Til de fastende på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

Rigtig God Velsignet Ramadan til jer alle

Lidt ekstra side gevindst..
hvad jeg ved af, så hvis man sammenligner Danskernes sociale adfærd og sammenligner med Muslimers, så er sammenholdet EXELLENT iblandt muslimer..
Specielt når det kommer til de ældre..
Det syntes jeg vi Danskere kunne lære noget af

ENIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

A&F

Dustmuz skriver:

Rigtig God Velsignet Ramadan til jer alle

Lidt ekstra side gevindst..
hvad jeg ved af, så hvis man sammenligner Danskernes sociale adfærd og sammenligner med Muslimers, så er sammenholdet EXELLENT iblandt muslimer..
Specielt når det kommer til de ældre..
Det syntes jeg vi Danskere kunne lære noget af

Taak . Ang sammenhold så ja, det er næsten rigtigt. Det med at tage os af de ældre er en pligt som vi tager imod med glæde

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

A&F skriver:

Ønsker jer en velsignet Ramadan til jer og jeres familier<3

Go  Ramadan til jer alle.

Nu spøger jeg nok meget dumt, men må i godt lave mad om dagen? eller skal det også forgå efter solnedgang? 

Anmeld

20. juli 2012

ledermus

God Ramadan til jer alle 

Anmeld

20. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Go  Ramadan til jer alle.

Nu spøger jeg nok meget dumt, men må i godt lave mad om dagen? eller skal det også forgå efter solnedgang? 

Vi laver som regel maden i løbet af dagen. Så kan man også rigtig gå og glæde sig til at sætte tænderne i det.
"problemet" er, at man faktisk ikke kan spise særlig meget, når først solen er gået ned. Det er derfor meget vigtigt, at man spiser korrekt

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

PT skriver:

Vi laver som regel maden i løbet af dagen. Så kan man også rigtig gå og glæde sig til at sætte tænderne i det.
"problemet" er, at man faktisk ikke kan spise særlig meget, når først solen er gået ned. Det er derfor meget vigtigt, at man spiser korrekt

- jeg trode ikke i lavet andet når solen gik ned  , så kan man se hvor klog jeg er.
Er det ikke hårdt og lad vær med at prøvesmage maden, det ville jeg persomligt have meget svært med?

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

A&F skriver:

Taak . Ang sammenhold så ja, det er næsten rigtigt. Det med at tage os af de ældre er en pligt som vi tager imod med glæde

Kunne i ikke lære os Danskere det hehe

Anmeld

20. juli 2012

A&F

PT skriver:

Anmeld

20. juli 2012

A&F

Dustmuz skriver:

Kunne i ikke lære os Danskere det hehe

Der er altid noget vi kan lære fra hinanden .

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

A&F skriver:

Der er altid noget vi kan lære fra hinanden .

Det er ganske rigtigt..
umiddelbart er det jeg tror vi danskere vil have mest gavn af at lære som folkefærd er det sociale i har i jeres familier og venner..

det ser man ikke rigtigt her i danmark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.