Giv os nu en datter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Pige2009

MorDk skriver:

TV 2 | Tirsdag d. 17 juli kl. 20.00 - 20.50 (Venter på det kommer....)

Mød nogle af de engelske familier, der er begunstiget med en skøn flok drengebørn, men hvor der slet ingen piger er. Ofte er det et problem for mor, der savner en datter. Nogle af familierne går meget langt i forsøget på, at det næste barn bliver en pige; alt fra gamle husråd om at ligge på siden efter sex til indtagelsen af diverse mærkelige urter. Men spørgsmålet er, om noget af det overhovedet virker, eller om man blot skal acceptere sin skæbne. Og er det moralsk forsvarligt at forsøge at styre, hvilket køn ens barn får?

Nogle der skal se med?

Ja, ser det nu. Synes et er lidt vildt, at de mødre har det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Mutti2B

"Om hun bliver lykkelig eller om hun bare må lære at leve med det" WTF. Det sagde han bare ikke

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

M (: skriver:

Hun har aldrig sagt ordret at hun ville ønske, at hun havde været en dreng, men hun har altid vist det gennem sine handlinger.. Den datter har ALDRIG kunne gøre noget godt nok.. Det har dog hjulpet lidt, at hun har født hende det første barnebarn, som var en dreng.. 

Hvor er det synd...!

Anmeld

17. juli 2012

M (:

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er det synd...!

Det er virkelig tragisk.. 

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Mutti2B skriver:

"Om hun bliver lykkelig eller om hun bare må lære at leve med det" WTF. Det sagde han bare ikke

Der stod jeg også af!!!  Det samme gjorde min kæreste!!!

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Der stod jeg også af!!!  Det samme gjorde min kæreste!!!

Det samme gjorde vi herhjemme... Min kærestes kommentar "hvorfor kan de ikke bare være lykkelige med de børn de får" 

Anmeld

17. juli 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

TV 2 | Tirsdag d. 17 juli kl. 20.00 - 20.50 (Venter på det kommer....)

Mød nogle af de engelske familier, der er begunstiget med en skøn flok drengebørn, men hvor der slet ingen piger er. Ofte er det et problem for mor, der savner en datter. Nogle af familierne går meget langt i forsøget på, at det næste barn bliver en pige; alt fra gamle husråd om at ligge på siden efter sex til indtagelsen af diverse mærkelige urter. Men spørgsmålet er, om noget af det overhovedet virker, eller om man blot skal acceptere sin skæbne. Og er det moralsk forsvarligt at forsøge at styre, hvilket køn ens barn får?

Nogle der skal se med?

Jeg ser det .. Jeg syntes det er forkert.. Men det er en anden snak .. 

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Spændende om hende blondinen venter en dreng eller pige...

Anmeld

17. juli 2012

M (:

MorDk skriver:

Man kan ikke lade være med at blive lidt harm.. 

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Og det blev en dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.