UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

morpåthurø

VNB skriver:

mange tak søde! 

ja det blir bare så lækkert med 2 små julenisse-mænd! 

Tænk at have 2 sønner  jeg er pave stolt!!!! 

vi har snakket lidt navne.. men det var mest pigenavnet vi var ret sikre på... drengenavnet er lidt sværer.. det skal helst klinge godt med Viktor nogen forslag???? 

Hejsa,Stort tillykke med at I skal have endnu en dreng.

Jeg er jo blevet beriget med hele 3 skønne drenge. Vores store dreng hedder også Viktor (med K) , Vores 2. dreng hedder Gustav og den tredje hedder Marius. fdet er 3 navne som er vi synes er samme stil og som klinger godt sammen.

Ville blot bidrage til jeres navne-jagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

har termin den 29 December så håber på at han vil ud deromkring. vil rigtig gerne undgå at føde den 24 og den 1/1... men ellers er han hjertelig velkommen alle de andre dage mellem jul og nytår 

Det forstår jeg godt! Mon ikke det nok skal lade sig gøre 

Anmeld

19. juli 2012

VNB

M (: skriver:

EJ, stort tillykke med jobbet! Det var dog fantastisk!! Har du været i praktik der eller? Wauw, du må virkelig have gjort indtryk!! Det var dog fantastisk for dig/jer! 

Jeg er også blevet tilbudt vikarvagter under den sidste del af uddannelsen på lunge-rheuma-hæmatologisk afd., hvor jeg var i praktik og ELSKEDE at være! 

mange tak søde! og ja det er bare helt vildt fedt at jeg fik det!

nope jeg har ikke været i praktik der... kendte slet ikke noget til afdelingen, men så den i et stillingsopslag på job-zonen og så søgte jeg 14 dage senere blev jeg kaldt til samtale - og de ringede 2 timer efter samtalen og sagde at jobbet var mit 

så det er rigtig spændende med et helt nyt fagområde, men selvfølgelig også hårdt her i starten fordi det er meget komplekse patienter vi har, og jeg skal jo lige sætte mig ind diagnoserne... skal begynde at gå stuegang fra næste uge igen, og uuuuh jeg er spændt! total præstations ansgt!!! hehe men det er så NICE at gå rundt med et skilt hvor der står sygeplejerske istedetfor studerende  

det er da vildt fedt at du er blevet tilbud lidt arbede på din "Gamle" afdeling! det er nok sådan noget der giver ret gode muligheder for en evt ansættelse senere hen  

Anmeld

19. juli 2012

VNB

Kellie skriver:

Skønt og ja det er lidt sjovt når man har prøvet det før hvor genkendeligt de fornemmelser bliver langt tidligere.

Nej hvis man også er opsat på at ville vide kønnet, så kan jeg godt forstå I ikke kunne vente.

Hvornår skal I så til MD-scanning?

ja man blir så utålmodig så... 

med vores første barn kendte vi ikke kønnet før fødslen, og der var vi slet ikke utålmodige på samme måde fordi vi havde valgt at vi ikke ville vide det før 

Vi skal til MD scanning den 13 August hvornår skal i? 

Anmeld

19. juli 2012

VNB

LOUISEHOBRO skriver:

Hejsa,Stort tillykke med at I skal have endnu en dreng.

Jeg er jo blevet beriget med hele 3 skønne drenge. Vores store dreng hedder også Viktor (med K) , Vores 2. dreng hedder Gustav og den tredje hedder Marius. fdet er 3 navne som er vi synes er samme stil og som klinger godt sammen.

Ville blot bidrage til jeres navne-jagt.

nej hvor skønt med 3 dejlige drenge!  så er der nok at se til hjemme hos jer hihi 

og sikke nogle fine navne! og ja de passer faktisk ret godt sammen 

dog hedder Viktors fætter Marius, og en af hans bedste venner hedder Gustav  så vi kan nok ikke rigtig snuppe en af dem... 

jeg er ellers helt vildt med Gustav! det navn overvejede vi faktisk også dengang vi valgte til Viktor  

tak for dit input!

Anmeld

19. juli 2012

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det forstår jeg godt! Mon ikke det nok skal lade sig gøre 

jo da og ellers så blir man jo glad lige meget hvad dag han vælger at kigge ud  

(håber dog stadig han blir inde den 24... )

Anmeld

19. juli 2012

M (:

VNB skriver:

mange tak søde! og ja det er bare helt vildt fedt at jeg fik det!

nope jeg har ikke været i praktik der... kendte slet ikke noget til afdelingen, men så den i et stillingsopslag på job-zonen og så søgte jeg 14 dage senere blev jeg kaldt til samtale - og de ringede 2 timer efter samtalen og sagde at jobbet var mit 

så det er rigtig spændende med et helt nyt fagområde, men selvfølgelig også hårdt her i starten fordi det er meget komplekse patienter vi har, og jeg skal jo lige sætte mig ind diagnoserne... skal begynde at gå stuegang fra næste uge igen, og uuuuh jeg er spændt! total præstations ansgt!!! hehe men det er så NICE at gå rundt med et skilt hvor der står sygeplejerske istedetfor studerende  

det er da vildt fedt at du er blevet tilbud lidt arbede på din "Gamle" afdeling! det er nok sådan noget der giver ret gode muligheder for en evt ansættelse senere hen  

Det er virkelig godt gået!!

Og stuegang - ooooork, det skal du sagtens klare! Kan godt forstå følelsen af skiltet (og ikke mindst NÅLEN!), må være fantastisk (og lidt angstprovokerende) i forhold til studerende-skiltet..

Og ang. diagnoserne - dem skal du nok hurtigt få lært! Vi havde jo både lunge, rheuma og hæmatologiske patienter, og du skal trods alt "kun" lære de hæmatologiske (:

Ja, håber lidt at det enten kan føre til ansættelse på sigt eller i det mindste at erfaringen fra afdelingen kan! 

Anmeld

19. juli 2012

VNB

M (: skriver:

Det er virkelig godt gået!!

Og stuegang - ooooork, det skal du sagtens klare! Kan godt forstå følelsen af skiltet (og ikke mindst NÅLEN!), må være fantastisk (og lidt angstprovokerende) i forhold til studerende-skiltet..

Og ang. diagnoserne - dem skal du nok hurtigt få lært! Vi havde jo både lunge, rheuma og hæmatologiske patienter, og du skal trods alt "kun" lære de hæmatologiske (:

Ja, håber lidt at det enten kan føre til ansættelse på sigt eller i det mindste at erfaringen fra afdelingen kan! 

ja NÅLEN er nu også ret fed at gå rundt med  

det er rent faktisk en hæmatoligisk + mave/tarm medicinsk afdelig - så ømh der er nok kun ca 50+ forskellige diagnoser at sætte sig ind i... hehe så det er desværre ikk "bare"... men synes allerede nu at der begynder at sidde lidt fast, så jo det skal da nok gå  

Anmeld

19. juli 2012

M (:

VNB skriver:

ja NÅLEN er nu også ret fed at gå rundt med  

det er rent faktisk en hæmatoligisk + mave/tarm medicinsk afdelig - så ømh der er nok kun ca 50+ forskellige diagnoser at sætte sig ind i... hehe så det er desværre ikk "bare"... men synes allerede nu at der begynder at sidde lidt fast, så jo det skal da nok gå  

Haha, ja okay, så er det straks lidt mere vanskeligt!  Meeeeen, mon ikke det kommer rimelig hurtigt? Og ellers er det jo ikke forbudt at slå op eller spørge bare fordi man er færdig..

Anmeld

19. juli 2012

Annette A

VNB skriver:

ja man blir så utålmodig så... 

med vores første barn kendte vi ikke kønnet før fødslen, og der var vi slet ikke utålmodige på samme måde fordi vi havde valgt at vi ikke ville vide det før 

Vi skal til MD scanning den 13 August hvornår skal i? 

Ok jamen vi vidste det heller ikke før fødslen første gang og synes det var rart på den måde. Men når man så har et barn i forvejen, så er det ligesom også lidt sjovt at kunne fortælle om det bliver en lillebror eller søster.

Vi skal d. til scanning d. 7 august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.