UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

VNB

Guldimaven skriver:

Hvor lyder det dejligt med farmand, der ikke var til at skyde igennem trods han havde gættet på pige!

ja han er rigtig far-stolt især over at den lille fyr kunne vise sådan et pragt eksemplar frem. "det er fars dreng" sagde han  

det må være en fyre ting... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

jeg vil nok også give jer ret han ligner jo en vaske ægte Villads! 

men så kan i da se om lillebror ligner en Anton? det ville være en god historie til konfirmationen  

Ja, det kunne vi overveje

Anmeld

12. juli 2012

B&J

VNB skriver:

ja det var skønt at han var så ivrig  

var bange for om det ville være en lille genert en - men det var da lige modsat 

hihihihi se MOR se hvad jeg har

Anmeld

12. juli 2012

L&V

VNB skriver:

hehe ja lige præcis! 

December virker dog langt væk når man tænker på at det er midt sommer nu  

Ja det kan jeg sagtens følge dig i men lige pludselig er han her

Anmeld

12. juli 2012

twinny

stort tillykke med en lillemand.  

Jeg kan huske, hver gang jeg blev scannet så vi altid penisserne først. Hver evig eneste gang scanneren kom på maven

Anmeld

12. juli 2012

Guldimaven

VNB skriver:

ja han er rigtig far-stolt især over at den lille fyr kunne vise sådan et pragt eksemplar frem. "det er fars dreng" sagde han  

det må være en fyre ting... 

Ja, det tror jeg det er! Det kunne lyde som min kæreste.  Hvis lillemanden herhjemme får ros fordi han er stærk i nakken, slår en stor skid eller andet.. Så kommer den helt sikkert, det fars dreng det der.  Så ja, det må være en mande ting. 

Anmeld

12. juli 2012

HeidiØ

VNB skriver:

At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!! 

Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem  Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen 

Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme 

De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum  

og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv 

Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test 

Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund 

TILLYKKE!! Hvor er det bare dejligt for jer!!

Anmeld

12. juli 2012

Maja_4000

Hvor skønt Tillykke søde 

Anmeld

13. juli 2012

fif

VNB skriver:

mange tak 

ja det er bare helt perfekt! 

Nu skal det bare blive december 

Ja kan jeg da godt forstå!! Spændend blir det da, og meget at se til ligepludselig  Hvor gammel er jeres dreng?

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

VNB skriver:

At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!! 

Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem  Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen 

Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme 

De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum  

og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv 

Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test 

Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund 

Jeg fik ikke ret så... .. Nå men kæmpe tillykke med den lille Sørøver og hvor er han da bare fin.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.