Husholdningsbudget (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge bruger I om måneden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.396 visninger
54 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

MorDk

Husholdningsbudget (2 voksne + 1 barn)

• Mad

• alm. husholdning (tandpasta, hygiejne m.m)

• Bleer osv.

Vi lægger hver i sær 1400 kroner. Altså 2800 kroner i alt! Det køre ok rundt men regner med der snart skal revideres lidt i det...

Hvordan er det hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

come2

MorDk skriver:

Husholdningsbudget:

• Mad

• alm. husholdning (tandpasta, hygiejne m.m)

• Bleer osv.

Vi lægger hver i sær 1400 kroner. Altså 2800 kroner i alt! Det køre ok rundt men regner med der snart skal revideres lidt i det...

Hvordan er det hos jer?

Vi er 2 voksne og sætter 1500 til side hver.

Så har vi rigeligt til mad.

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

come2 skriver:

Vi er 2 voksne og sætter 1500 til side hver.

Så har vi rigeligt til mad.

Regner med vi skal sætte beløbet op når lillepigen kommer... men det bliver med max 3-400 kr. Så må vi se... Vi har ikke behov får større beløb lige nu...

Anmeld

20. juli 2012

A.n.onym.

Vi bruger 3200 kr. men det er ved at være lidt for lidt - med alle de prisstigninger.

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

MommyK skriver:

Vi bruger 3200 kr. men det er ved at være lidt for lidt - med alle de prisstigninger.

Ja det er helt utroligt med de prisstigninger! Jeg er målløs! Fx. de bleer vi plejer at købe i Aldi er steget med HELE 7 kroner!!!

Anmeld

20. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi er to voksne og tre teenagebørn. Datterens kæreste bor hos os i perioder, og ofte er der en kammerat eller to, der også spiser med, så vi er sjældent under seks til aftensmad. Jeg vil skyde på, vi bruger 4000-5000 til husholdningen om måneden. 

Anmeld

20. juli 2012

come2

MorDk skriver:

Regner med vi skal sætte beløbet op når lillepigen kommer... men det bliver med max 3-400 kr. Så må vi se... Vi har ikke behov får større beløb lige nu...

jeg tror heller ikke vi bruger for 3000kr.

Men hellere sætte det for højt end for lavt når man laver budget

Anmeld

20. juli 2012

A.n.onym.

MorDk skriver:

Ja det er helt utroligt med de prisstigninger! Jeg er målløs! Fx. de bleer vi plejer at købe i Aldi er steget med HELE 7 kroner!!!

Det er fulstændig vildt - er nødt til at handle i Lidl hver anden uge så det kan hænge sammen. Ved ikke om vi også hæver vores lidt - når der skal til at købes andre bleer, og evt. MME

Anmeld

20. juli 2012

Muhmi

Vi bruger 4000,- hver måned....

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

vi sætter 4000 af, og det dækker så alt. inkl fastfood og restaurantbesøg. Sker dog ikke så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.