UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Annette A

VNB skriver:

mange tak! 

Ja jeg er helt sikker på at de får stor glæde af hinanden! der er 2 år og 9 mdr mellem min søster og mig, og vi har altid haft et rigtig tæt forhold! 

Så jeg håbede faktisk på at det var endnu en dreng vi skulle have, netop fordi at jeg tror at de så vil blive tætte. 

Det tror jeg nu også en søster og bror kan være Men jeg synes bare det er så sødt (og praktisk) med 2 af samme køn 

kan se du har termin 5 dage før mig vil i vide kønnet? 

Hvis alt går vel  til MD-scaningen og baby vil vise det, så sir vi nok ja til det. Men hvis ikke så bliver det bare en overaskelse til den tid.

Ja tror også to af samme køn kan have visse fordele. Det synes vi ihvertfald vi kan fornemme.

Det er jo altid en hyggelig ting at gå og gætte lidt på kønnet og det er skønt at høre at I er blevet glade over en dreng mere, for nogen bliver jo skuffet, når de hører får det samme køn igen. Her tænker vi også det vil være praktisk, hvis der kommer en dreng mere, men en pige er da lige så velkommen selvfølgelig.

Mærker du liv derinde nu? Her blev jeg sikker på det var den lille jeg mærkede for 10 dage siden og ja det er jo helt fantastisk at mærke de små blop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

M (:

VNB skriver:

At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!! 

Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem  Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen 

Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme 

De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum  

og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv 

Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test 

Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund 

STORT tillykke med lillebror sødeste du! 

Anmeld

17. juli 2012

VNB

Kellie skriver:

Hvis alt går vel  til MD-scaningen og baby vil vise det, så sir vi nok ja til det. Men hvis ikke så bliver det bare en overaskelse til den tid.

Ja tror også to af samme køn kan have visse fordele. Det synes vi ihvertfald vi kan fornemme.

Det er jo altid en hyggelig ting at gå og gætte lidt på kønnet og det er skønt at høre at I er blevet glade over en dreng mere, for nogen bliver jo skuffet, når de hører får det samme køn igen. Her tænker vi også det vil være praktisk, hvis der kommer en dreng mere, men en pige er da lige så velkommen selvfølgelig.

Mærker du liv derinde nu? Her blev jeg sikker på det var den lille jeg mærkede for 10 dage siden og ja det er jo helt fantastisk at mærke de små blop.

ja man blir jo glad uanset kønnet - så længe barnet er sund og rask 

vi kunne bare slet ikke vente til MD scanningen 

Ja jeg mærker små puf fra den lille fyr nu. Har mærket små bobler siden 15+0, men i søndags kom det første rigtige lille bitte puf, og har mærket 1-2 gange hver aften siden 

kan tydeligt genkende følelsen fra sidste gang  

Anmeld

17. juli 2012

VNB

M (: skriver:

STORT tillykke med lillebror sødeste du! 

mange tak søde!!! 

det er så vildt at tænke på at der ligger endnu en skøn lille dreng derinde! 

Anmeld

17. juli 2012

M (:

VNB skriver:

mange tak søde!!! 

det er så vildt at tænke på at der ligger endnu en skøn lille dreng derinde! 

Kan forestille mig, at hjertet nærmest er ved at flyde over - tænk sig at være så heldig at få ikke bare én men TO skønne drenge! 

Anmeld

17. juli 2012

VNB

Kan forestille mig, at hjertet nærmest er ved at flyde over - tænk sig at være så heldig at få ikke bare én men TO skønne drenge! 

ja det beskriver det faktisk meget godt 

det er bare så fantastisk!! 

Skal du snart igang med BA opgaven nu ? 

Anmeld

17. juli 2012

M (:

VNB skriver:

ja det beskriver det faktisk meget godt 

det er bare så fantastisk!! 

Skal du snart igang med BA opgaven nu ? 

Iiih, glæder mig til jeg en gang skal være mor! 

Efter sommerferien venter modul 13, så i løbet af efteråret skal jeg skrive BA! Men det kan det jo hurtigt blive.. Øj, og så (forhåbentlig!) færdig i starten af det nye år.. Wauw! 

Anmeld

17. juli 2012

VNB

Iiih, glæder mig til jeg en gang skal være mor! 

Efter sommerferien venter modul 13, så i løbet af efteråret skal jeg skrive BA! Men det kan det jo hurtigt blive.. Øj, og så (forhåbentlig!) færdig i starten af det nye år.. Wauw! 

ja tiden skal nok flyve afsted... det synes jeg ihvertfald at den gjorde!  

og så VUPTI så er du færdig!
har jeg fortalt at jeg har fået job?

på en hæmatologisk medicinsk afdeling rigtig fedt at de ville have mig selvom jeg var helt nyuddannet OG gravid 

Anmeld

17. juli 2012

M (:

VNB skriver:

ja tiden skal nok flyve afsted... det synes jeg ihvertfald at den gjorde!  

og så VUPTI så er du færdig!
har jeg fortalt at jeg har fået job?

på en hæmatologisk medicinsk afdeling rigtig fedt at de ville have mig selvom jeg var helt nyuddannet OG gravid 

EJ, stort tillykke med jobbet! Det var dog fantastisk!! Har du været i praktik der eller? Wauw, du må virkelig have gjort indtryk!! Det var dog fantastisk for dig/jer! 

Jeg er også blevet tilbudt vikarvagter under den sidste del af uddannelsen på lunge-rheuma-hæmatologisk afd., hvor jeg var i praktik og ELSKEDE at være! 

Anmeld

17. juli 2012

Annette A

VNB skriver:

ja man blir jo glad uanset kønnet - så længe barnet er sund og rask 

vi kunne bare slet ikke vente til MD scanningen 

Ja jeg mærker små puf fra den lille fyr nu. Har mærket små bobler siden 15+0, men i søndags kom det første rigtige lille bitte puf, og har mærket 1-2 gange hver aften siden 

kan tydeligt genkende følelsen fra sidste gang  

Skønt og ja det er lidt sjovt når man har prøvet det før hvor genkendeligt de fornemmelser bliver langt tidligere.

Nej hvis man også er opsat på at ville vide kønnet, så kan jeg godt forstå I ikke kunne vente.

Hvornår skal I så til MD-scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.