Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leonora skriver: Åhhhhh sødeste dig Jeg får helt ondt i hjertet over den smerte du skal føle hele tiden.Jeg synes det er SÅ unfair at det skal være så svært for jer.Ville ønske jeg kunne gøre noget og var det lovligt ville jeg fandme godt ruge den bebs for jer .....Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer og jeg håber inderligt at det blivet en øko så du ikke skal gennegå alt det beh mere.Jeg tænker på dig HVER gang jeg åbner baby.dk og mine små fingre for at der er positiv Update.Jeg kan kun prøve at forstå din frustration og det du er igennem. Og jeg forstår godt at det er hårdt når manden ikke kan sætte sig helt ind I dine tanker. Mænd reagerer bare anderledes på sorg men jeg er sikker på at du har en vidunderlig mand der uanset hvad der sker aldrig vil forlade dig. Det må du ikke tvivle på nu selvom det er svært.Jeg sender dig 1 million tanker og tusind Louise
Åhhhhh sødeste dig Jeg får helt ondt i hjertet over den smerte du skal føle hele tiden.Jeg synes det er SÅ unfair at det skal være så svært for jer.Ville ønske jeg kunne gøre noget og var det lovligt ville jeg fandme godt ruge den bebs for jer .....Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer og jeg håber inderligt at det blivet en øko så du ikke skal gennegå alt det beh mere.Jeg tænker på dig HVER gang jeg åbner baby.dk og mine små fingre for at der er positiv Update.Jeg kan kun prøve at forstå din frustration og det du er igennem. Og jeg forstår godt at det er hårdt når manden ikke kan sætte sig helt ind I dine tanker. Mænd reagerer bare anderledes på sorg men jeg er sikker på at du har en vidunderlig mand der uanset hvad der sker aldrig vil forlade dig. Det må du ikke tvivle på nu selvom det er svært.Jeg sender dig 1 million tanker og tusind Louise
det hjalp meget at lufte tanken om at finde en rugemor.. det har været svært at tænke på, men nu har vi talt mere om det.. så nu må vi se.. 1000 tak for di du altid er der!!! knus og kram Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128