ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

KakaoDrik

jeg sidder her og er rørt til tåre over dine tanker!! det må have været et svært valg for dig.. og ja, jeg vil til en hver tid tage imod gaven et barn er.. også selvom det ikke kommer fra min mave..

vi er begyndt at overveje at finde en rugemor, det er jo ikke ulovligt i DK.. men der er bare ikke lavet lovgivning der beskytter min mand og jeg.. man skal til udlandet, hvis det skal være af mine æg.. de må ikke ligges op i en fremmed herhjemme.. da skal det være en anden kvindes æg og min mands sæd.. men det er ikke ulovligt at få gjort i udlandet..

vi har aftalt et snakke det mere detaljeret igennem efter han kommer hjem fra Afganistan.. for ingen af os kan bære tanken ikke at blive forældre, og vi vil have et spædbarn..

så nu må vi se..

pas på dig selv og jeg håber du snart er ovenpå igen.. det må være en hård beslutning at tage..

knus og kram!!!

Aborten var selvvalgt,jeg valgte den da jeg så at du var blevet gravid for så vidste jeg at du ville få et biologisk barn,så behøvede du ikke mit. Aborten,-det var ikke det hårde. Det hårde var at jeg så at du havde mistet. Det græd jeg over,for jeg følte jeg havde smidt din chance ud af vinduet. En chance du ikke vidste jeg ville have givet dig. Men en chance her i livet jeg syntes du har fortjent. Jeg håber inderligt at det lykkedes for jer på den ene eller anden måde. Jeg kender godt til rugemorloven i dk. Jeg forstår den slet ikke  

Vær sød at tal med din kæreste om dine følelser hvad angår din frygt for at blive kasseret grundet barnløsheden. Jeg forstår godt dine tanker,og hvis jeg havde pengene og stod i jeres situation så havde jeg gjort det. 

Din mand oplever ikke det her på sin krop på samme måde som dig,og vil derfor ikke forstå dig på samme måde som kvinder kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

M&N

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre!

Jeg sender en masse kram til dig 

Anmeld

24. juli 2012

Leonora

Åhhhhh sødeste dig
Jeg får helt ondt i hjertet over den smerte du skal føle hele tiden.

Jeg synes det er SÅ unfair at det skal være så svært for jer.

Ville ønske jeg kunne gøre noget og var det lovligt ville jeg fandme godt ruge den bebs for jer .....
Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer og jeg håber inderligt at det blivet en øko så du ikke skal gennegå alt det beh mere.

Jeg tænker på dig HVER gang jeg åbner baby.dk og mine små fingre for at der er positiv Update.

Jeg kan kun prøve at forstå din frustration og det du er igennem. Og jeg forstår godt at det er hårdt når manden ikke kan sætte sig helt ind I dine tanker. Mænd reagerer bare anderledes på sorg men jeg er sikker på at du har en vidunderlig mand der uanset hvad der sker aldrig vil forlade dig. Det må du ikke tvivle på nu selvom det er svært.

Jeg sender dig 1 million tanker og tusind
Louise

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Åhhhhh sødeste dig
Jeg får helt ondt i hjertet over den smerte du skal føle hele tiden.

Jeg synes det er SÅ unfair at det skal være så svært for jer.

Ville ønske jeg kunne gøre noget og var det lovligt ville jeg fandme godt ruge den bebs for jer .....
Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer og jeg håber inderligt at det blivet en øko så du ikke skal gennegå alt det beh mere.

Jeg tænker på dig HVER gang jeg åbner baby.dk og mine små fingre for at der er positiv Update.

Jeg kan kun prøve at forstå din frustration og det du er igennem. Og jeg forstår godt at det er hårdt når manden ikke kan sætte sig helt ind I dine tanker. Mænd reagerer bare anderledes på sorg men jeg er sikker på at du har en vidunderlig mand der uanset hvad der sker aldrig vil forlade dig. Det må du ikke tvivle på nu selvom det er svært.

Jeg sender dig 1 million tanker og tusind
Louise

1000 tak for dine tanker!!!

og rugemor er precist hvad vi er begyndt at tale om..

men det er nu ikke ulovligt her, så længe mine æg ikke bliver lagt op i en anden kvinde i DK.. hvis det er det vi vælger, skal de lægges op uden for DK.. det er nemmere her, hvis man finder en der er villig til at bruge hendes æg.. der er bare ikke lavet lovgivning her til at beskytte min mand og jeg.. men min mand vil jo være far til barnet.. så ingen kan jo tage hans barn fra ham..

så vi har aftalt at tale om det igen når han kommer hjem.. vi tager selvfølgelig de forsøg vi har tilbage i det offentlige først.. og ser hvad der sker..

hav en dejlig dag søde!!!

Anmeld

24. juli 2012

Kongmulle

ønskebarn74 skriver:

jeg svinger fra at være ok, til glad fordi jeg håber at være øko gravid efter SA i sidste måned.. til nu helt nede i kælderen..

og min mand fatter det ikke.. siger hold nu op.. bliver sur når jeg græder og vrisser af mig.. og jeg bliver bare mere og mere ulykkelig..

jeg kan slet ikke have han tager afsted til Afganistan om ikke engang en uge..  og at der går SÅ lang tid til vi kan forsøge på klinikken igen..

jeg savner vores lille Blob SÅ meget.. og er så vred på min dumme krop, der bare ikke vil avle et barn.. jeg hader livet og kan bare slet ikke se nogen pointe i det lige nu..

hvorfor er det hele tiden os det skal gå ud over.. os der skal gå og være kede af det..

hvornår bliver det endelig vores tur?? bliver det nogensinde vores tur?? går manden fra mig fordi han SÅ gerne vil være far og min lorte krop bare ikke vil.. hvad fanden er der så værd at leve for..

Ville med glæde hjælpe dig hvis jeg kunne. Kan kun sige at verden kraftedme er et nederen sted engang imellem. Sgu!

Du har lov til at syntes det hele er noget lort og jeg forstår dig sandelig godt. Men JEG tror på du får din blob. Og mens du raser over al den latterlige uretfærdighed, så holder jeg troen imens.

Det skal nok blive din tur. Det er jeg sikker på

Anmeld

24. juli 2012

Leonora

ønskebarn74 skriver:

1000 tak for dine tanker!!!

og rugemor er precist hvad vi er begyndt at tale om..

men det er nu ikke ulovligt her, så længe mine æg ikke bliver lagt op i en anden kvinde i DK.. hvis det er det vi vælger, skal de lægges op uden for DK.. det er nemmere her, hvis man finder en der er villig til at bruge hendes æg.. der er bare ikke lavet lovgivning her til at beskytte min mand og jeg.. men min mand vil jo være far til barnet.. så ingen kan jo tage hans barn fra ham..

så vi har aftalt at tale om det igen når han kommer hjem.. vi tager selvfølgelig de forsøg vi har tilbage i det offentlige først.. og ser hvad der sker..

hav en dejlig dag søde!!!

Så det du siger er at I skal finde en dansk kvinde der vil lægge æg og krop til og så tage hende til udlandet og gøre hende gravid?

Jeg kender intet til regler men synes sku det er en skam at det skal være ulovligt når nu vi er så mange kvinder der har fået de børn vi skal have og godt ville kunne hjælpe

Men håber I bliver forældre før andre muligheder tages i brug

Kram og tanker fra mig

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Så det du siger er at I skal finde en dansk kvinde der vil lægge æg og krop til og så tage hende til udlandet og gøre hende gravid?

Jeg kender intet til regler men synes sku det er en skam at det skal være ulovligt når nu vi er så mange kvinder der har fået de børn vi skal have og godt ville kunne hjælpe

Kram og tanker fra mig

kun til udlandet hvis det er med mine æg.. hvis det er hendes.. nøjes vi med at min mand hygger sig på badeværelset i en kop.. og hans sæd sprøjter hun så op i sig.. og inden da tjekkes om hun har ægløsning..

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

kun til udlandet hvis det er med mine æg.. hvis det er hendes.. nøjes vi med at min mand hygger sig på badeværelset i en kop.. og hans sæd sprøjter hun så op i sig.. og inden da tjekkes om hun har ægløsning..

en læge må ikke ligge mine æg op i en anden kvinde herhjemme el. inseminere en kvinde han ved ikke skal have barnet..

så det skal klares andet steds..

og man må ikke betale en kvinde for de uanset om det er hendes el. mine æg.. det er denne del der er ulovligt og strafbart..

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Kram og tanker fra mig

men ja, ærgeligt det skal være besværligt.. men godt at det ikke er helt umuligt.. grunden til at det ikke er helt forbudt er fordi de gerne vil lade muligheden stå åben for en venninde, søster at bære barnet.. da der her er mindre chance for at fortryde.. barnet bliver jo stadig en del af deres liv.. men nu må vi se..

håber at det ikke bliver nødvendigt..

tak fordi du læste med i vores overvejelser..

Anmeld

24. juli 2012

Malene76

ønskebarn74 skriver:

jeg svinger fra at være ok, til glad fordi jeg håber at være øko gravid efter SA i sidste måned.. til nu helt nede i kælderen..

og min mand fatter det ikke.. siger hold nu op.. bliver sur når jeg græder og vrisser af mig.. og jeg bliver bare mere og mere ulykkelig..

jeg kan slet ikke have han tager afsted til Afganistan om ikke engang en uge..  og at der går SÅ lang tid til vi kan forsøge på klinikken igen..

jeg savner vores lille Blob SÅ meget.. og er så vred på min dumme krop, der bare ikke vil avle et barn.. jeg hader livet og kan bare slet ikke se nogen pointe i det lige nu..

hvorfor er det hele tiden os det skal gå ud over.. os der skal gå og være kede af det..

hvornår bliver det endelig vores tur?? bliver det nogensinde vores tur?? går manden fra mig fordi han SÅ gerne vil være far og min lorte krop bare ikke vil.. hvad fanden er der så værd at leve for..

Åhhh nej... Sådan må du ikke tænke. Du er jo ikke herre over din krop. Du kan jo ikke gøre for at det ikke er nemt for jer. MASSER af tanker og kram herfra.. Kan dog sagtens forstå hvordan du har det, det er så svært at styrre de følelser der.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.