Åh nej.. Hvad gør vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja, præcis.. Han har det svært nok i forvejen synes jeg..

lige netop... og lydder som han har kæmpet sig til rigtig meget... og det vil bare være så synd hvis de hele falder til jorden nu... på grund af en dum tøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Men tror du, at pigen vil sige noget, når hendes forældre ved det, altså det chok hun for ved, at de giver hende en skideballe og løftet pegefinger, vil gøre at hun bliver pinlig omkring det og aldrig gør det igen.

Pigen kan jo allerede have fortalt det til alle nu, så sært tror jeg heller ikke det er at regne ud for hende, hvorfor han tog hjem, så hvis det er derfor, så tror jeg desværre det allerede er for sent, selvom de holder det til dem selv. Menkan ikke regne ud, om pige gjorde det i lyst/fantasi eller i at ville drille ham (altså fortælle videre og sådan).

(også ment til tråd starter)

Det har du selvfølgelig helt ret i..

Anmeld

24. juli 2012

Kay

Kofoed. skriver:

Men tror du, at pigen vil sige noget, når hendes forældre ved det, altså det chok hun for ved, at de giver hende en skideballe og løftet pegefinger, vil gøre at hun bliver pinlig omkring det og aldrig gør det igen.

Pigen kan jo allerede have fortalt det til alle nu, så sært tror jeg heller ikke det er at regne ud for hende, hvorfor han tog hjem, så hvis det er derfor, så tror jeg desværre det allerede er for sent, selvom de holder det til dem selv. Menkan ikke regne ud, om pige gjorde det i lyst/fantasi eller i at ville drille ham (altså fortælle videre og sådan).

(også ment til tråd starter)

nej det er rigtig... det er ikke til at vide...

Anmeld

24. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg! Det var da fremtidens luder    Synes hendes forældre skal vide hvad deres datter går rundt og laver. 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Puh det er svært det her..

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Omg! Det var da fremtidens luder    Synes hendes forældre skal vide hvad deres datter går rundt og laver. 

Det sagde storebror også.. Føj altså

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Det har du selvfølgelig helt ret i..

Men den er så svær, synes det er for nemt for hende (lyder forkert), hun bør virkelig lære, at det ikke er i orden, men samtidig så skåne jeres søn mest muligt, håber i finder jeres vej frem.

Men må sige, kæft er godt forhold i har, det er bare sådan alles forældre-børn forhold skal være. Er det grundet hans fortid eller hvad har i gjort for, at han kan være så åben og ærlig over for jer? Det kunne jeg aldrig selv og har også oplevet noget ala det der er sket for jeres søn og har aldrig kunne sige det til andre end min nuværende kæreste og min psykolog.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Men den er så svær, synes det er for nemt for hende (lyder forkert), hun bør virkelig lære, at det ikke er i orden, men samtidig så skåne jeres søn mest muligt, håber i finder jeres vej frem.

Men må sige, kæft er godt forhold i har, det er bare sådan alles forældre-børn forhold skal være. Er det grundet hans fortid eller hvad har i gjort for, at han kan være så åben og ærlig over for jer? Det kunne jeg aldrig selv og har også oplevet noget ala det der er sket for jeres søn og har aldrig kunne sige det til andre end min nuværende kæreste og min psykolog.

Helt rigtig.. Og tak

Det er fantastisk, at det er sådan. Mig og min mand fik ham og hans tvillingebror som 20 årige. De blev født meget for tidligt og vi mistede desværre den ene tvilling. Han har været meget på sygehuset og måske er det det, som har gjort os så tætte. Vi laver mange ting sammen, selv rengøring kan være sjovt

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hej alle jer smukke mødre.

Jeg vidste ikke hvor dette skulle placeres, men jeg synes det passer bedst ind her.

Sagen er den at jeg næsten lige har fået min 17 årig søn hjem fra lejrtur.  En meget ked en af slagsen, og 3 dage før tid. Da jeg hentede ham snakkede han slet ikke, men jeg kunne jo sagtens se at han havde grædt. Jeg spurgte ham, hvordan turen havde været, men fik svaret:”det kan vi altid snakke om” Han gik direkte ind på værelset og lukkede døren og hørte meget højt musik.. Min mand, som også er faderen blev enig om, at lade ham være lidt, for er der noget galt så plejer han at komme til os.

Ved aftensmaden spiser han ikke noget og sidder faktisk bare og kigger. Min mand spørger ham, hvordan turen har været, og så begynder vandet og vælte ud af hans øjne.. Han græder og græder, og fortæller at det havde været godt de første dage, men.. Dér stoppede han og puttede sig indtil sin far. Han spørger hvad der er sket, og han fortæller stille og roligt, at de havde været sammen med nogen andre unge og der havde været en pige, som gik lige lovligt tæt på engang imellem, og han havde hver gang sagt nej. Han var gået tidligt i seng, og da han vågnede lå pigen nede mellem hans ben og suttede.. Han er så ked af det, han føler sig klam og kan slet ikke forstå, hvorfor han ikke vågnede..

Det skal siges, at igennem 5 år af sin barndom er han blevet seksuelt misbrugt, så han har et rigtig svært forhold til sex. Han havde en kæreste, som han var sammen med 8 måneder, før han følte sig klar til det. De var sammen i to år og han fik nogen gode oplevelser med sex, uden tvang og ting man slet ikke havde lyst til. Han er stadig påvirket af overgrebne gennem de 5 år, og har nogle dage hvor han trist og ked, og hvor vi ikke kan gøre andet end at trøste og nusse lidt ekstra om ham. Han er lige stoppet til psykolog, da han ikke mener han har behov for det længere. Han er rigtig glad for skolen, fodbold og sine rigtig dejlige venner.

På nogen måder er han slet ikke som andre på sin alder. Jeg kender i hvert fald ikke nogen på hans alder, som vil bruge en fredag aften i sofaen med sine forældre og søskende, mens han venner tager til drukfester. Han elsker at blive nusset, og det er kun mor, far og mormor der må nusse han søde krøller i nakken. Når han er træt er der intet mere fantastisk, end at blive nusset af enten mor eller far. Han elsker fodbold og bruger nok 4-5 af ugens dage sammen med hans venner, så han har jo ikke sociale problemer. Han klare sig også rigtig godt i skolen, faktisk med topkarakter i de fleste fag, så mor er meget stolt. I øvrigt har en ADHD, men han får den rette hjælp i skolen, så han er for første gang rigtig glad for at komme der.

Han ligner sin far, køn og charmerende og han har smeltet mange hjerter gennem tidens løb. Han har mange super gode venner, som han til dagligt bruger meget tid sammen med, og som mange andre er det nogle dage, hvor han bare vil være hjemme. Han har haft flere kærester, som simpelthen har slået op med ham, fordi han ikke var klar til sex efter en uges tid.. Det gør ondt som mor, at se sin højtelskede søn så ked af det.. Ligenu ligger han og sover i mandens arme, og jeg spekulere sådan over, hvad vi kan gøre? Skal vi prøve en psykolog igen? Skal vi snakke med skolen som han var afsted med?

Undskyld fejl og alt den rodede tekst..

Mit hjerte græder.. Min 'lille' dreng..

- har vidst ikke fået tilføjet at han lider af angst..

Puha, hun skulle da meldes den pige, hun har jo faktisk voldtaget din søn... Bare med munden... Hvor er det dog en forfærdelig oplevelse!!

Stakkels dreng, så får han endelig et nogenlunde forhold til sex og så skal hun komme og ødelægge det for ham på den måde... Hold nu op hvor var jeg som forældre blevet virkelig gal....

Håber i får noget hjælp og evt. for meldt ham til den psykolog igen, det kunne godt tyde på at han kunne have brug for et par snakke mere...

Anmeld

24. juli 2012

B&J

jeg vil sende dig og din familie verdens største krammer for alt det din søn har været igenenm og hvor gør det mig virkelig ondt....

men jeg syntes virkelig i skal få snakket med pigen forælder for syntes virkelig de skal vide hvad deres datter er for en og det vil være en super god med psykolog så han kan få lettet hjertet igen for det må han virkelig ha brug for med sådan en oplevelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.