Husholdningsbudget (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Dot D

vi sætter 4000 kr ind hver måned, de dækker mad, husholdning og gaver, så det er ikke altid helt nok.

men jeg vil tro, at hvis det kun var mad og husholdning, så ville det være rigeligt. vi er to voksne, to børn og en kat(den hører også ind under)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Dustmuz

her er vi Jydeinden og mig, og vi bruger et sted mellem 3500 og 4000 hver måned på mad og småting..

men mad posten alene ligger omkring 3000-3500

Det skal siges at dette er UDEN restaurant besøg

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

her er vi Jydeinden og mig, og vi bruger et sted mellem 3500 og 4000 hver måned på mad og småting..

men mad posten alene ligger omkring 3000-3500

Tænker I over hvad I køber? Får jeg sys da det er mange penge på bare mad...eller er det bare mig? Handler I fra dag til dag eller laver I madplan? Vi bruger 2800 med alt inkl. så sys det er vildt 4000 bare på mad  (2 mennesker) Men man lever jo forskelligt - det ved jeg godt!

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Vi har det ikke sådan et vi hver især giver et beløb , vi betaler bare

Men vi hæver som regel 500 kr til en uge .. Nogle uger bruger vi så mere , hvis vi skal ud , have gæster , der er tilbud på bleer osv. .. Men vi plejer at kunne holde os omkring de 2000 - 2500 om måneden .. Vi er to voksne og et barn

Anmeld

20. juli 2012

TR

MorDk skriver:

Husholdningsbudget (2 voksne + 1 barn)

• Mad

• alm. husholdning (tandpasta, hygiejne m.m)

• Bleer osv.

Vi lægger hver i sær 1400 kroner. Altså 2800 kroner i alt! Det køre ok rundt men regner med der snart skal revideres lidt i det...

Hvordan er det hos jer?

Hos os har vi løn konto hvor hver vores løn går indMad konto 2000 kr pr. MdrBudget kontohus konto 500 kr pr. Mdr Bil konto 500 kr pr mdr

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

MorDk skriver:

Tænker I over hvad I køber? Får jeg sys da det er mange penge på bare mad...eller er det bare mig? Handler I fra dag til dag eller laver I madplan? Vi bruger 2800 med alt inkl. så sys det er vildt 4000 bare på mad  (2 mennesker) Men man lever jo forskelligt - det ved jeg godt!

vi køber kun kød ind 1-2 gang om måneden, og så køber vi det vi mangler løbende..
Ja Jeg tænker over hvad jeg køber..

da det er mig som laver maden her i hytten, og jeg gerne vil have kvalitets råvare, så må man desværre også betale for dem..

ja vi lever dyrt, men vi har selv valgt at det skal være sådan

Anmeld

20. juli 2012

DLM

bruger omkring 5000 på alt vi er 1 barn + 2½ voksne mennesker, da min lillebror bor hos os hver mandag og hver 2 tirsdag.

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

vi køber kun kød ind 1-2 gang om måneden, og så køber vi det vi mangler løbende..
Ja Jeg tænker over hvad jeg køber..

da det er mig som laver maden her i hytten, og jeg gerne vil have kvalitets råvare, så må man desværre også betale for dem..

ja vi lever dyrt, men vi har selv valgt at det skal være sådan

Ja selvfølgelig! Vi har ikke råd til at leve dyrt! Engang imellem køber vi ind til en god lækker middag! Men pengene er ikke store så vi må tænke os lidt om *S* Men sys ikke vi mangler noget

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

MorDk skriver:

Ja selvfølgelig! Vi har ikke råd til at leve dyrt! Engang imellem køber vi ind til en god lækker middag! Men pengene er ikke store så vi må tænke os lidt om *S* Men sys ikke vi mangler noget

tja. vi lever godt hver dag syntes vi selv..

engang imellem hænder det da at jeg brænder 200-250kr af på et måltid mad..

og så har vi ikke engang til dagen efter..
så der er jo ikke noget og sige til vores budget er så stort..

vi mangler heller ikke noget.. der er ALTID mad i køleskabet og køkkenskabet..
og selv hvis vi fik gæster, ville vi kunne lave mad til dem uden der manglede noget..

jeg er opvokset med at der ikke skal mangle mad, og det kan man også se hvis man ser vores køleskab/fryser/køkkenskab..
man kan altid finde masser af mad.. selv sidst på måneden har vi flere muligheder for hvad vi vil have til aften..

men laver jeg fx. millionbøf, så laver jeg gerne så der er 2-3 potioner til fryseren også

Anmeld

20. juli 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Husholdningsbudget (2 voksne + 1 barn)

• Mad

• alm. husholdning (tandpasta, hygiejne m.m)

• Bleer osv.

Vi lægger hver i sær 1400 kroner. Altså 2800 kroner i alt! Det køre ok rundt men regner med der snart skal revideres lidt i det...

Hvordan er det hos jer?

Vi kørte længe med 3000 i alt, men blev ved at gå i minus når der var en uge tilbage af måneden, så nu hedder den 4000. Vi prioriterer at leve godt madmæssigt, med en del forskelligt at vælge imellem samt mange grøntsager. Og så spiser vi ude i hvert fald en gang om måneden, så det løber jo hurtigt op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.