ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

MorDk

Du er i mine tanker... KÆMPE kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

HeidiØ

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til dig, men du får x 10.000, fordi du bare fortjener det! Dit forløb har bare været uretfærdigt, og jeg kan intet andet gøre end at kramme virtuelt!

Anmeld

23. juli 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

jeg svinger fra at være ok, til glad fordi jeg håber at være øko gravid efter SA i sidste måned.. til nu helt nede i kælderen..

og min mand fatter det ikke.. siger hold nu op.. bliver sur når jeg græder og vrisser af mig.. og jeg bliver bare mere og mere ulykkelig..

jeg kan slet ikke have han tager afsted til Afganistan om ikke engang en uge..  og at der går SÅ lang tid til vi kan forsøge på klinikken igen..

jeg savner vores lille Blob SÅ meget.. og er så vred på min dumme krop, der bare ikke vil avle et barn.. jeg hader livet og kan bare slet ikke se nogen pointe i det lige nu..

hvorfor er det hele tiden os det skal gå ud over.. os der skal gå og være kede af det..

hvornår bliver det endelig vores tur?? bliver det nogensinde vores tur?? går manden fra mig fordi han SÅ gerne vil være far og min lorte krop bare ikke vil.. hvad fanden er der så værd at leve for..

årh søde  du trænger vist til et KÆMPE cyber kram! 

Hvor kan jeg bare godt forstå dine tanker.... De er vist helt normale efter alt hvad du/i har gennemgået på det sidste... og oveni hatten kan jeg virkelig godt forstå at det ikke er særlig fedt at han så rejser.... ØV! 

har du snakket med klinikken? måske kan de henvise dig til lidt psykolig hjælp? det vil jo måske lette dit hjerte lidt hvis du får snakket det hele igennem med en professionel? 

Jeg håber inderligt at der ligger en lille øko bebs i din mave!  og håber at du finder din styrke og glæde frem som har båret dig igennem det her helvede indtil nu. 

Anmeld

23. juli 2012

JulieE

Åh... søde du!!! Hvor jeg dog føler med dig!!! Håber virkelig at jeres babylykke snart vender

Knus og kram til dig 

Anmeld

23. juli 2012

KakaoDrik

Jeg er glad for at du står frem og ikke har oprettet det her anonymt. Du skal have lov til at græde,råbe,hulke og være grådkvalt i dit savn. Din reaktion er naturlig. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne hjælpe dig. Hvis din mands ønske om at blive far er stort så ville jeg også tænke sådan,men jeg ville tale med min kæreste om det hvis jeg var dig. Jeg havde dig faktisk i tankerne for kort tid siden. Jeg var blevet uønsket gravid og skulle have en abort. Jeg drøftede med min kæreste at jeg hellere ville give barnet til en fra baby.dk. Det syntes han var underligt men han forstod mig. Jeg gik online og så at du var gravid og jeg blev så glad på dine vejne. Vi ville have haft termin ca samtidig. Feb 2013. Jeg fortalte min kæreste om din graviditet og jeg endte med en abort. Nogle dage senere læste jeg dit triste indlæg og blev så ked af det Jeg ved ikke om du ville have taget imod det barn,men så meget var du i mine tanker. Du var den første jeg tænkte på da jeg så de 2 streger. At et menneske jeg aldrig har mødt kan påvirke så meget har jeg ikke oplevet før. Jeg er så ked af det du skal gennemgå. Du fortjener et barn..Det gør du virkelig.. Cyberhug 

Anmeld

23. juli 2012

Muffin_girl

23. juli 2012

ønskebørn74

KakaoDrik skriver:

Jeg er glad for at du står frem og ikke har oprettet det her anonymt. Du skal have lov til at græde,råbe,hulke og være grådkvalt i dit savn. Din reaktion er naturlig. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne hjælpe dig. Hvis din mands ønske om at blive far er stort så ville jeg også tænke sådan,men jeg ville tale med min kæreste om det hvis jeg var dig. Jeg havde dig faktisk i tankerne for kort tid siden. Jeg var blevet uønsket gravid og skulle have en abort. Jeg drøftede med min kæreste at jeg hellere ville give barnet til en fra baby.dk. Det syntes han var underligt men han forstod mig. Jeg gik online og så at du var gravid og jeg blev så glad på dine vejne. Vi ville have haft termin ca samtidig. Feb 2013. Jeg fortalte min kæreste om din graviditet og jeg endte med en abort. Nogle dage senere læste jeg dit triste indlæg og blev så ked af det Jeg ved ikke om du ville have taget imod det barn,men så meget var du i mine tanker. Du var den første jeg tænkte på da jeg så de 2 streger. At et menneske jeg aldrig har mødt kan påvirke så meget har jeg ikke oplevet før. Jeg er så ked af det du skal gennemgå. Du fortjener et barn..Det gør du virkelig.. Cyberhug 

jeg sidder her og er rørt til tåre over dine tanker!! det må have været et svært valg for dig.. og ja, jeg vil til en hver tid tage imod gaven et barn er.. også selvom det ikke kommer fra min mave..

vi er begyndt at overveje at finde en rugemor, det er jo ikke ulovligt i DK.. men der er bare ikke lavet lovgivning der beskytter min mand og jeg.. man skal til udlandet, hvis det skal være af mine æg.. de må ikke ligges op i en fremmed herhjemme.. da skal det være en anden kvindes æg og min mands sæd.. men det er ikke ulovligt at få gjort i udlandet..

vi har aftalt et snakke det mere detaljeret igennem efter han kommer hjem fra Afganistan.. for ingen af os kan bære tanken ikke at blive forældre, og vi vil have et spædbarn..

så nu må vi se..

pas på dig selv og jeg håber du snart er ovenpå igen.. det må være en hård beslutning at tage..

knus og kram!!!

Anmeld

23. juli 2012

Miss Church

Sender dig en masse positive tanker og en kæmpe krammer 

Håber sådan for jer, at det lykkedes  

Anmeld

23. juli 2012

Solstrålebørn

ønskebarn74 skriver:

jeg svinger fra at være ok, til glad fordi jeg håber at være øko gravid efter SA i sidste måned.. til nu helt nede i kælderen..

og min mand fatter det ikke.. siger hold nu op.. bliver sur når jeg græder og vrisser af mig.. og jeg bliver bare mere og mere ulykkelig..

jeg kan slet ikke have han tager afsted til Afganistan om ikke engang en uge..  og at der går SÅ lang tid til vi kan forsøge på klinikken igen..

jeg savner vores lille Blob SÅ meget.. og er så vred på min dumme krop, der bare ikke vil avle et barn.. jeg hader livet og kan bare slet ikke se nogen pointe i det lige nu..

hvorfor er det hele tiden os det skal gå ud over.. os der skal gå og være kede af det..

hvornår bliver det endelig vores tur?? bliver det nogensinde vores tur?? går manden fra mig fordi han SÅ gerne vil være far og min lorte krop bare ikke vil.. hvad fanden er der så værd at leve for..

Kæmpe kram til dig søde... 

Har I prøvet at snakke om at du kan blive lukket sammen så du ikke mister? Ved ikke præcis hvad det hedder, det man kan gøre.. 

Anmeld

23. juli 2012

LR85

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.