndom er han blevet seksuelt misbrugt, så han har et rigtig svært forhold til sex. Han havde en kæreste, som han var sammen med 8 måneder, før han følte sig klar til det. De var sammen i to år og han fik nogen gode oplevelser med sex, uden tvang og ting man slet ikke havde lyst til. Han er stadig påvirket af overgrebne gennem de 5 år, og har nogle dage hvor han trist og ked, og hvor vi ikke kan gøre andet end at trøste og nusse lidt ekstra om ham. Han er lige stoppet til psykolog, da han ikke mener han har behov for det længere. Han er rigtig glad for skolen, fodbold og sine rigtig dejlige venner.

På nogen måder er han slet ikke som andre på sin alder. Jeg kender i hvert fald ikke nogen på hans alder, som vil bruge en fredag aften i sofaen med sine forældre og søskende, mens han venner tager til drukfester. Han elsker at blive nusset, og det er kun mor, far og mormor der må nusse han søde krøller i nakken. Når han er træt er der intet mere fantastisk, end at blive nusset af enten mor eller far. Han elsker fodbold og bruger nok 4-5 af ugens dage sammen med hans venner, så han har jo ikke sociale problemer. Han klare sig også rigtig godt i skolen, faktisk med topkarakter i de fleste fag, så mor er meget stolt. I øvrigt har en ADHD, men han får den rette hjælp i skolen, så han er for første gang rigtig glad for at komme der.

Han ligner sin far, køn og charmerende og han har smeltet mange hjerter gennem tidens løb. Han har mange super gode venner, som han til dagligt bruger meget tid sammen med, og som mange andre er det nogle dage, hvor han bare vil være hjemme. Han har haft flere kærester, som simpelthen har slået op med ham, fordi han ikke var klar til sex efter en uges tid.. Det gør ondt som mor, at se sin højtelskede søn så ked af det.. Ligenu ligger han og sover i mandens arme, og jeg spekulere sådan over, hvad vi kan gøre? Skal vi prøve en psykolog igen? Skal vi snakke med skolen som han var afsted med?

Undskyld fejl og alt den rodede tekst..

Mit hjerte græder.. Min 'lille' dreng..

- har vidst ikke fået tilføjet at han lider af angst..

Fuck en møgtøs!!! Ja, undskyld mig - Men det er hun kraftedeme!!

Først vil jeg lige sige, at din mand og dig, bare lyder som de bedste forældre ever!!!

Dejligt at læse jeres søn er gået med til psykolog igen, det er så vigtigt at få snakket om.. I realiteten er det jo en voldtægt, men jeg kan sagtens forstå jeres søn.. Desværre er det et tabu, at mænd og så bliver udsat for den slags, hvor det er kvinden der ikke forstår et nej..

Hvor gammel er hun? For hvis hun er under 18, så burde hendes forældre få det af vide.. For det er bare slet ikke i orden det der!

Men han reagere jo fuldstændig normalt, når han er tidligere incestbarn, dejligt I er der for ham.. Han lyder som en dejlig, kærlig og helt igennem fantastisk ung mand!

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Kay skriver:

Men tror du, at pigen vil sige noget, når hendes forældre ved det, altså det chok hun for ved, at de giver hende en skideballe og løftet pegefinger, vil gøre at hun bliver pinlig omkring det og aldrig gør det igen.

Pigen kan jo allerede have fortalt det til alle nu, så sært tror jeg heller ikke det er at regne ud for hende, hvorfor han tog hjem, så hvis det er derfor, så tror jeg desværre det allerede er for sent, selvom de holder det til dem selv. Menkan ikke regne ud, om pige gjorde det i lyst/fantasi eller i at ville drille ham (altså fortælle videre og sådan).

(også ment til tråd starter)

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Fuck en møgtøs!!! Ja, undskyld mig - Men det er hun kraftedeme!!

Først vil jeg lige sige, at din mand og dig, bare lyder som de bedste forældre ever!!!

Dejligt at læse jeres søn er gået med til psykolog igen, det er så vigtigt at få snakket om.. I realiteten er det jo en voldtægt, men jeg kan sagtens forstå jeres søn.. Desværre er det et tabu, at mænd og så bliver udsat for den slags, hvor det er kvinden der ikke forstår et nej..

Hvor gammel er hun? For hvis hun er under 18, så burde hendes forældre få det af vide.. For det er bare slet ikke i orden det der!

Men han reagere jo fuldstændig normalt, når han er tidligere incestbarn, dejligt I er der for ham.. Han lyder som en dejlig, kærlig og helt igennem fantastisk ung mand!

Jeg er skam helt enig med dig!

Mange tak

Ja, det er det jo desværre.. Han har ’heldigvis’ en rigtig god ven, som selv har været udsat for overgreb, og de har gennem årernes løb haft stor glæde af hinanden, hvilket jo er helt fantastisk..

Knægten siger, at hun ligeså godt kan være 15 som hun kan være 18.. De er så svære, at bedømme i den alder

Han er helt fantastisk, og der er også kamp om ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.