Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!!
Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen
Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme
De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum
og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv
Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test
Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Åhr tillykke
VNB skriver: At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!! Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund
Kæmpe STORT tillykke sødeste!!
Hvor bliver det bare super med to små drenge der rigtig kan nyde hinandens selvskab!!
STORT TILLYKKE med den lille super mand inde i maven havde lige skrevet i det andet indlæg jeg troede det var en dreng men have en tvivl men det var en dreng
Kæmpe tillykke med lillebror hvor bliver det skønt med 2 små julenisse-brødre har i fundet på et navn?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128