UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åhh hvor skønt søde. Hvor ser han bare fin ud, lillebror 

Jeg vil også! 

1000 tak søde! 

hihi ja er han ikke bare fin?  jeg tror at han har det sødeste lille ansigt! det så det ihvertfald ud til da vi så ham igår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

VNB

Camillos skriver:

selvfølgelig skal der også være lidt nyt.. men det må være rart at have så meget fra storebror

ja man kan jo ikke lade vær... men tror nu at det bliver ret begrænset hvad vi køber... og det er faktisk rigtig rart at vi bare kan genbruge det hele. Viktor har jo nærmest kun haft hvert sæt på 1-3 gange. og noget nåede vi slet ikke at bruge! 

så det er helt perfekt 

Anmeld

13. juli 2012

Guldimaven

VNB skriver:

hehe ja præcis sådan!  

det er helt sikkert en mande-ting og det er da også lidt sødt når de er så stolte 

Ja, det må man sige.

Anmeld

14. juli 2012

Pige2009

VNB skriver:

mange tak 

Velbekomme

Anmeld

14. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

1000 tak søde! 

hihi ja er han ikke bare fin?  jeg tror at han har det sødeste lille ansigt! det så det ihvertfald ud til da vi så ham igår 

Jo han er! Jeg er sikker på han er top nuttet. Glæder mig til at se billeder når tid er 

Anmeld

15. juli 2012

VNB

Jo han er! Jeg er sikker på han er top nuttet. Glæder mig til at se billeder når tid er 

tak det var sødt skrevet 

glæder mig til at spame jer med lækre billeder mellem Jul og nytår (ja forhåbentlig kommer han ud der imellem

Anmeld

15. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

tak det var sødt skrevet 

glæder mig til at spame jer med lækre billeder mellem Jul og nytår (ja forhåbentlig kommer han ud der imellem

Ja det er d. 28/12 du har termin, ikke? Åh december-børn er da bare sagen 

Anmeld

15. juli 2012

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er d. 28/12 du har termin, ikke? Åh december-børn er da bare sagen 

har termin den 29 December så håber på at han vil ud deromkring. vil rigtig gerne undgå at føde den 24 og den 1/1... men ellers er han hjertelig velkommen alle de andre dage mellem jul og nytår 

Anmeld

16. juli 2012

Annette A

Skønt med endnu en lille dreng. De vil da helt bestemt få stor glæde af hinanden. Selv vores to drenge hvor der er 8 års mellemrum har vildt meget glæde af hinanden.

Tillykke med den glædelige scanning..

Anmeld

16. juli 2012

VNB

Kellie skriver:

Skønt med endnu en lille dreng. De vil da helt bestemt få stor glæde af hinanden. Selv vores to drenge hvor der er 8 års mellemrum har vildt meget glæde af hinanden.

Tillykke med den glædelige scanning..

mange tak! 

Ja jeg er helt sikker på at de får stor glæde af hinanden! der er 2 år og 9 mdr mellem min søster og mig, og vi har altid haft et rigtig tæt forhold! 

Så jeg håbede faktisk på at det var endnu en dreng vi skulle have, netop fordi at jeg tror at de så vil blive tætte. 

Det tror jeg nu også en søster og bror kan være Men jeg synes bare det er så sødt (og praktisk) med 2 af samme køn 

kan se du har termin 5 dage før mig vil i vide kønnet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.