Til de fastende på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.569 visninger
95 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

A&F

Ønsker jer en velsignet Ramadan til jer og jeres familier<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

JustMe

Er den netop startet, og hvor længe varer den? Må man egentlig hverken spise eller drikke fra solopgang til solnedgang?

Anmeld

19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Ramadan kareem til dig og din familie. Må Allah acceptere jeres faste og dua inshaAllah. Ameen.

Desværre kan jeg ikke selv faste i år, da 19-20 timers faste ville gå ud over min mælkeproduktion og derved skade Adam.

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Jeg ønsker jer en god Ramadan/Ramazan ♥

Anmeld

19. juli 2012

A&F

Er den netop startet, og hvor længe varer den? Må man egentlig hverken spise eller drikke fra solopgang til solnedgang?

Vi starter nu her i nat/ morgen de næste 29/30 dage.Inden solopgang og morgenbøn skal vi have spist lidt og fået væske i os. Så fra lidt i 03.00 til ca 21.38 må der ikke drikkes ,spises , ryges eller have samleje med ægtefællen. Når fasten brydes om aften, må vi gerne det ovennævnte

Anmeld

19. juli 2012

A&F

PT skriver:

Ramadan kareem til dig og din familie. Må Allah acceptere jeres faste og dua inshaAllah. Ameen.

Desværre kan jeg ikke selv faste i år, da 19-20 timers faste ville gå ud over min mælkeproduktion og derved skade Adam.

Tak søde. De ammende er jo også fritaget. Jeg fastede heller ikke sidste år pga min datter. Inshaallah oplever du Ramadan næste år

Anmeld

19. juli 2012

A&F

MorDk skriver:

Jeg ønsker jer en god Ramadan/Ramazan ♥

Taaak

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

A&F skriver:

Er det ok at jeg lige spørger hvorfor I gør det? Altså faster... Min mand har nemlig en teori og vil gerne høre om den er rigtig

Anmeld

19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Tak søde. De ammende er jo også fritaget. Jeg fastede heller ikke sidste år pga min datter. Inshaallah oplever du Ramadan næste år

Sidste år var jeg jo gravid, og da det også var meget lange dage kombineret med en meget hård graviditet kunne jeg desværre heller ikke faste der.

Jeg savner det meget og glæder mig til næste år inshaAllah.

Anmeld

19. juli 2012

HeidiØ

God Ramadan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.