UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Pige2009

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Mother-love

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja det er bare så dejligt! vi glæder os helt vildt til at møde ham 

og jeg er rigtig glad på drengenes vegne! de vil jo bare få så meget ud af hinanden  

hehe og mig som altid har elsket at være omringet af drenge  - jeg får nu hele 3 stk. herhjemme helt for mig selv!!! 

Hehe ja det er da også bare super dejligt. Ønsker også en dreng næste gang men får vi en pige jamen så er hun skam ligeså velkommen. Og de vil nok også få mere ud af hinanden end hvis det er en dreng. Men ja så ikke mindst alle de penge man spare fra den første. Og så er der jo råd til lidt ekstra luxus hahaha. Sådan ser jeg på det nemlig hihihi.
Dejligt at høre alt er som det skal være. Glædermig til at følge din tykke mave blive større og større

Anmeld

12. juli 2012

Guldimaven

Weee så gættede jeg rigtig.. Stort tillykke med at det er en lillebror i venter på! Viktor ogWilliam lyder da godt sammen.. 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Yeah... Klubben med de sejeste drengebørn
Syns du ikke at scanningsdamen var rigtig sød?
Jamen jeg er helt tosset med Milas, men det minder ret meget om Villads... Ellers Oscar og Magne er vi ude i lige pt...

lige præcis! 

heldigvis har vi kun fået gode kommentarer! folk synes det er vildt sødt med 2 brødre 

hmm ja Villads og Milas minder ret meget om hinanden... men det er et rigtig søde navn! 

Jeg er også helt vild med Oskar! Men det hedder Viktors bedste ven så det går ikk...  

Vi har snakket lidt om sådan noget som Kristian, Mathias, Bertram, Eliot .... men der er ikke rigtig nogen af dem som bare lige fanger os helt vildt... 

godt vi har 5 mdr til at finde ud af det hva  

Anmeld

12. juli 2012

VNB

B&J skriver:

hihihihihih jaa han vil gerne vise dem frem men det er jo godt så du kunne se hvad det var

ja det var skønt at han var så ivrig  

var bange for om det ville være en lille genert en - men det var da lige modsat 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

Baagøe skriver:

Tillykke

mange tak 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

michelledam skriver:

Hehe ja det er da også bare super dejligt. Ønsker også en dreng næste gang men får vi en pige jamen så er hun skam ligeså velkommen. Og de vil nok også få mere ud af hinanden end hvis det er en dreng. Men ja så ikke mindst alle de penge man spare fra den første. Og så er der jo råd til lidt ekstra luxus hahaha. Sådan ser jeg på det nemlig hihihi.
Dejligt at høre alt er som det skal være. Glædermig til at følge din tykke mave blive større og større

ja det er faktisk ret mange penge man kan spare... hvis det havde været en pige skulle vi jo ihvertfald ud og købe nyt tøj  

så det passer os RIGTIG fint med endnu en dreng  

og lige præcis så blir der råd til noget andet istedetfor. vi har faktisk snakket om at bruge lidt penge på at købe sådanen tvillinge klapvogn. Viktor vil jo stadig være så lille at han skal sidde i klapvogn mange gange, og så kan liften stå ved siden af. det er skide smart  

og mange tak - hvor er du sød! 

Anmeld

12. juli 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

lige præcis! 

heldigvis har vi kun fået gode kommentarer! folk synes det er vildt sødt med 2 brødre 

hmm ja Villads og Milas minder ret meget om hinanden... men det er et rigtig søde navn! 

Jeg er også helt vild med Oskar! Men det hedder Viktors bedste ven så det går ikk...  

Vi har snakket lidt om sådan noget som Kristian, Mathias, Bertram, Eliot .... men der er ikke rigtig nogen af dem som bare lige fanger os helt vildt... 

godt vi har 5 mdr til at finde ud af det hva  

Ja, det er godt vi ikke skal bestemme os lige med det samme...
Villads skulle ha heddet Anton, men vi ombestemte os på vej hjem fra sygehuset
Elliot er jeg også lidt vild med

Anmeld

12. juli 2012

VNB

Guldimaven skriver:

Weee så gættede jeg rigtig.. Stort tillykke med at det er en lillebror i venter på! Viktor ogWilliam lyder da godt sammen.. 

mange tak! 

og ja du gættede nemlig helt rigtig!! jeg var også selv så sikker... det kunne bare ikke være andet end en dreng. 

og selvom min kæreste troede en pige var hans smil ikke til at skyde igennem da vi så at det var en lille dreng 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

Guldimaven skriver:

og ja Viktor og Willian lyder da egenlig ret godt!  den må helt sikkert med i puljen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.