Skriv lige kort hvorfor du fik AKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg vidste at jeg sku have kejsersnit fredag den 20/6-08, da nichlas vendte forkert, men mit vand gik den 16/6-08 da jeg kom på sygehuset en halv time efter havde jeg åbnet mig 6 cm.. uha så sku det gå stærkt... så lyn hurtigt kom jeg på operations bordet og ud kom lille nichlas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

KarinaIda

Fik lavet kejsersnit idet jeg gik i fødsel for tidligt og min datter vendte forkert.. Vil i vide mere om mit kejsersnit, kan i læse om det i det emne der hedder kejsersnit problemer....

Anmeld

18. juni 2009

TbCp

Det hele tog ca 15 timer fra vandet gik.
Efter ca 13-14 timer med veer endte det med kejsersnit da Liva sad skævt og sad fast i bækkenet.

Anmeld

18. juni 2009

Guldet

Fik min dejlige pige d. 24 dec 08. med aks.
Men det var først da jeg kom op på sygehuset om morgen med stærke veer, 4 dage over termin.. Fandt de ud af at lillepigen vendte med numsen nedaf.. så vupti en time efter blev jeg mor!
Og det sjove var at jeg var ved jm ugen før og der mærkede hun på mig og sagde at hun lå som hun skulle.. men det gjorde hun åbenbart ikke.., Men ud kom hun da..

Anmeld

18. juni 2009

Guldet

hov der skulle stå d. 28 dec. hvor hun kom... havde termin d. 24 dec.. men hun valgte at holde juleaften inde i mors mave´- smiler..

Anmeld

18. juni 2009

Hellemor

Jeg fik AKS fordi Christoffers hjertelyd begyndt at være meget svingene, og på et tidspunkt var helt væk. Havde på det tidspunkt haft veer i 16,5 timer og var fuldt udvidet, men lillemanden var ikke sunket helt ned og de turde så ikke vente på at jeg selv fik presset ham ud. Det var nok meget godt at de tog det beslutning, for han var ret slap da han kom ud og fik ilt i 45 minutter efter. Men han er sund og rask i dag og er en dejlig dreng..

Anmeld

18. juni 2009

haps

Jeg var 9,5 cm åben - havde vestorm og knægtens hjertelyd dykkede voldsomt. Fik AKS i fuld narkose og vågnede 4 timer senere på opvågningen, hvor ingen vidste hvordan han havde det - De havde 3 AKS oveni hinanden og det var midt om natten, så de var pænt pressede, men var dog ikke særligt sjovt ikke at vide hvordan han havde det - heldigvis havde han rettet sig hurtigt og fik fuld apgar efter 10 min..

Anmeld

18. juni 2009

Nanna1985

Jeg havde ligget i over 1 døgn hjemme med veer og var kun åbnet mig 3 cm.. Jeg lå på sygehuset med veer i 42 timer, og åbnede mig kun 7 cm i alt..

Fia var for stor til mit bækken og så lå hun skævt.. Så derfor endte mit i et aks

Anmeld

2. juli 2009

Moar'en

Jeg fik AKS da Viktors hjerterytme blev ved at falde (han har hjerte fejl) og fordi jeg på det tidspunkt kun havde åbnet mig 2,5 cm på 7 timer, så de turde ikke vente på jeg åbnede mig yderlig. Og det var en rigtig god oplevelse.

Anmeld

10. september 2009

jeanet

Jeg fik akut kejsersnit med mit barn nr 2 under fuld nakose fordi min søn fik det meget dårligt. hans puls og hjerterytme. samtidig fik jeg det rigtig dårligt.. lægerne sagde det galte en af os så det skulle gå stærkt. De mener min moderkage stoppede med at virke. Mærkeligt at vægne op fra nakose og ha fået et barn......skal lige siges vandet var taget 9 cm åben og pressetrang inden det gik galt.....forfærdeligt oplevelse!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.